Moto Perdido Extrem VI - 2020

Post de les edicions anteriors del Monte Perdido

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: Moto Perdido Extrem VI - 2020

Entrada Autor: Kinder » ds. jul. 04, 2020 11:01 am

Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi Pons
Presentats
Entrades: 713
Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
Ubicació: Mollerussa

Re: Moto Perdido Extrem VI - 2020

Entrada Autor: Jordi Pons » ds. jul. 04, 2020 11:32 am

És pot atravessat la comarca si es va de ruta

Enviat des del meu HT70 usant Tapatalk


Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Moto Perdido Extrem VI - 2020

Entrada Autor: Trencaferro » ds. jul. 04, 2020 11:38 am

Si, però si hi havia algun apuntat de la comarca no en pot sortir...
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Jordi Pons
Presentats
Entrades: 713
Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
Ubicació: Mollerussa

Re: Moto Perdido Extrem VI - 2020

Entrada Autor: Jordi Pons » ds. jul. 04, 2020 11:42 am

Trencaferro ha escrit:Si, però si hi havia algun apuntat de la comarca no en pot sortir...
Jo sóc del Plà d'Urgell

Enviat des del meu HT70 usant Tapatalk


Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Moto Perdido Extrem VI - 2020

Entrada Autor: Trencaferro » ds. jul. 04, 2020 12:22 pm

Jordi Pons ha escrit:
ds. jul. 04, 2020 11:42 am
Trencaferro ha escrit:Si, però si hi havia algun apuntat de la comarca no en pot sortir...
Jo sóc del Plà d'Urgell

Enviat des del meu HT70 usant Tapatalk
Doncs gasss! De moment... -nosweat
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Jordi Pons
Presentats
Entrades: 713
Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
Ubicació: Mollerussa

Re: Moto Perdido Extrem VI - 2020

Entrada Autor: Jordi Pons » dg. jul. 05, 2020 3:07 pm

Jordi Pons ha escrit:Pel que fa a la nit del dissabte, jo no tinc encara la certesa al 100% de quedar-me a Vielha, de moment he reservat habitació a l'Hotel Orla, dins d'un parell u 3 de dies, us podré confirmar si em quedo i llavors us confirmaré el pax del sopar.
Hola companys
A la fi, em quedo a Vielha el dissabte nit, si no us importa compartirem sopar plegats, per tant, 1 pax més.
Gràcies Imatge

Enviat des del meu HT70 usant Tapatalk


Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: Moto Perdido Extrem VI - 2020

Entrada Autor: Marc » dg. jul. 05, 2020 10:44 pm

Bona nit,

Alguns temes sobre la ruta del dissabte:

1- Hi ha un petit error al passar per Biescas, on es fa un petit embolic abans d'enfilar cap al nord per l'A136. Per si ho voleu rectificar.
2- El Pont d'Espagne ja el vam fer l'any passat, està vist. La carretera era maca però el final no tant, ja que acabem dinant en un aparcament. Com a alternativa, proposaria pujar a Luz Ariden, port mític del Tour que ara mateix no recordo que haguem fet mai: es pot pujar per una banda on la carretera és tirant a estreta i revirada, i baixar per l'altra on és més ampla i còmoda. Les vistes des de dalt on comença el telecadira, prometen bastant atenent al que es veu a Street View.
3- I la darrera: quan s'arriba a Àrreu (després de l'Aspin), podríem tirar per D219+D25+D618, que passen per un bosc que té bona pinta i que crec que tampoc hem fet, i enllaçar amb el Peyresourde. Passar per la D225 i Val Louron és molt maco, però també portem dos anys fent-ho.

