Venc F 800 gs BMW

Per vendre o comprar motos, accesoris, equipament, complements, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Pafontí
Presentats
Entrades: 88
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 10:11 am
Ubicació: Valls i Capafonts

Re: Venc F 800 Gs BMW

Entrada Autor: Pafontí » dt. jul. 28, 2009 6:42 pm

Buff m'encanta aquesta moto, la vec perfecte per mi, però em sembla que em queda estavilar uns quants anyets per poder tenir-ne una................

Per cert jo amb la botiga Busquets no hi he tingut mai cap relació , però no he sentit a parlar mai bè d'ells per algo deu ser........

Avatar de l’usuari
Topota89
Presentats
Entrades: 64
Membre des de: ds. feb. 14, 2009 4:10 pm

Re: Venc F 800 Gs BMW

Entrada Autor: Topota89 » dt. jul. 28, 2009 8:39 pm

he de reconèixer q aquesta vegada, el preu q em van fer d'entrada ja era força atractiu, no com quan vam comprar la 1200 de mun pare...akest cop, als altres concecionaris q he trucat hem feien el preu més car, tot pot ser pq el comercial amb qui em tractat era el mateix q l'any passat ens va vendre l'altre....i llavorns si q va quedar fins els nassos de nosaltres quan li vam dur un pressupost q deia q era impossible!!..pero el va fer al final!..tant impossible no debia ser...i aquesta vegada imagino q de primeras ja s'ha degut d'apretar el cinturó!! i tant en maletes laterals cm guarda mans m'ha fet un 15%...pot ser haguès pogut apretar més...però cm la promo de 1000€ menys en aquest model finalitza aquest mes, demà marxo...i el preu era el més econòmic...ja està fet...d'aqui 12 dies quan torni de vacances ja la tindré, miraré de penjar alguna foto i presentar-la a tots!!!
Salutacions i gràcies! :D :D :D

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Venc F 800 Gs BMW

Entrada Autor: Eva » dt. jul. 28, 2009 11:33 pm

[quote user="Topota89" post="85690"]Hola Maretaa!!
Acabo de comprar-me akesta mateixa preciositat!! i voldria saber si el joc de claus que et van donar quan la vas compar tu, eren les dues de metall( o sigui bones) o en canvi la de reserva era de plàstic...
és q quan el meu pare es va comprar la r1200r li van donar una de cada i no va haver manera q li dones la de reserva "bona" tenia q pagar-la, i jo avui li he dit que volia les dos bones...i el tio m'ha contestat...miraré de fer-hi algo...peròoo..massa fàcil ho he vist i m'ha donat q pensar, q al igual el joc de les dues claus són metàl·liques!!
Moltes gràciesssssssssss!!!!!!..i si em dones algun consell en vers aquesta moto tmb serà d'agraïr!!!
Saluttt!!
:D :D :D[/quote]

Hola,

el día que volguis ( m´envies un privat) i sortim plegats a fer un tomb .
La segona clau és la de plástic i vaig encarregar unaltre de metall que porto normalment dins el neceser si surto de viatge.
La moto és genial, molt manejable i ratonera.
Hi disfrutaràs un munt.
Que la disfrutis molt i ja saps, a sortir també algún día amb els de Mototurisme.
Fins aviat :kiss

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Venc F 800 Gs BMW

Entrada Autor: Ra-mon » dc. jul. 29, 2009 7:58 am

Hola Topota89, a veure si et deixes veure més sovint !

Em sembla que des de l'anada a Brussel·les no ens hem vist més, pot ser ?
Ara amb aquesta super-moto nova suposo que et veurem més ;)

Avatar de l’usuari
Topota89
Presentats
Entrades: 64
Membre des de: ds. feb. 14, 2009 4:10 pm

Re: Venc F 800 Gs BMW

Entrada Autor: Topota89 » dl. ago. 10, 2009 10:28 pm

Moltes gràcieesssssss Mareta, tindré en compte el teu oferiment!!!!
demà la vaig a buscar q ja fa uns dies q m'espera...és q fins avui no he vingut de vacances!!:P...
Ra-mon...tens raó dsd bruxelles no he pogut venir a cap sortida!!...m'ha estat impossible tot i q per alguna ho he estat mirnat!!
en pic tingui un momentet la passaré a presentar a tots!!
salutacions!!
:D :D :D

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Venc F 800 Gs BMW

Entrada Autor: Eva » dv. ago. 21, 2009 11:20 pm

Vaig fer bé en no vendre´m la 800 gs , ara veurem amb les rodes apropiades com es comporta per pistes :tremolant .
També m´han comentat ( però jo no m´ho crec) que pesa masa i que aniría millor amb una 250 ...... bueno, es igual aquesta ja la tinc.
Si algú vol venir a fer pistes per el Baix Empordà....... Ja buscarem rutes guapes :tremolant :tremolant :cerv

Avatar de l’usuari
Bul1256
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Re: Venc F 800 Gs BMW

Entrada Autor: Bul1256 » dl. ago. 24, 2009 10:38 am

Si algú vol venir a fer pistes per el Baix Empordà....... Ja buscarem rutes guapes
Esperat a finals de setembre, que per el baix empordà hi ha l’accés a la muntanya prohibit.

Respon

Torna a “Mercat de la moto i equipament”