Dubtes i suggeriments de l'Escapada

Escapada a França l'any 2018

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Dubtes i suggeriments de l'Escapada

Entrada Autor: Albert » dc. abr. 25, 2018 8:24 pm

Holaaa,
Llfont ha escrit:El GPX és el track.
En els arxius GPX que us descarregueu de MTC hi ha les dues coses: el track i la ruta. Segurament al vostre ordinador us farà recalcular la ruta. Llavors es quan podeu inserir punts de ruta per fer-la coincidir amb el track, que aquest si que es invariable.

El que ja desconec es el que passa quan el poseu al Garmin, o si el podeu posar al Garmin sensa pasar per l'ordinador.

Es nota que no tinc un Garmin? :riure

-hi
Sort,

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Dubtes i suggeriments de l'Escapada

Entrada Autor: Albert » dc. abr. 25, 2018 8:31 pm

Holaaa,
Llfont ha escrit: A partir d'aqui ves revisant i posant punts de pas a la ruta i recalcula, fins que la ruta coincideixi amb el GPX o el track. És l'unica forma que he trobat per evitar que el GPS hem porti a l'hort!!
Fer que la ruta coincideixi amb el track es relativament senzill, quan ho has fet algunes vegades. El tema es complica quan has de fer la mateixa ruta, intentant fer servir els mateixos punts de pas, però amb format itn i gpx. Aconseguir que el TomTom i el Garmin, amb totes variants que hi pot haver, donin una ruta semblant, això si es una mica mes complicat.

-dots -dots
Sort,

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: Dubtes i suggeriments de l'Escapada

Entrada Autor: PEPI600 » dc. abr. 25, 2018 9:20 pm

Rutes carregades................

Moto gairebé a punt.........

Només queda agafar maleta :catsalt :catsalt :catsalt :catsalt :catsalt
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: Dubtes i suggeriments de l'Escapada

Entrada Autor: ErnesTDM » dc. abr. 25, 2018 10:42 pm

Ja estic nerviós, tinc molta feina a fer i ho tindré que fer tot el divendres! -beg

Encara no he posat ni un waypoint al GPS... però pel que he llegit, em posaré darrere d’en Lluís, que domina això dels GPX... i carretera i manta, millor dit, carretera i traje d’aigua :riure

Moltes gràcies Albert per la preparació de la sortida :catok

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 852
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: Dubtes i suggeriments de l'Escapada

Entrada Autor: Airald » dc. abr. 25, 2018 11:05 pm

Albert ha escrit:Holaaa,
Llfont ha escrit:El GPX és el track.
En els arxius GPX que us descarregueu de MTC hi ha les dues coses: el track i la ruta. Segurament al vostre ordinador us farà recalcular la ruta. Llavors es quan podeu inserir punts de ruta per fer-la coincidir amb el track, que aquest si que es invariable.

El que ja desconec es el que passa quan el poseu al Garmin, o si el podeu posar al Garmin sensa pasar per l'ordinador.

Es nota que no tinc un Garmin? :riure

-hi
Fins i tot hi pot haver més coses dins el GPX, com ara punts d'interès, com llocs que no son a la ruta però que com diu el nom poden tenir interès. El que no entenc es com la majoria de software no siguin capaços de fer que la ruta que tracen coincideixi amb els punts del track d'una manera automàtica.

Potser son ganes de crear incompatibilitats o inconveniències entre marques...

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: Dubtes i suggeriments de l'Escapada

Entrada Autor: Marc » dc. abr. 25, 2018 11:13 pm

Airald ha escrit:. El que no entenc es com la majoria de software no siguin capaços de fer que la ruta que tracen coincideixi amb els punts del track d'una manera automàtica.

Potser son ganes de crear incompatibilitats o inconveniències entre marques...
Crec que és un tema dels mapes que utilitza cada marca; encara que sembli mentida, no són tots iguals i per tant tracen les rutes de manera diferent.

Aquest tema hauria de canviar de secció, i passar a GPS!

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Dubtes i suggeriments de l'Escapada

Entrada Autor: Albert » dj. abr. 26, 2018 9:29 am

Bon dia,

He penjat una variant de la Ruta02, la "Escapada2018_02B". Si el dissabte no arribem a passar per Rocamadour, el dia que fem la Ruta02, enlloc de fer la "Escapada2018_02" farem aquesta petita variant.

-hi
Sort,

Avatar de l’usuari
JordiPB
Presentats
Entrades: 445
Membre des de: dc. jul. 13, 2016 11:35 pm
Ubicació: Flaçà

Re: Dubtes i suggeriments de l'Escapada

Entrada Autor: JordiPB » dv. abr. 27, 2018 7:56 pm

Holaaa,
pels que no vulgueu autopista per la tornada, hi ha una ruta que m'agradaria fer, que és passar per Roquefort, paradeta per dinar a les caves Societé, que tenen un local que no esta gens malament i el menú també esta arreglat.

us deixo el link de wikiloc, encara que no se si funcionara o no. Evidentment només és una opció. Es poden fer variacions.

[web 100%,100]https://ca.wikiloc.com/wikiloc/spatialA ... d=24354877[/web]
__________________________________
Honda Deuville NT650
F800R 2015
Vespa PX125Disco
R1200RT LC 2014 de moment...