Moltes gràcies

Avatar de l’usuari
Jordi Pons
Presentats
Entrades: 713
Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
Ubicació: Mollerussa

Re: Moto Perdido Extrem VI - 2020

Entrada Autor: Jordi Pons » dl. jul. 06, 2020 11:26 am

Marc ha escrit:
dg. jul. 05, 2020 10:44 pm
Bona nit,

Alguns temes sobre la ruta del dissabte:

1- Hi ha un petit error al passar per Biescas, on es fa un petit embolic abans d'enfilar cap al nord per l'A136. Per si ho voleu rectificar.
2- El Pont d'Espagne ja el vam fer l'any passat, està vist. La carretera era maca però el final no tant, ja que acabem dinant en un aparcament. Com a alternativa, proposaria pujar a Luz Ariden, port mític del Tour que ara mateix no recordo que haguem fet mai: es pot pujar per una banda on la carretera és tirant a estreta i revirada, i baixar per l'altra on és més ampla i còmoda. Les vistes des de dalt on comença el telecadira, prometen bastant atenent al que es veu a Street View.
3- I la darrera: quan s'arriba a Àrreu (després de l'Aspin), podríem tirar per D219+D25+D618, que passen per un bosc que té bona pinta i que crec que tampoc hem fet, i enllaçar amb el Peyresourde. Passar per la D225 i Val Louron és molt maco, però també portem dos anys fent-ho.

Moltes gràcies
pel que fa al punt 3, jo l'he fet una vegada, fa 5-6 anys, està bé, però molt més bonic per Azet-Val Louron
com vulgueu

Avatar de l’usuari
JordiPB
Presentats
Entrades: 445
Membre des de: dc. jul. 13, 2016 11:35 pm
Ubicació: Flaçà

Re: Moto Perdido Extrem VI - 2020

Entrada Autor: JordiPB » dl. jul. 06, 2020 3:36 pm

Bones!
Al final ens hem apuntat la Judith i jo al Motoperdido. Si pot ser ens agradaria apuntarnos als sopars de divendres i dissabte. Al dinar de diumenge no, que anirem fent via cap a casa.

Merci i fins divendres.
__________________________________
Honda Deuville NT650
F800R 2015
Vespa PX125Disco
R1200RT LC 2014 de moment...

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: Moto Perdido Extrem VI - 2020

Entrada Autor: Marc » dl. jul. 06, 2020 3:51 pm

Doncs si a tothom li sembla bé, actualitzo la reserva de Broto amb 22 pax. Si algú vol gestionar-se la reserva pel seu compte, que ho avisi, si us plau.

Avatar de l’usuari
Jordi Pons
Presentats
Entrades: 713
Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
Ubicació: Mollerussa

Re: Moto Perdido Extrem VI - 2020

Entrada Autor: Jordi Pons » dt. jul. 07, 2020 11:25 am

Meteofrance dona aigua per dissabte, agafeu l'impermeable -ops -ops

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Moto Perdido Extrem VI - 2020

Entrada Autor: Dodo » dt. jul. 07, 2020 2:59 pm

Marc ha escrit:
dg. jul. 05, 2020 10:44 pm
Bona nit,

Alguns temes sobre la ruta del dissabte:

1- Hi ha un petit error al passar per Biescas, on es fa un petit embolic abans d'enfilar cap al nord per l'A136. Per si ho voleu rectificar.
.........
Ho he repassat i no i veig rés -sorry
Imatge
Si em fas una captura de pantalla millor, -hi
Penjaré les dues, així a última hora decidiu -thumbup

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: Moto Perdido Extrem VI - 2020

Entrada Autor: Marc » dt. jul. 07, 2020 3:06 pm

Dodo ha escrit:
dt. jul. 07, 2020 2:59 pm
Marc ha escrit:
dg. jul. 05, 2020 10:44 pm
Bona nit,

Alguns temes sobre la ruta del dissabte:

1- Hi ha un petit error al passar per Biescas, on es fa un petit embolic abans d'enfilar cap al nord per l'A136. Per si ho voleu rectificar.
.........
Ho he repassat i no i veig rés -sorry
Imatge
Si em fas una captura de pantalla millor, -hi
Penjaré les dues, així a última hora decidiu -thumbup
Quan l'he passat al Basecamp, a mi aquesta corba per agafar l'A136 no me la feia: es ficava per un carrer cap al sud i tornava a fer mitja volta per anar cap al nord. Jo ja no t'ho puc enviar perquè ho he rectificat...

