Objectiu Nikon 55-200 -VENUT-

Per vendre o comprar motos, accesoris, equipament, complements, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. feb. 14, 2008 1:25 pm

En el mon Digital tambe.
Posa un un gran angular en una compacta.
Posa un tele de 500mm en una compacta.
Fes una foto macro amb una compacta
Fes fotos "diferents" amb una compacta...


Pero jo no soc res mes que un aficionat. Al foro hi ha professionals del tema com en NouSetTres, ells us ho podra dir amb mes coneixiement de causa.

Vs
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dj. feb. 14, 2008 1:41 pm

si, està clar, però cadascú fa per les seves necessitats.

En el meu cas, tenia dos alternativas reflex o FZ50, la primera opció , suposava deixar aanar uns 2.400 euros entre càmera i òptiques, la segona, amb 450 euros, que de moment faig.
Tinc un 12x 35-430 f2.8 !!! de Leica, amb estabilitzador d'imatge mecànic que es berena moltes reflex de segment baix. El zoom està al barril de l'objectiu, i el focus manual també, com si fos un objectiu de tota la vida, té un visor electrònic força aconseguit, no m'en penedeixo gens.
A més, tinc tant cami a recórrer encara en el post-procés, estblir el flux de treball, aprendre photoshop, publicar en web, catalogar els milers d'imatges, etc... que falta molt perquè faci el pas a Reflex,
apart que veus com les reflex van millorant, neteja de sensor, característiques que en una compacta tens i en una reflex no, com previsualització en pantalla, pantalla giratoria i orientable, que això ningú ho té en compte que en una reflex ho perds, i ara mica en mica ho van incorporant (Olympus E3 p`.ex.)

Avatar de l’usuari
CarlosGT
Presentats
Entrades: 178
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 12:11 am
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: CarlosGT » dv. feb. 15, 2008 7:49 pm

Pot ser la meva proxima camara

CALIDAD DE IMAGEN PROFESIONAL PARA TUS VIAJES - con GRAN ANGULAR de 28 mm, ZOOM ÓPTICO de 10x y PANTALLA LCD de 3''.

Imatge

la bogeria de la fotografia que tenia fa anys se m'a guarit i m'he tornat comodo, despues de uns anys arrossegant borses i motxilles amb cossos i objectius amb les solucions tecnicas d'avui en dia amb una d'aquestes m'apanyo
Imatge

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dc. feb. 20, 2008 9:46 am

x cert,

em descuidava,

no hi ha cap reflex que faci vídeos, i en canvi, hi ha compactes que fan videos molt dignes.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. feb. 20, 2008 10:01 am

Videos: Si vols fer videos compra't una videocamara o el mobil que n´hi ha que el fan amb la mateix calitat que les compactes.

FotosPer cert estic en un curs de fotografia i ahir estavem practicant amb la Profunditat de camp. Una "tecnica" de les mes sencilles.

Tots els que portavem reflex ho varem poder fer sense cap problema, els de les compactes no.

Ah i no eren les mans, el professor (fotograf professional) amb les compactes va aconseguir efectes millors, pero no es podien ni comparar amb el de les reflex.

I estic parlant de coses sencillse com profunditat de camp, ja no dic coses mes ..."creatives".
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dc. feb. 20, 2008 10:33 am

Steelman ha escrit:Videos: Si vols fer videos compra't una videocamara o el mobil que n´hi ha que el fan amb la mateix calitat que les compactes.

FotosPer cert estic en un curs de fotografia i ahir estavem practicant amb la Profunditat de camp. Una "tecnica" de les mes sencilles.

Tots els que portavem reflex ho varem poder fer sense cap problema, els de les compactes no.

Ah i no eren les mans, el professor (fotograf professional) amb les compactes va aconseguir efectes millors, pero no es podien ni comparar amb el de les reflex.

I estic parlant de coses sencillse com profunditat de camp, ja no dic coses mes ..."creatives".
Aviam, per fer sequències de videos curtes, de 20 seg. (que molts cops es suficient) hi ha compactes que t'ho faran amb la mateixa qualitat que una càmera de video, inclús millor que segons quina càmera de video, i et parlo sobre fets contrastats, comprovats, coneguts i demostrats.

