Venc BMW F650gs (mono) Full Equip--VENUDA--

Per vendre o comprar motos, accesoris, equipament, complements, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Venc BMW F650gs (mono) Full Equip--VENUDA--

Entrada Autor: GRUM » dt. oct. 13, 2009 5:44 pm

Doncs això, em sembla que em venc la moto, però és per fer un canvi, estic mirant cosetes però primer de tot hauré de vendre l'actual.
Anem per feina: Va, que estem de rebaixes: 5.000 eurets!! :eyes Millor oferta 4.800 i és vostra :eyes :eyes :eyes :eyes
BMW F650GS matriculada al 2006, de color gris-blavós metalitzat.
37000 kms, gairebé tots per asfalt, poca pista i en tot cas sempre a ritme trankil.
Guardada sempre en garatge.
Revisions al dia en concessionari oficial + alguna d'extra en mecànic de confiança, s'ha de cuidar bé la màquina.
Model amb ABS desconectable, intermitents d'emergència, doble bujia d'encesa, punys calefactables, una presa de 24v i caballet central.
Equipament extra: pantalla alta fumada bmw, maletes laterals Vario (ampliables) bmw, bossa sobre-dipòsit bmw, cofre Givi Maxia de 52litres amb respatller acoltxat, protectors de mans.
Preu: [strike]5.200 eurets[/strike], tansferència apart.
Moto resistent i de consum irrisori, tinc calculat uns 4l/100Km aprox sense apretar-la, sobre uns 330-340km abans d'entrar reserva amb un dipòsit en funció de la conducció, és clar.
Em sembla que no em deixo res més, així que pugui, penjo més i millors fotos. Si algú vol qualsevol tipus d'informació extra, estaré encantat de respondre sense cap mena de compromís, també puc enviar més fotos per mail si convé.
Imatge
Imatge[/albumimg]
Imatge

més fotos aquí
GRUM l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 27, 2009 10:40 am, en total s’ha editat 4 vegades.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Re: Venc BMW F650gs (mono) Full Equip

Entrada Autor: JoanF » dt. oct. 13, 2009 6:53 pm

Que tingues sort amb la venda.
:form :form :form

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Venc BMW F650gs (mono) Full Equip

Entrada Autor: Eva » dt. oct. 13, 2009 7:54 pm

Estas segur que la vols vendre ?????

Jo m´en he arrepentit 50 vegades de treure´m la 650.

Que tinguis sort amb la venda. ;)

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7588
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Venc BMW F650gs (mono) Full Equip

Entrada Autor: Alucinamaripili » dt. oct. 13, 2009 11:23 pm

Es veu una màquina collonuda, molta sort i esperarem a veure la nova. ;)

Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: Venc BMW F650gs (mono) Full Equip

Entrada Autor: GRUM » dc. oct. 14, 2009 9:51 am

La veritat és que convençut, el què es diu convençut de vendre-la, no n'estic :tremolant ja que només m'ha donat que alegries i, sincerament, m'encanta i hi vaig de conya, però el cas és que darrerament, pel tipus de sortides que faig, quasi tot carretera, cada cop més kilometratge i sovint acompanyat, crec que és millor un altre tipus de montura.
La gran pu...da és que com que no em puc permetre tenir les dues motos :enfadat , doncs per comprar una haig de vendre l'altre :crys . Si no fos pels maleïts eurets, no dubtaria gens a mantenir la cabreta al parking per poder sortir a disfrutar-la, com faig ara, amb algunes excursionetes, però malauradament, no és possible. Pensa que ja em sap greu ara... :crys :crys En fi, no m'hi feu donar més voltes que sinó faré com tu Eva i no la vendré ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Venc BMW F650gs (mono) Full Equip

Entrada Autor: Eva » ds. oct. 31, 2009 7:22 pm

[quote user="Cabreta" post="93109"]La veritat és que convençut, el què es diu convençut de vendre-la, no n'estic :tremolant ja que només m'ha donat que alegries i, sincerament, m'encanta i hi vaig de conya, però el cas és que darrerament, pel tipus de sortides que faig, quasi tot carretera, cada cop més kilometratge i sovint acompanyat, crec que és millor un altre tipus de montura.
La gran pu...da és que com que no em puc permetre tenir les dues motos :enfadat , doncs per comprar una haig de vendre l'altre :crys . Si no fos pels maleïts eurets, no dubtaria gens a mantenir la cabreta al parking per poder sortir a disfrutar-la, com faig ara, amb algunes excursionetes, però malauradament, no és possible. Pensa que ja em sap greu ara... :crys :crys En fi, no m'hi feu donar més voltes que sinó faré com tu Eva i no la vendré ;)[/quote]

El que no ens has comentat es quina moto et vols comprar ????
Va fes-ne cinc céntims ;) .

Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: Venc BMW F650gs (mono) Full Equip

Entrada Autor: GRUM » ds. oct. 31, 2009 7:59 pm

La veritat, és que no ho tinc massa clar. De sempre he tingut debilitat per les Bonneville, però aquest és un somni que, de moment, haurà de seguir esperant :crys :crys . (si ja ho sé, no és gaire habitual en algú de la meva edat, però em te el cor robat) :martell .
Així que de moment, em conformo amb alguna coseta més pràctica com ara una tetracilíndrica amb la que pugui fer les rutes, que quasi sempre son per asflat, amb més comfort. Darrerament la companya no agafa la moto, així que anem els dos amb la "meva" i és clar, el monocilíndric de la Cabreta no seria el més comode del món per rodar dos per asfalt.
No ho sé, m'agrada la CBF 600 SA, però en funció del pressupost, ara com ara m'aniria bé vendre la bmw i comprar una cosa més econòmica de segona mà i més endavant... ja es veurà.
Potser m'acabi decidint per una Bandit. No fa massa vaig poder provar la d'un amic i em va sorprendre positivament. La veritat és que, estèticament m'agraden molt més les naked, però soc conscient dels avantatges del semicarenad en ruta, així que...
Ja ho veus, sóc un tio d'idees clares i concises :b9 :b9 :b9 :b9
De moment, l'única cosa clara és la limitació de pressupost :wall :cry:
Apa, toma rotllo, això passa per preguntar ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Respon

Torna a “Mercat de la moto i equipament”