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Moto Perdido Extrem VI - 2020

Entrada Autor: Dodo » dt. jul. 07, 2020 3:17 pm

Marc ha escrit:
dt. jul. 07, 2020 3:06 pm
Dodo ha escrit:
dt. jul. 07, 2020 2:59 pm
Marc ha escrit:
dg. jul. 05, 2020 10:44 pm
Bona nit,

Alguns temes sobre la ruta del dissabte:

1- Hi ha un petit error al passar per Biescas, on es fa un petit embolic abans d'enfilar cap al nord per l'A136. Per si ho voleu rectificar.
.........
Ho he repassat i no i veig rés -sorry
Imatge
Si em fas una captura de pantalla millor, -hi
Penjaré les dues, així a última hora decidiu -thumbup
Quan l'he passat al Basecamp, a mi aquesta corba per agafar l'A136 no me la feia: es ficava per un carrer cap al sud i tornava a fer mitja volta per anar cap al nord. Jo ja no t'ho puc enviar perquè ho he rectificat...
Aixó, depen de com es configura el Base Camp, per aixó sempre es penja amb el track i així es pot comparar si la ruta passa per allí mateix -wink

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Moto Perdido Extrem VI - 2020

Entrada Autor: Albert » dt. jul. 07, 2020 5:00 pm

Holaaa,

M'han dit que com que m'han contractat com a Road-Leader, a canvi d'un parell de cerveses... que respongui jo mateix a les propostes de ruta.

Doncs som-hi!!

La ruta penjada inicialment era exactament la mateixa que l'any passat, esperant com sempre els vostres suggeriments per tal de fer-la diferent.

Em sembla perfecte pujar a l’estació d’esquí de Luz Ardiden. Efectivament i ha molt bones vistes sobre la vall, tot i que una vegada a dalt no hi ha res mes que els aparcaments i algun edifici de l’estació d’esquí. Tot tancat a l’estiu, al menys les vegades que jo hi he estat. Si no ha canviat, no es un bon lloc per fer el Pic-nic, no hi ha ni ombres ni llocs per posar-nos a aixopluc. Però si més no ja es una variació. També hi ha l’estació de Hautacam, però aquí ja no recordo si les vistes son millors o pitjors, i la carretera se’m va fer una mica avorrida, potser que no la vaig saber trobar de primeres, i vaig voltar força.
Es una llàstima que per anar-hi haguem de deixar enrere el punt del Pic-Nic conegut, per que o be haurem de dinar molt aviat, o bé haurem d’improvisar algun lloc, i això ja sabeu que no es el meu fort!!!

L’altre tema d’escurçar la ruta evitant el col d’Azet, si no recordo malament ja ens el vàrem saltar l’any passat o l’altre a petició d’algun participant. Quasi sempre el posem a la ruta, però la veritat es que no sempre el fem.
Soc partidari de mantenir-lo a la ruta, amb intenció de fer-lo, però si es fa tard, o plou, o ens fa un dia de calor aclaparadora... segur que ens el saltem. Així sempre tenim aquest As a la màniga per si ens cal.

Aquesta nit suposo que el Dodo penjarà les noves rutes actualitzades, tant al Wikiloc que recordeu que sempre es el model, com el Gpx i el Itn.

Remarco que el Wikiloc és el model per que es l’únic que tots veiem igual. Tant els Gpx com els Itn poden variar en funció del programa que fem servir per editar-los i de les opcions que tinguem activades en el nostre programa.
Per això, qualsevol discrepància que surti, el Wikiloc és el que hem de consultar per on ha de passar realment la ruta.

