01 - Terres del Sud #134

Sortides mensuals de l'any 2017

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Joan_Espelt
Presentats
Entrades: 6
Membre des de: dc. nov. 13, 2013 9:49 pm
Ubicació: Manresa

Re: 01 - Terres del Sud #134

Entrada Autor: Joan_Espelt » dl. gen. 23, 2017 11:25 am

Bon dia a tots,

Bona sortida amb millors amics i autentics motards. La pluja va esser el nostre aliat d'ahir i va respectar-nos fins el punt de protegir-nos de qualsevol incidència no desitjada.
Vaig fer algunes fotos que penjaré si algú em diu com fer-ho (disculpeu la meva ignorància)

Salut amics i fins la propera (si em deixen venir. . . .)

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: 01 - Terres del Sud #134

Entrada Autor: Albert » dl. gen. 23, 2017 1:02 pm

Holaaaa,

Jo també vaig arribar a caseta, potser no tan aviat com els primers en marxar, però segur que vaig tardar menys.

Moltes gràcies a tots els que vàreu poder venir, en especial al Francesc i la Montse que no ens van voler deixar sols i fins i tot varen portar el cotxe per si teníem algun entrebanc.

Una ruta variada la que ens va proposar l'Steelman, moltes gràcies Jordi. Tot i que el temps no acompanyava gaire per fer un dia de ruta, ens va respectar força quasi tot el matí. No ens va sortir el sol... no feia vent... quatre gotes aquí i allà... algun pas una mica entollat... fred moderat (entre 3 i 8 graus)... però en l'última hora de ruta no va poder aguantar més i va deixar caure una mes d'aigua, una llàstima.

Sort que al restaurant hi teníem espai de sobres i vàrem poder deixar tota la roba mullada ben estesa!!! -tongue


Insisteixo, moltes gràcies a tots.


-good
Sort,

Respon

Torna a “2017”