Moto Perdido Extrem IV - 2018

Post de les edicions anteriors del Monte Perdido

Moderadors: Airald, Kinder

Bloquejat
Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Napoleon » dt. maig 15, 2018 11:10 am

Bé, reserva feta a l'hotel Pradas, per la nit de divendres. (Jordi, torna´ho a mirar, que a mí no m'ha posat cap problema)
Per la nit de dissabte, també m'interessa una habitació a l'hotel Beret. Com que son dobles, si algú ha de dormir amb mí, ja aviso: RONCO!!!! -sorry
Apa, de moment ja ho tenim embastat. Ara a esperar a acabar de lligar la ruta del divendres i la del dissabte.... i la del diumenge.
Salut i peles :senyera
PD. Hauré de demanar festa a la feina :riure :riure
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Jordi » dt. maig 15, 2018 11:57 am

Napoleon ha escrit:Bé, reserva feta a l'hotel Pradas, per la nit de divendres. (Jordi, torna´ho a mirar, que a mí no m'ha posat cap problema)
A mi m'han comunicat que des d'ahir, ja no disposaven de cap cambra individual, atès això tan sols em podien oferir una cambra doble per ús individual, però es clar, el preu ja no eren 29,75 €. Per això he triat el Gabarre, ja conegut per tots nosaltres i situat ben bé un davant l'altre.
Confio que la interferència de les ones generada pels roncs emesos des d'ambos costats del carrer, no dobli la seva amplitud i no malmeti les làmpades dels fanals.
Imatge
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Cesc
Presentats
Entrades: 267
Membre des de: dl. març 04, 2013 11:30 am
Ubicació: Terrassa

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Cesc » dt. maig 15, 2018 12:25 pm

reserva feta al hotel Pradas, nomes queda saber qui vol fer ruta divendres :catsalt

Avatar de l’usuari
Minino
Presentats
Entrades: 1450
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Minino » dt. maig 15, 2018 9:47 pm

Bones

Nosaltres també vindrem. Vindrem el dissabte al dematí, ja direu a quina hora i on sortireu de Broto.

Dissabte hem reservat per dormir al Petite Verneda de Casau, una mica mes cap a munt del Parador.

:catsalt :catsalt
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: ErnesTDM » dt. maig 15, 2018 11:07 pm

Un mes que s’apunta. Ja he comprat un vestit d’aigua nou!

Pujaré el divendres a la tarda. Faré nit a l’hotel Viu, a tres km de Broto i el dissabte a l’hotel Peña a Arros.

Espero no punxar la roda aquest any... ah! Marta canvia els neumàtics, que no vull tornar a baixar a Sabiñanigo un altre cop

:riure :riure :riure

Per sopar a Vielha, tornarem al mateix lloc de fa dos anys? El dels canelons que li agraden al Jordi :catok

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Kinder » dc. maig 16, 2018 7:24 am

Doncs som-hi, també he fet reserva al Pradas

ErnesTDM ha escrit:
Espero no punxar la roda aquest any... ah! Marta canvia els neumàtics, que no vull tornar a baixar a Sabiñanigo un altre cop

:riure :riure :riure
Ernest.... ho vaig fer expressament!!! S’havia que punxaries i no et volia deixar sol!!! Hahahahhahahahaha

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Trencaferro » dc. maig 16, 2018 11:20 am

Mototurisme ha escrit:Holaaaa altre vagada,


Al final queda sense efecte lo de dormir més avall de Vielha, les vals que hi ha a prop potser estan encara més plenes que la Vall d'Aran. Per si de cas tenim una pre-reserva de 7 habitacions dobles segons el següent detall:
  • 1 Habitació doble al Hotel Eth Pomer, amb esmorzar inclòs, al preu de 58,50 €
  • 4 Habitacions dobles a l'Hotel Beret (Betren), sense esmorzar, al preu de 58,50€
  • 2 Habitacions dobles àtic a l'Hotel Beret (Betren), sense esmorzar, al preu de 67,50 €
    [tab=30]Les dobles àtic son habitacions més grans i maques amb el llit extra gran, per això la diferencia de preu.
Si algú hi està interessat, les podeu anar demanant per aquí mateix, si veiem que no genera interés aquesta opció anularem les reserves abans del dia 20 de Juny.

Una d'aquestes habitación està reservada en preferéncia per a el Marc, que es qui ens les ha aconseguit per tal d'intentar que ningú es quedi sense.

Moltes gràcies Marc per les teves gestions.

-thumbup -hi
Llàstima que hagueu coincidit aquest fi de setmana, l'any vinent mirem de programar'ho millor i així poder trovar millors preus i més disponibilitat a Vielha.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Trencaferro » dc. maig 16, 2018 11:29 am

Jo encara nó sé si podrer anar amb la moto en aquelles dates, però en cas de que pugui ja veuré si el divendres vinc a "dormir" a Broto o no, perquè fa dos anys, amb lab senyoreta Cristina no sé què ens varen posar al postre del sopar i no varem poder dormir en tota la nit, va ser una pena però ho vàrem aprofitar per fer ruta nocturna pel poble... :riure

Però el dissabte si que us espero segur a Vielha, i com abans em digueu què voleu fer per sopar o què us agradaria menjar ja ho gestionaré ja que aquell fi de setmana amb els matats de les bicis estarà tot a petar.

