Les Rutes....

Sortides mensuals de l'any 2017

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
JordiPB
Presentats
Entrades: 445
Membre des de: dc. jul. 13, 2016 11:35 pm
Ubicació: Flaçà

Re: Les Rutes....

Entrada Autor: JordiPB » ds. set. 16, 2017 7:30 pm

Albert ha escrit:Holaaa,

Gràcies Jordi per la teva aportació. He aprés que també es poden unir rutes en el Base Camp, no solament els tracks.

Només dir-te que no cal que facis talls de ruta en el Google Earth, ja tens els tracks complerts al Wikiloc, amb l'avantatge de que normalment son trakcs reals, no pas fets amb cap programa.

Al final n'aprendré.


-good -good
Si Albert, però si després vols fer la ruta amb els seus punts intermitjos, parades i perque et digui les indicacions, si agafes el track sencer, al modificar qualsevol cosa et recalcula i desapareix el tros que no te carretera.
__________________________________
Honda Deuville NT650
F800R 2015
Vespa PX125Disco
R1200RT LC 2014 de moment...

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Les Rutes....

Entrada Autor: Jesus » ds. set. 16, 2017 11:02 pm

Alucinamaripili ha escrit:No faig servir el wiquiloc, ni tinc garmin....però ets el meu ídol, Dodo

Queremos un hijo tuyoooooo!!!!!
Grandeee!!!! :aplaudiment
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Les Rutes....

Entrada Autor: Albert » dl. set. 18, 2017 11:52 am

Holaaaa,
JordiPB ha escrit:
Si Albert, però si després vols fer la ruta amb els seus punts intermitjos, parades i perque et digui les indicacions, si agafes el track sencer, al modificar qualsevol cosa et recalcula i desapareix el tros que no te carretera.
Si Jordi, això ja ho vaig descobrir fa temps. Jo ho dic per no fer el track amb Google Earth i agafar el segments que calguin del track original, que je tenim penjat al Wikiloc.


-ops
Sort,

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Les Rutes....

Entrada Autor: Albert » dt. set. 19, 2017 10:41 am

Holaaa,
Jordi ha escrit:
puc assegurar que l'ITN converter es, de llarg, el millor i més àgil programa que hi ha en l'actualitat.

Jordi
Una mica d'ajuda Jordi, amb quina versió de .gpx guardes les rutes por poder-les obrir amb el Base Camp després?


-beg
Sort,

Respon

Torna a “2017”