Moto Perdido Extrem IV - 2018

Post de les edicions anteriors del Monte Perdido

Moderadors: Airald, Kinder

Bloquejat
Avatar de l’usuari
Cesc
Presentats
Entrades: 267
Membre des de: dl. març 04, 2013 11:30 am
Ubicació: Terrassa

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Cesc » dt. juny 26, 2018 10:04 am

JohnnyRLL ha escrit:Bon dia a tots,

He pogut llegir les vostres suggerències i m'agraden molt, sobretot el anar dinar plegats i fer via. Ara miran St. Google Maps, per poder fer alternatives a la meva proposta sense oblidar-vos -punk , i tenin en compte que St.Google ja conte dinar parades i pipis... El meu darrer sugeriment es:

Imatge

https://goo.gl/maps/ZSyVHDqnSPG2

Avui el vespre, l'introduiré al BaseCamp per veure quines diferencies de temps, surten. Però crec que aquesta ruta de pujada es bastant sinuosa -groupwave

P.D1: Per assegurar-nos del temps potser s'haurà de marxar un pel més aviat, no a les 9h, suggerida inicialment ! :riure
P.D2: Julius com has progressat en el foro, estàs fent uns post de professional. -good
P.D3: Però sortir de Masies, ho veieu be, no? Almenys els de la Plana ? Penseu que tenim la Trona, Alpens ... :catenamorat


-hk
son practiquement 7h de ruta a Alquezar no arribeu a dinar ni borratxos :catBirra
jo m'ajuntaria a Coll de Nargo, no mes tard de les 10h
com ho veieu?

Avatar de l’usuari
Minino
Presentats
Entrades: 1450
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Minino » dt. juny 26, 2018 10:53 am

Nosaltres surtirem de Balaguer i anirem per Alfarràs, Ainsa Broto dissabte matí tenim 170 km
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Ricard Verges
Presentats
Entrades: 158
Membre des de: dv. abr. 17, 2015 10:36 am
Ubicació: Barcelona

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Ricard Verges » dt. juny 26, 2018 11:42 am

Bon dia a tothom

Personalment ja tinc moltes ganes de fer una petita sortida. Des.de la Rider no he fet cap.
En principi espero poder venir. Estem pendent de un tema logístic familiar.
Vindria amb Anton Ramon des.de Lleida i no necessitaré hotel.
El divendres confirmaré la situació final.
Addicionalment el meu altre cunyat Lluis ja s'ha apuntat a Mototurisme i vindrà a aquesta sortida.
Li donarem la benvinguda.
Seguim amb contacte
Salutacions a tots. Espero que ens veurem dissabte i que no ens caigui el xàfec que va caure el any passat i que la Montse no es queixi gaire que va trobar el mòbil. :catsalt :catsalt

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Napoleon » dt. juny 26, 2018 2:20 pm

La ruta que proposa en Johnny, ja m'agrada, però la veig més per a fer-la a l'inrevés i a la tornada.
Si volem dinar a Alquézar, ja cal que sortim de nit, son 7 hores fins al lloc de dinar. -beg
Si no modifiqueu ruta, faría com en Cesc i ens trobaríem a Coll de Nargó.
Queda pendent veure la ruta que proposi el Sr. Albert
Apa, ja direu..... :catenfadao
Salut i fins divendres (a un lloc o un altre) :senyera
Jo tampoc vaig en BMW

Julius
Presentats
Entrades: 143
Membre des de: dc. abr. 04, 2018 8:58 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Julius » dt. juny 26, 2018 2:58 pm

Boneeees !! :cathola

Imagino que en Cesc es referia més aviat a arribar directes a Alquézar i des d'allí fer una mini ruta fins a Broto. Com ara aquesta.


Imatge

Això ens donaria temps de veure Alquézar tranquil·lament, dinar, i fer una mica de moto fins a Broto. -mu

Res a veure amb les propostes anteriors, és clar, però cal tenir en compte que la sortida forta és dissabte, tampoc no cal torturar-nos amb 9 hores de revolts el primer dia. O sí !? -grin

Ja direu.

Salut i gaaaaaasssssss !!

Avatar de l’usuari
Cesc
Presentats
Entrades: 267
Membre des de: dl. març 04, 2013 11:30 am
Ubicació: Terrassa

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Cesc » dt. juny 26, 2018 7:35 pm

Julius ha escrit:Boneeees !! :cathola

Imagino que en Cesc es referia més aviat a arribar directes a Alquézar i des d'allí fer una mini ruta fins a Broto. Com ara aquesta.


Imatge

Això ens donaria temps de veure Alquézar tranquil·lament, dinar, i fer una mica de moto fins a Broto. -mu

Res a veure amb les propostes anteriors, és clar, però cal tenir en compte que la sortida forta és dissabte, tampoc no cal torturar-nos amb 9 hores de revolts el primer dia. O sí !? -grin

Ja direu.

