PAN € Molt Molt I Molt Interessant !!!!!!!

Per vendre o comprar motos, accesoris, equipament, complements, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

PAN € Molt Molt I Molt Interessant !!!!!!!

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. oct. 02, 2009 8:18 pm

Un amic d'en Geroni i meu, l'Otilio, es ven la Pan €, s'ha fet gran i es vol comprar una Goldwing. :twisted: :twisted:

Jo conec la moto i el seguiment i lo cuidada que ha estat. Es per comprar-la amb els ulls tancats.

7.000 €

http://forohondatourers.com/viewtopic.php?t=13824
LosPicapiedras ha escrit:Pues eso,vendo mi moto Pan 1300,motivo Imatge creo que me estoy haciendo mayor,tiene 56500 Km, es del año 2005,siempre en garage y bien mimada,precio 7000 € para no negociar,todas las revisiones hecha en Mamá Honda.Interesados por MP ó 687187589 Otilio



Imatge

Imatge


Imatge

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7583
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: PAN € Molt Molt I Molt Interessant !!!!!!!

Entrada Autor: Alucinamaripili » dv. oct. 02, 2009 9:10 pm

Això té molt bona pinta, algú sap com podria vendre la meva Vstrom entre avui i demà....no crec que aquesta pan estigui més temps a la venda.

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: PAN € Molt Molt I Molt Interessant !!!!!!!

Entrada Autor: PEPI600 » dv. oct. 02, 2009 9:43 pm

[quote user="Alucinamaripili" post="91978"]Això té molt bona pinta, algú sap com podria vendre la meva Vstrom entre avui i demà....no crec que aquesta pan estigui més temps a la venda.[/quote]


Va..... si t´animes veuràs que rapid organitzem una ruta per anar a buscar-la :mrgreen: :mrgreen:
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: PAN € Molt Molt I Molt Interessant !!!!!!!

Entrada Autor: Geroni » dv. oct. 02, 2009 10:54 pm

[quote user="Alucinamaripili" post="91978"]Això té molt bona pinta, algú sap com podria vendre la meva Vstrom entre avui i demà....no crec que aquesta pan estigui més temps a la venda.[/quote]
Jordi,ja et dic jo que l`amic Otilio ha tractac la seva moto com si fosin els seus ulls.
Es una ocasió unica,amb aquest preu,no li durará ni 4 dies.Si pots fer l`operació,fes.la,no crec que t`en surti un altra com aquesta. ;)
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: PAN € Molt Molt I Molt Interessant !!!!!!!

Entrada Autor: Ra-mon » dv. oct. 02, 2009 11:48 pm

Un amic d'en Geroni i meu, l'Otilio, es ven la Pan €, s'ha fet gran i es vol comprar una Goldwing. :twisted: :twisted:

Jo conec la moto i el seguiment i lo cuidada que ha estat. Es per comprar-la amb els ulls tancats.

7.000 €

http://forohondatourers.com/viewtopic.php?t=13824
LosPicapiedras ha escrit:Pues eso,vendo mi moto Pan 1300,motivo Imatge creo que me estoy haciendo mayor,tiene 56500 Km, es del año 2005,siempre en garage y bien mimada,precio 7000 € para no negociar,todas las revisiones hecha en Mamá Honda.Interesados por MP ó 687187589 Otilio

Vssssssss
007
Bé, després de temps de rumiar-me el canviar de moto (o no) i al veure aquest anunci no me n'he pogut estar i he trucat a l'Otilio fa un parell d'hores per informar-me.
M'ha dit que encara no tenia ningú interessat i li he dit que me la reservi un parell de dies i que dilluns li diré quelcom. ;)

Encara no sé com m'hi veuré amb una moto així acostumat amb la meva K75, vosaltres com ho veieu ?

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: PAN € Molt Molt I Molt Interessant !!!!!!!