P.D. Els que feu nit aqui a Mordor (capital del bon temps), dels allotjaments que heu posat, per mi el millor és Eth Pòmer, ja que està molt cèntric, tè aparcament just a sota. El Beret està a Betren, i tot i que és un moment, aquí estem acostumats a tenir'ho tot a mà i ja fà més mandra.

IMPORTANT: Els que us allotjeu a l'hotel Beret, seria interessant que hi hagafessiu aparcament per la moto, ja que de normal està a una zona amb voreres amples i inclús algun tros ajardinat on no hi ha cap problema en deixar-hi les motos, però......es un dissabte, i just a l'edifici del davant hi ha la discotèca, amb lo qual tothom qui hi va aparca al davant del Beret, i no crec que sigui gaire bona idea deixar motos per allà. Això si, consell personal, que cadascú faci el què vulgui eh!
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Marc » dc. maig 16, 2018 12:04 pm

Ostres, ara sí que m'has matat... això de la discoteca em toca molt el voraviu! Si no puc dormir, no garanteixo la seguretat personal de ningú que estigui al meu voltant al dia següent -shock

Les motos ja he negociat que puguin entrar al garatge dels dos hotels i sense càrrec, gràcies pel consell. Pel tema de la localització, crec que el Beret està a 750 mtrs del centre i confiem en que podrem caminar aquesta distància per anar a sopar (sobretot d'anada... de tornada ja veurem com estarà la gent de perjudicada -fisch )

Avatar de l’usuari
JohnnyRLL
Presentats
Entrades: 183
Membre des de: dj. jul. 13, 2017 9:45 am
Ubicació: Torelló

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: JohnnyRLL » dc. maig 16, 2018 3:43 pm

Bona tarda :cathola

Així el tema de l'hotel a Vielha com queda ? Esta tot :catok !

La meva dona ho necessita tot lligat mesos i mesos d'antelació :riure :riure :riure
:senyera Que novells que som !!! :senyera

Toni Royo
Presentats
Entrades: 190
Membre des de: dj. gen. 10, 2013 2:44 pm
Ubicació: Sant Feliu de Llobregat

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Toni Royo » dc. maig 16, 2018 3:45 pm

Hola :cathola

Jo he fet reserva al hotel Gabarre

El vestít d,aigua jo ja el tinc de l,any passat :riure :riure :riure :riure

Adeu adeu -hi

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Marc » dc. maig 16, 2018 4:57 pm

JohnnyRLL ha escrit:Bona tarda :cathola

Així el tema de l'hotel a Vielha com queda ? Esta tot :catok !

La meva dona ho necessita tot lligat mesos i mesos d'antelació :riure :riure :riure
Johnny, tot lligat. Tens l'habitació reservada a Eth Pomer a nom teu, tal i com vas demanar. Ara, quan arribis dóna la teva targeta de crèdit, eh? que de moment només tenen la meva i no tinc cap intenció de pagar-te els vicis -tongue Recorda que el termini de cancel·lació sense despeses venç el 24/06, o sigui que si no has de venir, m'hauries d'avisar abans d'aquesta data per anul·lar-la sense que ens cobrin la penalització.

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Napoleon » dc. maig 16, 2018 6:44 pm

Hola, gent :cathola
Entenc que la reserva a l'hotel Beret, la gestiona directament MTC, oi???? -beg
Que quedi clar que jo en vull una (ni que sigui la de la minyona) :catenfadao
Si no, ja em veig dormint en algún caixer, i no n'hi ha gaires :riure :riure
Jo tampoc vaig en BMW

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Marc » dc. maig 16, 2018 7:32 pm

Napoleon ha escrit:Hola, gent :cathola
Entenc que la reserva a l'hotel Beret, la gestiona directament MTC, oi???? -beg
Que quedi clar que jo en vull una (ni que sigui la de la minyona) :catenfadao
Si no, ja em veig dormint en algún caixer, i no n'hi ha gaires :riure :riure
Com va dir l'Albert, les reserves vaig ajudar jo a fer-les, però ell les administra. No pateixis, que segur que ets a la llista.

Avatar de l’usuari
Capsigrany
Presentats
Entrades: 70
Membre des de: ds. abr. 07, 2018 7:54 am
Ubicació: Mollet

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Capsigrany » dc. maig 16, 2018 8:17 pm

Bona tarda a tothom,

Doncs nosaltres també ens apuntem
Ja tenim la reserva feta a l'hotel Pradas de Broto.