Salut i gaaaaaasssssss !!
a mi em sembla be aquesta ruta d'en Julius d'anar directes Alquezar i despres fer un mini tour, com l'altre d'en Johnny pero si començem tots de Coll de Nargo a les 10h
vinga decidiu una

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Marc » dt. juny 26, 2018 10:52 pm

Albert ha escrit:Bon dia,

Sembla que segueix tancada la carretera entre Eaux-Bonnes i Gourette, el que ens deixa sense accés al col d'Aubisque. Potser els Srs. de Google disposen d'informació privilegiada, docs si bé fa uns dies t'avisaven del tall, ara ja no ho fan...

En tot cas hem previst una alternativa que es seguir la ruta directament des del Col de Soulor. Faríem un coll de menys i 33 Kms. de més. Ho podrem aguantar?


Si dissabte la carretera segueix tancada al menys a Eaux-Bonnes hi ha d'haver l'avís. Anar-ho a comprovar ens suposa uns 8 kms. entre anar i tornar, penso que val la pena fer-ho.



-wink
Jo crec que no val la pena ni provar-ho, perquè aquest sot no l'arreglen en dos dies. Això, a no ser que fem com diu algú del Fòrum BMW de colar-nos-hi pel costat aprofitant que el dissabte potser no hi ha treballadors. De totes maneres, pujar fins allà dalt perquè et facin donar mitja volta, és una m... com un piano ja que pots acabar perdent una hora com a mínim.

Al web http://inforoute.le64.fr/, segueix sortint com a tancat.

Per cert, fer la volta és a penes uns 15 minuts més de moto i com que la carretera és ràpida, segur que ho escurçarem i tot... ho podrem aguantar perfectament! -good

Avatar de l’usuari
JohnnyRLL
Presentats
Entrades: 183
Membre des de: dj. jul. 13, 2017 9:45 am
Ubicació: Torelló

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: JohnnyRLL » dc. juny 27, 2018 8:00 am

Bon dia a tots,

Després de no dormir :riure , i esta treballant en la ruta de pujada, i pensant amb tots :catnono , ho prometo -punk , faig aquesta proposta per divendres.

Tram 1:

Imatge

Entenc que es un tram en la qual es llarg, practicament 3h, fins Coll de Nargo, per arribar-hi a les 10h. com proposeu s'hauria de marxar ..... a les 7h. -shock

Bueno seguim per no desanimar-me, Tram 2:


Imatge

Tram 3:

Imatge

Suposo que ús agrada més aquests dos trams, ja que son directes, una durada molt semblant de 1h 25min i 1h 20min, la qual cosa si arribem al coll de Nargo a les 10h, arribariem a
dinar a la 12h 45 min practicament.


Aquí la proposta final
, i en serio després de no dormir :riure :riure :riure :riure :riure

Sortir a les 8h. Arribar a les 11h a Coll de Nargó i llavors dues rutes que en total pràcticament 3 h per arribar a les 14 h. a Dinar

Doncs a la espera que decidiu i espero que abans de divendres sapiguem a on ens trobem -good , jo m'adapto al que sigui -fisch .
Apa a treballar!

-hk

P.D: Vigila Julià amb les teves rutes que no ens facin passar per Africa :riure :riure :riure :riure :riure :riure :riure
:senyera Que novells que som !!! :senyera

Avatar de l’usuari
Cesc
Presentats
Entrades: 267
Membre des de: dl. març 04, 2013 11:30 am
Ubicació: Terrassa

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Cesc » dc. juny 27, 2018 9:50 am

jo no vull sortir tant tard de Coll de Nargo, prefereixo fer un altre ruta -sorry

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Albert » dc. juny 27, 2018 4:47 pm

Holaaaa,

Sembla que tots plegats teniu moltes presses per fer moltes carreteres aquest divendres. Personalment no em ve de gust matinar gaire, així que aneu tirant i ja ens trobarem a Broto.

Segurament sortiré de casa tranquil.lament cap allà les 10 i aniré pujant, no pas per la via més ràpida ni per autopistes, cap a Pont de Suert. Potser m'arribo a Vielha i voldria dinar a Castejón de Sos, que fa temps que no m'hi aturo a saludar.


Potser no es una ruta tope guai, però es que tampoc em tiren gaire les carreteres que voleu fer per l'Aragó, entre d'altres coses per que jo no porto una Trail (ja m'explicareu que tal està el Puerto de Serrablo), i a Alquézar ja hi vaig estar 2 vegades l'any passat.


Si algú dels que no s'ha manifestat però puja el divendres, i pensa que li pot caure a prop la meva ruta, truqueu-me. Quasi sempre vaig connectat.



Ja ens ho explicarem tot sopant!!!!



-hi -thumbup -good
Sort,

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Albert » dc. juny 27, 2018 4:52 pm

Marc ha escrit:
Albert ha escrit:Bon dia,

Sembla que segueix tancada la carretera entre Eaux-Bonnes i Gourette, el que ens deixa sense accés al col d'Aubisque. Potser els Srs. de Google disposen d'informació privilegiada, docs si bé fa uns dies t'avisaven del tall, ara ja no ho fan...