Moltes gràcies


-hi
Sort,

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: Moto Perdido Extrem VI - 2020

Entrada Autor: Marc » dt. jul. 07, 2020 7:59 pm

Albert, el risc, la novetat i la incertesa fa trempar! I si no surt bé, doncs l’any que ve provem un altre lloc. A mi tant em fa l’Hautacam, Ardiden, o la Pica d’Estats... jo vull fer coses noves 🤪
Ah, i m’agrada molt pujar ports del Tour: perquè m’agrada el ciclisme i em fa gràcia veure per on passen, i perquè els molt malparits els asfalten de primera cada cop que hi pugen les bicis. 😉

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Moto Perdido Extrem VI - 2020

Entrada Autor: Albert » dt. jul. 07, 2020 10:10 pm

Bona tarda,
Marc ha escrit:
dt. jul. 07, 2020 7:59 pm
Albert, el risc, la novetat i la incertesa fa trempar! I si no surt bé, doncs l’any que ve provem un altre lloc. A mi tant em fa l’Hautacam, Ardiden, o la Pica d’Estats... jo vull fer coses noves 🤪
Sincerament no se que vols dir amb aquesta resposta. La ruta fa 3 setmanes que està penjada amb la indicació que s'esperen suggeriments. Si aquesta ruta no et fa trempar, tu mateix la pots proposar al teu gust i així et portarem ben trempat des de Broto a Vielha.


-good -good
Sort,

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Moto Perdido Extrem VI - 2020

Entrada Autor: Albert » dt. jul. 07, 2020 10:32 pm

Bona nit,





Sembla que a hores d'ara encara ningú no te prevista cap ruta per pujar divendres a Broto.

Jo sortiré de Tarragona a les 9 del matí per mirar d'arribar a Benasque a la 1 o una mica abans, fer el vermut i dinar tranquilamanet al mateix Benasque o a Castejón, per sortir no mes tard de les 4 cap a Broto pel Congost del Ventamillo i per Ainsa.

Si algú pot estar interessat en fer una ruta així o similar només cal que ho digui i podriem pujar plegats. De moment no tinc cap company de ruta.

Si algú en te preparada una de diferent, i está disposat a compartir-la, només cal exposar-la i segur que s'hi apunta algú altre.


Moltes gràcies i fins divendres.


-hi -hi
Sort,

Avatar de l’usuari
Jordi Pons
Presentats
Entrades: 713
Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
Ubicació: Mollerussa

Re: Moto Perdido Extrem VI - 2020

Entrada Autor: Jordi Pons » dc. jul. 08, 2020 5:40 am

Albert ha escrit:
dt. jul. 07, 2020 10:32 pm
Bona nit,





Sembla que a hores d'ara encara ningú no te prevista cap ruta per pujar divendres a Broto.

Jo sortiré de Tarragona a les 9 del matí per mirar d'arribar a Benasque a la 1 o una mica abans, fer el vermut i dinar tranquilamanet al mateix Benasque o a Castejón, per sortir no mes tard de les 4 cap a Broto pel Congost del Ventamillo i per Ainsa.

Si algú pot estar interessat en fer una ruta així o similar només cal que ho digui i podriem pujar plegats. De moment no tinc cap company de ruta.

Si algú en te preparada una de diferent, i está disposat a compartir-la, només cal exposar-la i segur que s'hi apunta algú altre.


Moltes gràcies i fins divendres.


-hi -hi
Bon dia
Jo m'apunto a la teva opció, de fet pensava fer quelcom molt semblant, però pel que fa al tram Benasque-Broto m'agradaria, si es possible, passar pel Cañón de Añisclo fent una petita variació al teu mapa, com ho veus ?

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: Moto Perdido Extrem VI - 2020

Entrada Autor: Geroni » dc. jul. 08, 2020 7:19 am

Jordi Pons ha escrit:
ds. jul. 04, 2020 11:32 am
És pot atravessat la comarca si es va de ruta

Enviat des del meu HT70 usant Tapatalk
Remarcar que es pot atravesar la comarca SEMPRE que sigui autopista / autovia.
Si es va per carreteres nacionals, el mes segur es que si us deixen passar, serà passant controls a la entrada/ sortida de la comarca.
Això amb els millors dels casos. S'està parlant en cercles interns de l'administració, que a finals de setmana, es podria passar a la fase 1 tota la regió sanitaria de Lleida.
Espero que no sigui així però cal tenir-ho en compte.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Respon

Torna a “Moto Perdido Extrem”