II Tiramilles de MTC ... per... ErnesTDM [2018]

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Minino
Presentats
Entrades: 1450
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Re: II Tiramilles de MTC ... per... ErnesTDM

Entrada Autor: Minino » dl. abr. 09, 2018 6:19 pm

:CatVictoria Gràcies als organitzadors
  :catsalt Un dia de pluja però fantàstic.
:aplaudiment Gràcies al company vam quedar 3 si no és per Luis estic encara donant voltes, -dance4 -mu
-fisch Jo no vaig fer pràcticament res llegia el redbuk de conya i només vam tenir un parell de comentaris en tota la ruta "sense aparta'ns ni un metre del recorregut" :catok
:catcallo :catcallo Enest on dimonis hi ha la casa la casa dels enaitos :catcallo :catcallo
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: II Tiramilles de MTC ... per... ErnesTDM

Entrada Autor: ErnesTDM » dl. abr. 09, 2018 8:34 pm

Minino ha escrit::CatVictoria Gràcies als organitzadors
  :catsalt Un dia de pluja però fantàstic.
:aplaudiment Gràcies al company vam quedar 3 si no és per Luis estic encara donant voltes, -dance4 -mu
-fisch Jo no vaig fer pràcticament res llegia el redbuk de conya i només vam tenir un parell de comentaris en tota la ruta "sense aparta'ns ni un metre del recorregut" :catok
:catcallo :catcallo Enest on dimonis hi ha la casa la casa dels enaitos :catcallo :catcallo
Minino, estava a Caserres!!! Si no pregunta-li al Xavi, que si que la va veure :riure :riure :riure :riure :riure

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: II Tiramilles de MTC ... per... ErnesTDM

Entrada Autor: Jordi » dt. abr. 10, 2018 2:15 pm

Jo també la vaig veure. En un jardí d'una casa particular situada a la dreta, poc després d'haver passat el "conjunt arquitectònic".
Sort de la casa!! Era la única pista que, després d'haver-nos perdut, ens va confirmar que havíem reprès el camí correcte.
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: II Tiramilles de MTC ... per... ErnesTDM

Entrada Autor: Albert » dt. abr. 10, 2018 3:17 pm

Holaaaa,

Moltes gràcies a tots els que hi heu participat, tot i trovar-nos unes condicions climatològiques ideals... per quedar-nos al sofà veient com plovia!!!

Un agraïment molt especial al Ernest i la Lali, que aquest any, amb l'experiencia de l'any passat, s'ho han currat molt i molt! Quina bona feina han fet.
Moltíssimes gràcies.

Penso que també parlo per l'Ernest al agrair-vos els comentaris que ens esteu fent aquí a fi de poder millorar en la propera edició. Ben segur que els tindrem en compte i que intentarem posar-los en pràctica tots, sempre que es pugui.


Merci per tot companys!!!


-thumbup -thumbup -thumbup
Sort,

Avatar de l’usuari
Cuco
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
Ubicació: Bages

Re: II Tiramilles de MTC ... per... ErnesTDM

Entrada Autor: Cuco » dj. abr. 12, 2018 11:14 pm

Casum l'olla, m'acabo d'assabentar ara!
Jo que havia de defensar el títol de l'any passat!
:cattimit
Bé, a veure si l'any que ve estic al lloro...

Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: II Tiramilles de MTC ... per... ErnesTDM

Entrada Autor: ErnesTDM » dc. maig 09, 2018 9:26 pm

Cuco, aquesta edició t’hem trobat a faltar. Imaginat, en Xavi i en Cabirol van ser els mes ràpids! :riure

Ara seriosament, us agraeixo a tots la paciència i la bona voluntat que veu tenir en una jornada que meteorològicament, no va acompanyar gens.

I encara que sigui per que en Cuco pugui participar-hi, farem una tercera edició!!!! :catok

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4378
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: II Tiramilles de MTC ... per... ErnesTDM

Entrada Autor: Xavier » dj. maig 10, 2018 5:57 pm

Amb els meus magnífics coneixements d'informàtica, vaig bloquejar tota la informació relativa a la Tiramilles perquè en Cuco no hi pogués accedir i així poder optar a guanyar-la.

Però l'any que ve, hauré de fer el mateix bloqueig en el Cuco i també bloquejaré en Cesc perquè tot i sent els més ràpids (amb tota la sorna que ho ha deixat anar l'Ernest) qui van guanyar van ser en Cesc i el seu company.

Conyes a part, com ja us ho vaig dir, m'ho vaig passar de fàbula.

Respon

Torna a “Tiramilles”