VENC HONDA NT700V Deauville amb ABS de 07/2007 -VENUDA-

Per vendre o comprar motos, accesoris, equipament, complements, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Xtreme
Presentats
Entrades: 82
Membre des de: dl. març 10, 2008 7:33 am
Ubicació: Barcelona capital

VENC HONDA NT700V Deauville amb ABS de 07/2007 -VENUDA-

Entrada Autor: Xtreme » ds. maig 24, 2008 4:12 am

Hola companys!

Per si a algú li pogués interessar, com m'he comprat i ja tinc la BMW R1200RT, però encara tinc la Deauville (la qual tinc a la venta), us penjo l'anunci per donar-li una mica més de publicitat.

A aquest enllaç http://www.segundamano.es/vi/10479437.htm podeu veure l'anunci, pero avanço que té 14.000 kms, garantía oficial fins 07/2009, ABS, Top Case original Honda amb coixí per reposar l'esquena, altaveus amb amplificador i comanaments al manillar original Honda, i connexió elèctrica de 12v a la guantera amb clau. Té totes les revisions al dia i no ha sofert cap reparació ni accident. Està impecable.

El seu preu són 7.250€.

Per contactar amb mi ho podeu fer al mail gu050@hotmail.com o bé trucant-me al 615.396.366.

Gràcias a tots/es i ens veiem per aqui.
Xtreme l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. maig 31, 2008 10:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeCuando debía no lo hice, cuando me doy cuenta ya es tarde; voy a ver que me queda por hacer hoy...

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » ds. maig 24, 2008 5:36 pm

Una oferta collonuda. Molta sort en la venda! :)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Xtreme
Presentats
Entrades: 82
Membre des de: dl. març 10, 2008 7:33 am
Ubicació: Barcelona capital

Entrada Autor: Xtreme » ds. maig 24, 2008 6:40 pm

Aixo espero Miquel.

Moltes gràcies!
ImatgeCuando debía no lo hice, cuando me doy cuenta ya es tarde; voy a ver que me queda por hacer hoy...

Avatar de l’usuari
Xtreme
Presentats
Entrades: 82
Membre des de: dl. març 10, 2008 7:33 am
Ubicació: Barcelona capital

Entrada Autor: Xtreme » ds. maig 31, 2008 10:56 pm

Bé doncs, com potser heu llegit a un altre tema, ja he venut la Deauville.

Mitjançant en Randy, es va posar en contacte amb mi en Xavi Madorell, i vam quedar per veure la moto a principis de setmana. Com a assistent incondicional, vam comptar amb la presència de PEPI600 en tasques de recte crític objectiu, jeje!

Com a en Xavi li va agradar la moto, vam quedar per dijous per anar a Prefectura de Trànsit a fer la transferència.
Excepte una petita incidència amb la clau, tot va a anar bé, i en Xavi va marxar amb la ja seva Deauville, i jo amb la RT.

Gràcies Randy per la gestió, de veritat!

V'sssssss
ImatgeCuando debía no lo hice, cuando me doy cuenta ya es tarde; voy a ver que me queda por hacer hoy...

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. maig 31, 2008 11:00 pm

Xtreme ha escrit:
Gràcies Randy per la gestió, de veritat!
De res. :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dg. juny 01, 2008 12:12 am

Felicitats per la transacció! A gaudir cadascú de la seva :)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. juny 01, 2008 9:14 am

Xtreme ha escrit:pero avanço que té 14.000 kms, garantía oficial fins 07/2009, ABS, Top Case original Honda amb coixí per reposar l'esquena, altaveus amb amplificador i comandaments al manillar original Honda, i connexió elèctrica de 12v a la guantera amb clau. Té totes les revisions al dia i no ha sofert cap reparació ni accident. Està impecable.
Em pots dir quan et varen costar i si eren eficaços ?

Estic buscant una sol·lució similar per la radio CD que porto.

Xtreme ha escrit:Gràcies Randy per la gestió, de veritat!

En Randy t'agraeix les gràcies i em nomena el seu gestor de cobrament de comissions. Sempre ho cobren amb caixa B. :twisted: :twisted: :twisted:


Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Xtreme
Presentats
Entrades: 82
Membre des de: dl. març 10, 2008 7:33 am
Ubicació: Barcelona capital

Entrada Autor: Xtreme » dl. juny 02, 2008 1:25 am

Hola James,

Doncs els comanaments i l'amplificador eren originals d'Honda. A la guantera de la moto que té clau, hi surt una connexió d'auricular tipus jack, on li pots connectar un MP3 o similar.

El cost total (sense comptar muntatge) crec recordar que rondava els 500€.

Sobre el cobrament, em sembla que no ens acabarem les cerveses entre tu, en Randy i jo alhora, jeje!

V'ssssss
ImatgeCuando debía no lo hice, cuando me doy cuenta ya es tarde; voy a ver que me queda por hacer hoy...

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. juny 02, 2008 10:35 pm

Xtreme ha escrit:Hola James,

Doncs els comanaments i l'amplificador eren originals d'Honda. A la guantera de la moto que té clau, hi surt una connexió d'auricular tipus jack, on li pots connectar un MP3 o similar.