Entrada Autor: Randy-650 » ds. oct. 03, 2009 12:23 am

[quote user="Alucinamaripili" post="91978"]Això té molt bona pinta, algú sap com podria vendre la meva Vstrom entre avui i demà....no crec que aquesta pan estigui més temps a la venda.[/quote]

Jordi, compra la Pan€ i quan la tinguis ja ficarem en venda la V-Strom, no pateixis. :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: PAN € Molt Molt I Molt Interessant !!!!!!!

Entrada Autor: Sagal » ds. oct. 03, 2009 6:54 am

Osti Ra-mon, ara si que no hi haurà qui et pari. Bona compra, ja ho celabrarem.
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Bolero
Presentats
Entrades: 596
Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
Ubicació: Torroella de Montgri

Re: PAN € Molt Molt I Molt Interessant !!!!!!!

Entrada Autor: Bolero » ds. oct. 03, 2009 7:34 am

podriem dir que el preu serà 7.000 i escaig, doncs de la celebració no s'en escapa!!!!!
Bona terra, la nostra!!!! :birracat

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: PAN € Molt Molt I Molt Interessant !!!!!!!

Entrada Autor: Ra-mon » ds. oct. 03, 2009 12:58 pm

Ja està, la Pan de l'Otilio ja té nou propietari ;)

... and the winer is Alucinamaripili !

Sinopsis:
Doncs res, ahir a quarts de deu del veure el post de'n Bond no m'ho vaig rumiar gaire i vaig trucar a l'Otilio.
Em va dir que no teniu cap altre interessat, que jo era el primer que el trucava i li vaig dit que em deixés un parell de dies per pensar-m'ho i que el dilluns li donaria la resposta.

Sembla que mentrestant en Jordi en va estar parlant amb en Ramon i es va engrescar.
Aquest matí en Jordi ha trucat a l'Otilio i aquest s'ha pensat que era jo mateix (Jordi, d'això s'en suplantació d'identitat i està penat per la llei, ja t'enviaré els meus advocats) i ja li ha fet una paga isenyal.
Mentrestant jo he quedat amb en Ramon per que em deixés provar la seva Pan, més que tot per veure com la moc en parat (que és el que més em preocupava, un cop en marxa ja no em fa cap por) i quan ens hem trobat a les 10 m'ha explicat el problema.

Després, truco a l'Otilio i li sap greu, diu que s'ha confós, que es pensava que Alucinamarili i Ra-mon eren la mateixa persona :cry:
Truco a en Jordi, provo de sobornar-lo recomprant-li la moto i no accepta, seguidament li dic de tot (de ca*ron per amunt), millor per telèfon que a la cara, que encara m'estovaria :tremolant

En Bond i jo hem continuat amb els plans previstos: anar a provar la seva Pan i en tornar m'he acabat de decidir: JO VULL UNA PAN€ ! :crys :crys :crys
Ra-mon l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. oct. 03, 2009 1:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: PAN € Molt Molt I Molt Interessant !!!!!!!

Entrada Autor: Randy-650 » ds. oct. 03, 2009 1:39 pm

Felicitats, Alucinamaripili!! :bow Tens un privat. :brindis

Ra-mon, ja en trovarem una altre, no pateixis. :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Sergi3
Presentats
Entrades: 1451
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Re: PAN € Molt Molt I Molt Interessant !!!!!!!

Entrada Autor: Sergi3 » ds. oct. 03, 2009 1:54 pm

felicitats Jordi,
al final has canviat la vstrom :evil: , va no passa res home ho podras superar ;)
Haurem de fer una sortideta per inaugurarla no? hijpanitat.......................................
Ra-mon, aquest jordi, ara que no ens sent, que ca**ron, mira que suplantar-te la identitat per comprar-se una pan, i per una pan, que si fos per una strom encara :mrgreen:
:cerv

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: PAN € Molt Molt I Molt Interessant !!!!!!!

Entrada Autor: Miquelpericas » ds. oct. 03, 2009 4:40 pm

No m'extranya que hagi trigat tant poquet en vendre-la. Amb aquest preu i aquestes referències, si pogués, jo també l'hagués comprada.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Re: PAN € Molt Molt I Molt Interessant !!!!!!!