Avatar de l’usuari
Minina
Presentats
Entrades: 2015
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Re: Dubtes i suggeriments de l'Escapada

Entrada Autor: Minina » dv. abr. 27, 2018 10:25 pm

De dubte no en tinc cap de que us ho passareu molt bé.
De sugerencia.... només que em vigileu el gatet.

MOLT BON VIATGE I GAUDIU MOLT I MES!!!!

Enviat amb Tapatalk

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Dubtes i suggeriments de l'Escapada

Entrada Autor: Albert » dj. maig 03, 2018 12:01 pm

Holaaa,

Doncs el dimarts a la nit ja vaig arribar a casa, via Andorra. Pel que han comentat els companys de ruta, al final passar per Andorra va ser molt bona opció. Boira i una mica de neu dura pujant al Pas de la Casa des de França, que va desaparèixer tot just començar la baixada. A Andorra un bon solet.

Aturada a comprar un parell de coses, fer benzina (15 minuts tot plegat) i prendre alguna cosa amb els Mon's (1h 30"!). Cap cua a les fronteres, i molt poc trànsit a la carretera de baixada. Genial.

Pel que fa a l'escapada: molt i molt bé, tot i la pluja que ens va acompanyar quasi tot el dissabte i unes hores del diumenge. Uns paisatges molt bonics i massa llocs a visitar, però vàrem fer el que vàrem poder!


Jo pensava que seria, com sempre, l'últim en posar-ho, però veig que ningú no ha dit res encara!!!!

Que sapigueu que van arribar tots en bon estat i sense cap incident d'importància.

Per cert, el Minino es va portar molt bé, menys en algún sopar... diuen que va menjar poc!!! :riure


-thumbup -thumbup
Sort,

Avatar de l’usuari
JordiPB
Presentats
Entrades: 445
Membre des de: dc. jul. 13, 2016 11:35 pm
Ubicació: Flaçà

Re: Dubtes i suggeriments de l'Escapada

Entrada Autor: JordiPB » dj. maig 03, 2018 12:11 pm

Albert, això es el problema dels canals alternatius. Tothom va anar posant aquestes coses al whatsapp per la comiditat del telèfon i la inmediatesa de la resposta, i el forum queda un xic desamparat.
Quan tingui una estoneta penjo unes fotos, per als que no varen venir. A veure si aixi agafen ganes per la propera.

Salut!


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
__________________________________
Honda Deuville NT650
F800R 2015
Vespa PX125Disco
R1200RT LC 2014 de moment...

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 852
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: Dubtes i suggeriments de l'Escapada

Entrada Autor: Airald » dj. maig 03, 2018 12:30 pm

JordiPB ha escrit:Albert, això es el problema dels canals alternatius. Tothom va anar posant aquestes coses al whatsapp per la comiditat del telèfon i la inmediatesa de la resposta, i el forum queda un xic desamparat.
Quan tingui una estoneta penjo unes fotos, per als que no varen venir. A veure si aixi agafen ganes per la propera.

Salut!


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Ja pensava que us hi havieu quedat més dies... Vau tenir bon temps? No se a la vostre zona, però al Llanguedoc vam tenir algun dia de tempesta continuada...


Salut! (i a veure aquestes fotos ;)

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Dubtes i suggeriments de l'Escapada

Entrada Autor: Napoleon » dj. maig 03, 2018 2:18 pm

Una SKPD magnífica, amb pluja inclosa.
Realment, uns indrets ben bonics i curiosos.
La companyia, com sempre, immillorable.
M'hagués quedat més dies (com l'Albert), però ens sabía greu que a algú (eh, Johnny) l'hi agafés una forta depressió :riure
La ruta de tornada va ser sorprenent. No sabia que hi haguessin carreteres tant estretes i, per sort, sense trànsit :catok
No cal dir que els organitzadors es mereixen un 10 :catfirst
Salut, i fins la propera :senyera
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Mototurisme
Presentats
Entrades: 2028
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
Ubicació: Catalunya

Re: Dubtes i suggeriments de l'Escapada

Entrada Autor: Mototurisme » dt. maig 08, 2018 4:36 pm

Bona tarda,

Ja estan pujades les rutes finals que hem fet aquests dies al compte de Wikiloc.
Es el compte del històric de rutes que fem, on hi podeu trovar força tracks de totes les nostres rutes. Son les rutes reals que hem fet finalment. No el tenim tant actualitzat com voldriem, però ho intentem. Potser per això no hi estem donant tota la publicitat que crec que hauriem de donar-hi.

Pel que fa a l'SKPD del 2018, la 01 és la de pujada. Les rutes 02 i 03 son les vàrem fer diumenge i dilluns respectivament. Les rutes 04 i 05 son les dues rutes de baixada en les que ens vàrem dividir.

Com ja sabreu la majoria, al Wikiloc només permet de pujat tracks i waipoints, em sembla que fins a 25 per ruta.

-hi
Mototurisme Catalunya

Julius
Presentats
Entrades: 143
Membre des de: dc. abr. 04, 2018 8:58 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Dubtes i suggeriments de l'Escapada

Entrada Autor: Julius » ds. maig 26, 2018 11:35 pm

Bones,

Doncs nosaltres vam anar i tornar per la Collada de Toses. La tornada amb fred i calamarsa només a les collades, la resta sense pluja i tret d'algun ensurt a l'autovia de l'Ametlla, tot bé.

Salut i ràfegues !!

Enviat des del meu Mi A1 usant Tapatalk

Respon

Torna a “La Dordogne-Perigord 2018”