El cost total (sense comptar muntatge) crec recordar que rondava els 500€.

Sobre el cobrament, em sembla que no ens acabarem les cerveses entre tu, en Randy i jo alhora, jeje!

V'ssssss

Si, ja sabia que valia diners. Estic intentant buscar el sistema aquest de la Deauville que es collonut, el só varia segons la velocitat i t'estalvies d'anar-lo ajustant, però es dispara de presupost.

Jo porto una ràdio de cotxe amb Cd, targeta SD i port USB. De fet em va bé però a l'hora de fer anar el volum i canviar les cançons o les emisores ho haig de fer gairebé sense veure els botons.

Acabo de comprar ara mateix a ebay un Mp3 http://cgi.ebay.es/New-1-8TFT-2GB-MP4-M ... dZViewItem

i miraré si funciona el suficient bé per treure la radio i guanyar l'espai de la guantera.

Imatge


Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Xtreme
Presentats
Entrades: 82
Membre des de: dl. març 10, 2008 7:33 am
Ubicació: Barcelona capital

Entrada Autor: Xtreme » dl. juny 02, 2008 11:50 pm

Home, una bona opció és el que he fet jo amb la RT.

Li instales un amplificador i pots portar l'MP3 al manillar (mentre no plogui) enganxat amb una mica de velcro. D'aquesta forma podries manipular el volum (sabent el què toques, jeje).

L'altra opció és, que si trobes la forma de connectar una entrada auxiliar a la radio, aquesta ja et serviria d'amplificador. D'aquesta forma sol hauries de connectar l'MP3 i enfanxar-lo amb el velcro.
Hi ha radio-CD que tenen entrada USB, jack, o ambdúes.

Si et cal, et puc acompanyar al taller d'auto - radios on em van solucionar el problema a mi.
ImatgeCuando debía no lo hice, cuando me doy cuenta ya es tarde; voy a ver que me queda por hacer hoy...

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. juny 02, 2008 11:56 pm

Xtreme ha escrit:Home, una bona opció és el que he fet jo amb la RT.

Li instales un amplificador i pots portar l'MP3 al manillar (mentre no plogui) enganxat amb una mica de velcro. D'aquesta forma podries manipular el volum (sabent el què toques, jeje).

L'altra opció és, que si trobes la forma de connectar una entrada auxiliar a la radio, aquesta ja et serviria d'amplificador. D'aquesta forma sol hauries de connectar l'MP3 i enfanxar-lo amb el velcro.
Hi ha radio-CD que tenen entrada USB, jack, o ambdúes.

Si et cal, et puc acompanyar al taller d'auto - radios on em van solucionar el problema a mi.

Gràcies ho tindré en conte. Ara esperaré que arribi el Mp3.

De fet tenia pensat instal·lar-lo tal com dius amb una mica de Velcro, en Jesus (geroni) ho porta així a la Goldwing i li va molt bé.

Repeteixo, gràcies

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Xtreme
Presentats
Entrades: 82
Membre des de: dl. març 10, 2008 7:33 am
Ubicació: Barcelona capital

Entrada Autor: Xtreme » dt. juny 03, 2008 12:04 am

Es la millor opció.

De res James.

V'sssss
ImatgeCuando debía no lo hice, cuando me doy cuenta ya es tarde; voy a ver que me queda por hacer hoy...

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dt. juny 03, 2008 10:02 am

Despres de mirar i remirar, fa temps , l'unic comandament mes o menys decent que vaig trobar és aquest.
http://www.blaupunkt.com/es/7607591511_main.asp
Espaios entre botons per tocar-lo amb guants, les funcionalitats necessaries, inclus escanejar emisores.., te les mostre totes durant 5 seg si no apretes res busca la següent, i a mès tambè s'iluminen els botons per a la nit.

Clar que obliga a emisores blaupunkt compatibles amb el mando. Però ja se sap, per a la moto la casa a vegades es comença per la teulada.

I per fixarlo doncs es buscar alguna cosa per a sobre la tapa de la guantera.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. juny 03, 2008 10:39 am

VOSALTRES ANEU EN MOTO PER ESCOLTAR MUSICA O QUÈ? :lol:

Jo es que no m'imagino una sortida amb el OO7, el Xtreme, el geroni, etc...i portant tots la mateixa emisora de radio.... :roll: :roll:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dt. juny 03, 2008 11:24 am

Randy-650 ha escrit:VOSALTRES ANEU EN MOTO PER ESCOLTAR MUSICA O QUÈ? :lol:

Jo es que no m'imagino una sortida amb el OO7, el Xtreme, el geroni, etc...i portant tots la mateixa emisora de radio.... :roll: :roll:
Mmm ho has provat mai?? la fusiò de tot plegat és quasi bè orgasmik.. bons paisatges, bons aires, bona musica, facilitat per escollir l'adecuada en cada moment.. dins les aptitutds.. Un cop ho has provat és basic i essencial.

Què seria d'un mon sense musica?

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dt. juny 03, 2008 2:44 pm

Portar música mentre condueixes i poder parlar amb els companys mentre vas fent corves és la mar de divertit. A mi m'encanta la combinació! :D
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Respon

Torna a “Mercat de la moto i equipament”