Entrada Autor: Sharky » ds. oct. 03, 2009 4:45 pm

Felicitats per el comprador, no ha durat pas gaire aquesta moto en venda i no m'estranya....


Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Re: PAN € Molt Molt I Molt Interessant !!!!!!!

Entrada Autor: JoanF » ds. oct. 03, 2009 7:14 pm

Em sap greu per tu Ra-mon que de moment no puguis tenir la millor moto del mon mundial. Ves seguin les informacions del James Bond ja veuras com a Hondatourers en sortiran més de motos com aquesta. Aquella gent tenen molta pasta, i tots fan cap a les Golwing.
L'hora bona per la compra Jordi, no te'n penediras.
:lol: :lol:

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: PAN € Molt Molt I Molt Interessant !!!!!!!

Entrada Autor: Ra-mon » ds. oct. 03, 2009 7:37 pm

[quote user="JoanF" post="92044"]Em sap greu per tu Ra-mon que de moment no puguis tenir la millor moto del mon mundial. Ves seguin les informacions del James Bond ja veuras com a Hondatourers en sortiran més de motos com aquesta. Aquella gent tenen molta pasta, i tots fan cap a les Golwing.[/quote]
Saps què passa, fa una setmana que tinc la moto a casa del mecànic esperant que arribi el recanvi de ves a saber on :( i al veure aquella moto tan ben parida i a més en James Bond l'aconsellava, em vaig decidir de cop. ;)

[quote user="JoanF" post="92044"]L'hora bona per la compra Jordi, no te'n penediras.[/quote]
Ejem, ejem, que no s'en penedirà ? :cool:
A mi em sembla que si canvia Vstrom (la millor moto del mon) només pot anar a una GW ... o superior ;)
Jordi si te'n penedeixes després no vinguis a plorar que t'has equivocat de compra, entesos ? :enfaduu

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: PAN € Molt Molt I Molt Interessant !!!!!!!

Entrada Autor: Ramon_vfr » ds. oct. 03, 2009 9:16 pm

Ramon, tens un privat, ja te n'he trobat un altra ....... :D :D :D :D :D


Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Re: PAN € Molt Molt I Molt Interessant !!!!!!!

Entrada Autor: Xurrumeka » ds. oct. 03, 2009 9:20 pm

què passa, que les regalen ???????????? ;) ;) ;)
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Avatar de l’usuari
Angeleta
Presentats
Entrades: 456
Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm

Re: PAN € Molt Molt I Molt Interessant !!!!!!!

Entrada Autor: Angeleta » ds. oct. 03, 2009 9:34 pm

Vaja, jo que me l'anava a comprar per fer les pràctiques!! És que m'ha dit en Vendetta que té bona protecció lateral per si cau algun cop.
Sou uns insolidaris!! :crys :crys :crys
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: PAN € Molt Molt I Molt Interessant !!!!!!!

Entrada Autor: Ra-mon » ds. oct. 03, 2009 10:36 pm

[quote user="James Bond" post="92054"]Ramon, tens un privat, ja te n'he trobat un altra ....... :D :D :D :D :D


Vssssssss
007[/quote]

Carai, sembla que estem en època de bolets ;)
Merci, ara m'ho miraré.

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: PAN € Molt Molt I Molt Interessant !!!!!!!

Entrada Autor: Sagal » dg. oct. 04, 2009 3:25 pm

Per una banda m'encanta que en Jordi tingui una Pan, per l'altre em sap greu que en Ra-mon s'ha quedat momentaneament sense pan, però així és el mon el que corre vola i el que vola a vegades arriba tard. :D :D
Estic segur que hi haurà bon rotllo i no us haurem de separar a la pròxima sortida, a més Ra-mon en Jordi és molt gran eh, millor callar i buscar-te un bon advocat, jajajajaja

Per cert Jordi i Mª Josep FELICITATS, aquest hivern ja no passaràs tant fred ja veuràs.
Sagal l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. oct. 04, 2009 3:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatge

Respon

Torna a “Mercat de la moto i equipament”