Albert, si encara queden habitacions disponibles de la pre-reserva feta a Vielha, ja ens pots apuntar a la llista

Salut i república
:catok

Avatar de l’usuari
JohnnyRLL
Presentats
Entrades: 183
Membre des de: dj. jul. 13, 2017 9:45 am
Ubicació: Torelló

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: JohnnyRLL » dc. maig 16, 2018 8:54 pm

Marc ha escrit:
JohnnyRLL ha escrit:Bona tarda :cathola

Així el tema de l'hotel a Vielha com queda ? Esta tot :catok !

La meva dona ho necessita tot lligat mesos i mesos d'antelació :riure :riure :riure
Johnny, tot lligat. Tens l'habitació reservada a Eth Pomer a nom teu, tal i com vas demanar. Ara, quan arribis dóna la teva targeta de crèdit, eh? que de moment només tenen la meva i no tinc cap intenció de pagar-te els vicis -tongue Recorda que el termini de cancel·lació sense despeses venç el 24/06, o sigui que si no has de venir, m'hauries d'avisar abans d'aquesta data per anul·lar-la sense que ens cobrin la penalització.
Gràcies Marc, ok de la targeta, però m'ho podràs recordar allà :riure :riure :riure

Ja saps, -grin , de vegades ... -fisch
:senyera Que novells que som !!! :senyera

Avatar de l’usuari
Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Cristina » dc. maig 16, 2018 10:48 pm

Trencaferro ha escrit:Jo encara nó sé si podrer anar amb la moto en aquelles dates, però en cas de que pugui ja veuré si el divendres vinc a "dormir" a Broto o no, perquè fa dos anys, amb lab senyoreta Cristina no sé què ens varen posar al postre del sopar i no varem poder dormir en tota la nit, va ser una pena però ho vàrem aprofitar per fer ruta nocturna pel poble... :riure

Però el dissabte si que us espero segur a Vielha, i com abans em digueu què voleu fer per sopar o què us agradaria menjar ja ho gestionaré ja que aquell fi de setmana amb els matats de les bicis estarà tot a petar.

P.D. Els que feu nit aqui a Mordor (capital del bon temps), dels allotjaments que heu posat, per mi el millor és Eth Pòmer, ja que està molt cèntric, tè aparcament just a sota. El Beret està a Betren, i tot i que és un moment, aquí estem acostumats a tenir'ho tot a mà i ja fà més mandra.

IMPORTANT: Els que us allotjeu a l'hotel Beret, seria interessant que hi hagafessiu aparcament per la moto, ja que de normal està a una zona amb voreres amples i inclús algun tros ajardinat on no hi ha cap problema en deixar-hi les motos, però......es un dissabte, i just a l'edifici del davant hi ha la discotèca, amb lo qual tothom qui hi va aparca al davant del Beret, i no crec que sigui gaire bona idea deixar motos per allà. Això si, consell personal, que cadascú faci el què vulgui eh!
Bones company!!

Ostres... espero que estiguis en condicions per poder venir a Broto i fer la ruta.... baritima :riure :riure :riure

Fa dos anys vam patir els efectes dels aires "ordesencs".... no et devia portar pas per tant mal camí, el dissabte a la ruta et vaig tenir a roda quasi tot el dia -grin

Ara si vens a Broto avisam amb temps per fer comanda extra d'Espidifen :catBirra

I sinó ens veiem a Vielha... ja que comentes el tema sopar: a mi si tu tries el lloc ja m'està bé on sigui. Però suggereixo que sigui a Vielha mateix i no haguem d'agafar la moto per la nit.
Com l'hotel Beret està davant la disco segur que no tinc cap problema per arrivar-hi :riure :riure :riure
Anirem al Saxo? -dance4

Pobre Eduard, potser es queda sense menjar canalons -wink

PD: sort que no ens veiem gaire sovint -tongue

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Napoleon » dj. maig 17, 2018 1:43 am

Ah, no!!!! -sh_banned Els canelons, no els perdono!!! :catnono
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Trencaferro » dj. maig 17, 2018 9:59 am

Marc ha escrit:Ostres, ara sí que m'has matat... això de la discoteca em toca molt el voraviu! Si no puc dormir, no garanteixo la seguretat personal de ningú que estigui al meu voltant al dia següent -shock

Les motos ja he negociat que puguin entrar al garatge dels dos hotels i sense càrrec, gràcies pel consell. Pel tema de la localització, crec que el Beret està a 750 mtrs del centre i confiem en que podrem caminar aquesta distància per anar a sopar (sobretot d'anada... de tornada ja veurem com estarà la gent de perjudicada -fisch )

No pateixis que de soroll no crec que en sentiu i menys ara que és temporada baixa. Jo ho deia més que res per no deixar les motos al carrer.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Albert » dj. maig 17, 2018 5:29 pm

Holaaaa,
JohnnyRLL ha escrit:Bon dia,

Nosaltres agafaríem 1 Habitació doble, si pot ser amb esmorzar inclòs. Hotel Eth Pomer. La demanem aquí, no?

Gràcies.
Tranquil Johnny, tens assignada l'habitació que dius. El pagament ja us aclarireu vosaltres!!!


-happy
Sort,

Bloquejat

Torna a “Moto Perdido Extrem”