productes

Aquí podreu comprar els diferents productes de Mototurisme.cat

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

productes

Entrada Autor: Kpeps » dc. juny 06, 2018 12:06 pm

una pregunta, teniu pensat fer algun tipus de samarretes o algun article textil ara o mes endavant ?? en plan compra conjunta, no les fareu a la espera de vendre-les, es clar, tambe algun tipus d e''parxes'' d'aquells de cosir a la roba o planxar amb el anagrama de Mototurisme o be la posibilitat d edeixar la plantilla per fer-ho :catBirra :catBirra ja direu i com una ideia , eh !!
Imatge

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: productes

Entrada Autor: Marc » dc. juny 06, 2018 6:41 pm

Ho subscric, a mi també m'interessaria

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2029
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: productes

Entrada Autor: Sergibuda » dc. juny 06, 2018 11:49 pm

Jo també estaria interessat en algun tipus de brodat.
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: productes

Entrada Autor: Albert » dj. juny 07, 2018 9:35 am

Bon dia,

Prenem nota del "parche" per fer-lo properament, a veure si el tenim disponible per la KDD, o abans.

Per la KDD farem, com sempre, les habituals samarretes. Pensem en seguir-les fent de màniga llarga.


Altres productes tèxtils que hem mirat son polos de màniga llarga i alguna prenda tipus polar, que ja costen de trovar, o talla vents que de moment no hem trobat res amb una bona relació preu/qualitat.

Per aquests productes hem de pensar bé quan fer-los per que tinguin demanda. Si només en fem 15 o 20, el cost es menja el possible benefici per les reserves de MTC, que son le que paguen tots els productes que actualment tenim a disposició. A més, intentar vendre productes d'abric de cara a l'estiu no sembla que ajudi a garantir la demanda!!!



-hi
Sort,

Avatar de l’usuari
JordiPB
Presentats
Entrades: 445
Membre des de: dc. jul. 13, 2016 11:35 pm
Ubicació: Flaçà

Re: productes

Entrada Autor: JordiPB » dv. juny 08, 2018 9:06 am

Albert ha escrit:
Per la KDD farem, com sempre, les habituals samarretes. Pensem en seguir-les fent de màniga llarga.


Altres productes tèxtils que hem mirat son polos de màniga llarga i alguna prenda tipus polar, que ja costen de trovar, o talla vents que de moment no hem trobat res amb una bona relació preu/qualitat.

Per aquests productes hem de pensar bé quan fer-los per que tinguin demanda. Si només en fem 15 o 20, el cost es menja el possible benefici per les reserves de MTC, que son le que paguen tots els productes que actualment tenim a disposició. A més, intentar vendre productes d'abric de cara a l'estiu no sembla que ajudi a garantir la demanda!!!



-hi
Pel que fa a les samarretes de màniga llarga de la Kdd em sembla una bona idea seguir amb el mateix estil, les trobo molt pràctiques i es poden utilitzar en un llarg periode de temps durant l'any.

Pel que fa als polos, els faria de màniga curta, per poder utilitzar quan fa massa calor per la samarreta de la Kdd.

Els polars ja no es porten gaire, serà més fàcil trobar "soft shells" i donen molt millor resultat. Una bona opció pot ser l'armilla, es molt pràctica sota l'equipació de moto, i més econòmica segurament.

Jo faría una llista dels interessats, i quan tinguem la quantitat es pot ajustar preus i pagar per endavant, per no fer trontollar les reserves de mototurisme, i sempre se'n pot fer alguna de més per si de cas.

No sé, només són idees.
__________________________________
Honda Deuville NT650
F800R 2015
Vespa PX125Disco
R1200RT LC 2014 de moment...

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: productes

Entrada Autor: Albert » dv. juny 08, 2018 11:22 am

Holaaa,
JordiPB ha escrit: Pel que fa als polos, els faria de màniga curta, per poder utilitzar quan fa massa calor per la samarreta de la Kdd.
De màniga curta ja els vàrem fer, de color negre i amb el logo brodat, ara pensàvem fer el complement amb màniga llarga.
JordiPB ha escrit: Els polars ja no es porten gaire, serà més fàcil trobar "soft shells" i donen molt millor resultat. Una bona opció pot ser l'armilla, es molt pràctica sota l'equipació de moto, i més econòmica segurament.
Quan deia talla vents, em referia justament a les anomenades "soft shells". Pel que fa a les armilles, la veritat és que no ens ho haviem plantejat. Es un producte que en certa época es duia força, però més aviat per sobre que no pas per intre, o al menys no les veia!!
JordiPB ha escrit: Jo faría una llista dels interessats, i quan tinguem la quantitat es pot ajustar preus i pagar per endavant, per no fer trontollar les reserves de mototurisme, i sempre se'n pot fer alguna de més per si de cas.

No sé, només són idees.
Gràcies per l'aportació, intentarem tenir-la en compte.


-thumbup
Sort,

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: productes

Entrada Autor: Marc » dv. juny 08, 2018 12:51 pm

Aquí tothom donarà la seva opinió i no acabarem mai -happy

A mi m'agraden els polos, molt més que les samarretes, tant de màniga curta com llarga. Posats a demanar, preferiria que vinguessin brodats/serigrafiats de fàbrica... jo això d'enganxar una cosa d'MTC a un polo meu, no ho faré; em fa l'efecte d'aquella gent que s'enganxa un cocodril a la samarreta perquè sembli de marca .

Estic d'acord amb el Jordi sobre els soft shells, ja que estan molt bé per portar-los a mode de jersei quan fa fred.

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: productes

Entrada Autor: Albert » dt. juny 12, 2018 9:21 am

Holaaaa,
Marc ha escrit:
Posats a demanar, preferiria que vinguessin brodats/serigrafiats de fàbrica... jo això d'enganxar una cosa d'MTC a un polo meu, no ho faré; em fa l'efecte d'aquella gent que s'enganxa un cocodril a la samarreta perquè sembli de marca .
A tot arreu que hi posem el logo sempre ve "brodats/serigrafiats de fàbrica", i aixì seguirà. Els parxes per cusir o enganxar son per aquelles peçes que segurament mai no farem, com per exemple: la jaqueta de la moto....


-grin
Sort,

Respon

Torna a “Marxandatge”