Venc Iphone 2G de 8Gb (1a generació) -- VENUT --

Per vendre o comprar motos, accesoris, equipament, complements, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Airolg
Presentats
Entrades: 74
Membre des de: dj. maig 31, 2007 4:50 pm
Ubicació: La Plana de vic

Venc Iphone 2G de 8Gb (1a generació) -- VENUT --

Entrada Autor: Airolg » dj. feb. 26, 2009 12:37 pm

Doncs em venc el meu Iphone de 8Gb. Ull que és el 1r model que va sortir, no és l'actual que té 3G!!

El mobil te 10 mesos i es portat dels estats units. Quan el vaig comprar, per aqui s'en pagaven 350 euros + 50 per desbloquejar-lo per qualsevol operador.

Esta molt ben cuidat, la pantalla esta impecable i no te cap rallada, ja que desde el 1r dia porta un film protector transparent. La carcassa només té una petita rascada a una de les cantonades, però a simple vista no es veu. Per tant, l'estat general es molt,molt,molt bo!!!

He mirat que s'en paga al ebay, d'un iphone com el meu, i a part de iphones molt rallats o gastats, el preu mes baix que he vist, són sobre els 220 euros, sense haver finalitzat la subasta. A part, s'ha d'afegir l'enviament...

Jo del meu, en demano 250 euros, ja deslliurat per qualsevol operador.
A més hi afegeixo funda de silicona de proteccio. Aixi com tots els accessoris que venien amb la caixa i la caixa.

En fi, si algu vol tastar un Iphone... que m'ho digui... :wink:
Airolg l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 20, 2009 9:45 am, en total s’ha editat 1 vegada.
F650GS 4ever, VERSYS ara!

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7588
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dj. feb. 26, 2009 4:21 pm

Ostres jo fa dies que en busco, però el buscava de 16 o a molt bon preu o amb canvi de punts. Total que seguiré mirant i si de cas ja et donaré un toc.

P.D.: 3G no vol dir 3 Gigues, vol dir tercera generació.

Avatar de l’usuari
Airolg
Presentats
Entrades: 74
Membre des de: dj. maig 31, 2007 4:50 pm
Ubicació: La Plana de vic

Entrada Autor: Airolg » dv. feb. 27, 2009 8:47 am

Hola, Lo del 3G si que vol dir 3a generació, però sempre parlant de la tecnologia de transmissio de dades del telefon.. jo al anunciat del fil, he posat Iphone 2G de 1a generació, però em refereixo a que hi ha 2 models de Iphone (sense tenir en compte la capacitat de memoria) el 1r que va sortir i el actual...

Que per cert, lo del 3G només té utilitat si pretens tenir una tarifa plana de dades per internet desde el telefon, utilitzan la xarxa de movistar.. Si no vols tenir aquesta tarifa plana, movistar no t'el vendrà...
Si vols un Iphone, però sense cap lligam de dades, has de buscar-ne un de lliure o crackejat...

Movistar deixa molt be de preu l'Iphone, però a canvi de 24 mesos de tarifa plana de dades de 15 o 25 euros.. per tant si agafem la barata: 24x15 = 360 euros (això si, tens internet) a part hi has de sumar el preu que et cobrin depenent dels punts que tinguis... si agafes l'altre tarifa de 25, el mbl mes barat, però tela lo que acabes pagant...

Be, t'explico tot això i igual ja ho sabies... jejejeje

Es que d'alguna manera et tenia que mostrar la ventatge de tenir-lo sense cap lligam de dades.....

apa, si tens cap mes dubte.. tu pregunta!!! :wink:
F650GS 4ever, VERSYS ara!

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. feb. 27, 2009 12:00 pm

Sort amb la venda!!

PD: de totes formes si te la mateixa progressio el preu que la camara reflex en sis mesos en parlem que igual m'interesa ;)
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Airolg
Presentats
Entrades: 74
Membre des de: dj. maig 31, 2007 4:50 pm
Ubicació: La Plana de vic

Entrada Autor: Airolg » dv. feb. 27, 2009 12:52 pm

Steelman ha escrit: PD: de totes formes si te la mateixa progressio el preu que la camara reflex en sis mesos en parlem que igual m'interesa ;)
No se sap mai, però no ho crec, ja que la réflex és un producte desfasat, en canvi l'Iphone no. jeje :wink:

Ja que has tret el tema de la réflex... que,que???
F650GS 4ever, VERSYS ara!

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2030
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dv. feb. 27, 2009 2:56 pm

sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
Airolg
Presentats
Entrades: 74
Membre des de: dj. maig 31, 2007 4:50 pm
Ubicació: La Plana de vic

Entrada Autor: Airolg » dv. feb. 27, 2009 4:21 pm

Si, si... m'agrada que ja no només ho tingui movistar, ara... tot i això... si feu quatre numeros:

iphone --> 199 euros
18mesos x 25 euros internet = 450 euros
Aqui no hi ha inclosa cap trucada...

TOTAL = 649 euros.... això si, si ets una persona que realment necessites conectar a internet desde el telefon.. els 450 no son tant importants...

Jo com que només em conectava a internet amb el Iphone desde casa, amb el WIFI... jejeje no em costava un duro...

:lol:
F650GS 4ever, VERSYS ara!

Avatar de l’usuari
NouSetTres
Presentats
Entrades: 496
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 12:37 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

Entrada Autor: NouSetTres » dv. feb. 27, 2009 9:44 pm

Gran telèfon de la marca de la poma... 8) 8) 8)

Sort en la venda!, ja mouré veus per aquí... conec a molt Friky!!! :lol: :lol: :lol: :D :D :D
Ningú desapareix mentre hagi algú per recordar-lo!

Avatar de l’usuari
Airolg
Presentats
Entrades: 74
Membre des de: dj. maig 31, 2007 4:50 pm
Ubicació: La Plana de vic

Entrada Autor: Airolg » ds. feb. 28, 2009 7:59 pm

Us deixo unes fotos.....


Imatge


Imatge

Imatge
F650GS 4ever, VERSYS ara!

Avatar de l’usuari
Airolg
Presentats
Entrades: 74
Membre des de: dj. maig 31, 2007 4:50 pm
Ubicació: La Plana de vic

Entrada Autor: Airolg » dv. març 20, 2009 9:46 am

venut.... snif, snif..
F650GS 4ever, VERSYS ara!

Respon

Torna a “Mercat de la moto i equipament”