En tot cas hem previst una alternativa que es seguir la ruta directament des del Col de Soulor. Faríem un coll de menys i 33 Kms. de més. Ho podrem aguantar?


Si dissabte la carretera segueix tancada al menys a Eaux-Bonnes hi ha d'haver l'avís. Anar-ho a comprovar ens suposa uns 8 kms. entre anar i tornar, penso que val la pena fer-ho.



-wink
Jo crec que no val la pena ni provar-ho, perquè aquest sot no l'arreglen en dos dies. Això, a no ser que fem com diu algú del Fòrum BMW de colar-nos-hi pel costat aprofitant que el dissabte potser no hi ha treballadors. De totes maneres, pujar fins allà dalt perquè et facin donar mitja volta, és una m... com un piano ja que pots acabar perdent una hora com a mínim.

8 kms. 1 hora???? Jo tardo molt menys, la plaça d'Eaux-Bonnes sempre m'ha agradat. Però entenem-nos, tampoc hi tinc comissió per fer-ho !!! :riure :riure


-shock -shock -shock
Sort,

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Albert » dc. juny 27, 2018 4:59 pm

Holaaaa de nou,

Per cert, jo de vosaltres, que sembla que tots voleu passar per coll de Nargó: per que no quedeu directament a Coll de Nargó i que cada un hi vagi per on vulgui i matinant tot el que li agradi???


-fisch -fisch
Sort,

Julius
Presentats
Entrades: 143
Membre des de: dc. abr. 04, 2018 8:58 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Julius » dc. juny 27, 2018 8:16 pm

Holaaaaaaa

I també hauríem de tenir en compte la previsió meteorològica, per entretenir-nos més on estigui eixut i fer via allà on estigui moll o plogui.

És una idea, es tracta de passar-ho bé, no de patir :-)

Tot això a falta de saber la ruta de dissabte... No la pengeu ??

Ens veiem divendres !! :-*

Enviat des del meu Mi A1 usant Tapatalk

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Kinder » dc. juny 27, 2018 8:33 pm

Julius ha escrit:
Tot això a falta de saber la ruta de dissabte... No la pengeu ??

Aquí la torno a recordar

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Marc » dc. juny 27, 2018 8:56 pm

Albert ha escrit:
8 kms. 1 hora???? Jo tardo molt menys, la plaça d'Eaux-Bonnes sempre m'ha agradat. Però entenem-nos, tampoc hi tinc comissió per fer-ho !!! :riure :riure


-shock -shock -shock
No home, jo deia 1 hora des del peu del port fins al lloc del forat, que és a dalt de tot -happy

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Marc » dc. juny 27, 2018 8:57 pm

Julius ha escrit:
Tot això a falta de saber la ruta de dissabte... No la pengeu ??
Julià, a la KDD et donaran una tassa de les que es donen de premi... al paio més despitat del fòrum! -wink

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Napoleon » dc. juny 27, 2018 9:53 pm

Marc ha escrit:
Julius ha escrit:
Tot això a falta de saber la ruta de dissabte... No la pengeu ??
Julià, a la KDD et donaran una tassa de les que es donen de premi... al paio més despitat del fòrum! -wink
Es que, des que té moto nova, va tant de pressa, que no té temps de mirar-s’ho bé :riure :riure :riure
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Napoleon » dc. juny 27, 2018 10:06 pm

Amb tantes propostes de ruta, no sé què fer...... :catko
Si la previsió és de mal temps (que de moment ho sembla), em sembla que faré com en Marc (autopista+autopista+autopista)i ja us esperaré a Broto, tot fent :catBirra
Apa, si m’incorporo en algún lloc, serà sorpresa!!!! :catsalt
Jo tampoc vaig en BMW

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Marc » dc. juny 27, 2018 10:10 pm

Napoleon ha escrit:Amb tantes propostes de ruta, no sé què fer...... :catko
Si la previsió és de mal temps (que de moment ho sembla), em sembla que faré com en Marc (autopista+autopista+autopista)i ja us esperaré a Broto, tot fent :catBirra
Apa, si m’incorporo en algún lloc, serà sorpresa!!!! :catsalt
Hora de sortida?

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Napoleon » dc. juny 27, 2018 11:44 pm

Marc ha escrit:
Napoleon ha escrit:Amb tantes propostes de ruta, no sé què fer...... :catko
Si la previsió és de mal temps (que de moment ho sembla), em sembla que faré com en Marc (autopista+autopista+autopista)i ja us esperaré a Broto, tot fent :catBirra
Apa, si m’incorporo en algún lloc, serà sorpresa!!!! :catsalt
Hora de sortida?
Sortiré de bon matí -sorry (a l'hora que les persones respectables no han de treballar :riure :riure )
Jo tampoc vaig en BMW

Bloquejat

Torna a “Moto Perdido Extrem”