En el meu cas tinc una càmera de video (Panasonic GS-400 de 3 CCD) perquè estic sonat i no tinc remei, i a més una de fotos, però hi ha gent que complementa els reportatges fotogràfics amb petites sequències de video, un petit travelling de 10 segons per tenir una vista panoràmica d'una ciutat, p. ex. i és fabulós tenir aquest recurs, tot i que jo no el faig servir.

Profunditat de camp, doncs si, inversament proporcional a l'apertura del diafragma, bé, si la compacta té el mode amb prioritat a l'apertura, o manual, ja ho tens. Passa que les compactes tenen el sensor més petit, i tenen una profunditat de camp brutal, i costa més aconseguir desenfocats del fons. Quines compactes tenieu ? perquè també hi ha categories dins les compactes, no fotem !

El que no entenc és aquesta mania amb categoritzar tant les coses, i si és millor o no una cosa o una altra, les coses són com són, i cadascú tria en funció del que cosidera millor per les seves necessitats, del reconeixement que tindrà dels demés, o butxaca, ( normalment combinació dels tres aspectes ).

Les fotos que jo he fet fins ara potser serien 'algo' millor si les hagués fet amb reflex, però no serien 'molt' millor, i no hi ha cap foto que no hagi pogut fer per no ser reflex, i més encara, hi ha situacions que resol millor segons quina compacta que segons quina reflex. ¿ Discutirem ara si fa millor el port del cantó una trail o una R o una GT ? :wink:

A dia d'avui, segueixo dient que no canvio la meva compacta per una reflex de gamma baixa, sí per una reflex de gamma mitja, però no pel preu que em costaria tenint en compte les òptiques que caldria posarli ara como ara.

a més, així sempre em queda l'excusa de dir " clar, és que ell té una reflex" quan algú fa millors fotos que jo :lol:

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dc. feb. 20, 2008 10:39 am

ARBE ha escrit:El que no entenc és aquesta mania amb categoritzar tant les coses, i si és millor o no una cosa o una altra, les coses són com són, i cadascú tria en funció del que cosidera millor per les seves necessitats, del reconeixement que tindrà dels demés, o butxaca, ( normalment combinació dels tres aspectes ).
La categorització és quelcom innat dels homes i de les dones. Des del moment que els donem un nom, ho estem categoritzant. Per tant, no penso que això sigui cap problema.

Penso que ningu discuteix que cada cosa te les seves avantatges i els seus inconvenients. No crec que ningu ho hagi posat en dubte. Personalment trobo que les compactes son comodissimes, pero que les reflex et donen mes prestacions. Que es millor? Depen del que busquis. Pero crec que aixo ja ho teniem tots clar.
ARBE ha escrit:¿ Discutirem ara si fa millor el port del cantó una trail o una R o una GT ? :wink:
Home, crec que potser això no, però està clar que sí es pot discutir amb quin tipus de moto es fa millor autopista i amb quin tipus de moto es fan millor pistes, no? :)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » dc. feb. 20, 2008 10:23 pm

Sense coneixe gaire aquest mon de la fotografía, pero agradanme estar informat una mica, va haver una epoca que em compraba revistes de fotografía,per veure els treballs i com els feien els profesionals de aquest mon.

Doncs es curiós que gairabe tots o tots ells estaben d´acord que per fe fotos es més important el fotograf, sapigue que fotografía i com, que no pas la camera que es fes anar.

Posaben el eixemple dels reportes de guerra, que continuaben amb cameras vellas, sense cambi de objectius, pero fiables al cent per cent en ocasions com aquestes.

També es cert, que fins al photoshop, només ere imaginable fe efectes de exposició, moviment,etc... amb una reflex.

Pensem en una portada de les més famoses del mon. La de National Geographic, de la noia Iraquiana amb els ulls ¿Verds?. No es la camara(reflex o compacta) al meu parer es el fotograf, el moment i la persona fotografiada les que fan que sigui una gran foto.¿no? :roll:

:wink:
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Respon

Torna a “Mercat de la moto i equipament”