Rutes

KDD a Bielsa

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rutes

Entrada Autor: Kpeps » dl. oct. 02, 2017 7:34 pm

Marc ha escrit:
Kpeps ha escrit:a mi particularment m'agradaria pujar divendres gaudint de alguna ruta cap alla,sense pressa ni tenir que matinar,o sigui anar fent,estic obert a propostes,el que si havia pensat era parar a dinar a un poblet que es diu Alquezar que hi ha un restaurant que es diu casa Gervasio http://www.grupogervasio.com/restaurant ... staurante/ ,tinc entes que el menjar es molt abundant,si us sembla be i sino un altre cosa,tot es parlar i com ja som grandets :catok :catok
Doncs com que no en tenim ni idea d'on dinar, nosaltres possiblement anirem a aquest lloc que dieu que està tan bé. Això sí, intentarem ser-hi cap a quarts d'una per veure el poble i començar a dinar d'hora; així podrem arribar a una hora decent a Bielsa i fer la migdiada intentant digerir el festival de plats que et donen. A veure si ens trobem amb algú!

be,aixi que es vagi acostan el dia ho parlem,jo segurament tambe i anire per lo que podem veure'ns alla , fins aviat companys !!
Imatge

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Rutes

Entrada Autor: Albert » dl. oct. 16, 2017 11:47 am

Holaaaa,

He penjat al principi d'aquest fil, una nova proposta de ruta, recollint el suggeriment del Kpeps.

Sortint de Ponts a les 10, a la 1 podem ser a Alquezar, per visitar-ho i dinar tranquilament. Després de dinar es pot fer la carretereta que voreja la Sierra de Guara, molt entretinguda. No està en masa bon estat però es una zona bonica.


A veure si hi algú que vingui a esmorzar a Ponts, jo prefereixo la Fonda Cadí, ja que no serem pas massa gent.


Ja aneu dient doncs....


:esperant
Sort,

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rutes

Entrada Autor: Kpeps » dl. oct. 16, 2017 12:36 pm

per mi,perfecte :catsalt :catsalt a esmorzar a la fonda Cadi i ja farem cami plegats cap alla :catBirra :catBirra :catBirra
Imatge

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Rutes

Entrada Autor: Dodo » dl. oct. 16, 2017 1:49 pm

Jo plego el Dijous a les 22:00h.
Per poc que pugui (si em puc aixecar aviat) -sweatdrop , ens veurem a Ponts .
Peró si no i sóc aneu tirant que ja us atraparé. -road

Avatar de l’usuari
JordiPB
Presentats
Entrades: 445
Membre des de: dc. jul. 13, 2016 11:35 pm
Ubicació: Flaçà

Re: Rutes

Entrada Autor: JordiPB » dl. oct. 16, 2017 2:57 pm

Jo si que seré a Ponts abans de les 10 per fer la ruta.
Ens veiem allà.
__________________________________
Honda Deuville NT650
F800R 2015
Vespa PX125Disco
R1200RT LC 2014 de moment...

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: Rutes

Entrada Autor: Marc » dl. oct. 16, 2017 3:32 pm

Albert, nosaltres dormim a prop de Tremp el dijous a la nit, i ens agradaria enganxar-nos a vosaltres quan hi passeu. A quina hora calcules que podrieu ser-hi? Cap a les 11? Si us és complicat saber-ho o quedar en ferm, cap problema... feu la vostra i si hi ha sort, ens veurem a Alquézar.

Per cert, el lloc on dormim el dijous, és l'hotel on dinarem diumenge tots plegats. Ha sigut casualitat, perquè el vaig reservar sense saber que era el mateix lloc. Resulta que és propietat d'un amic/col·lega de professió -happy

Chuchi4
Presentats
Entrades: 19
Membre des de: dg. ago. 20, 2017 11:01 am
Ubicació: Sant Adria De Besos

Re: Rutes

Entrada Autor: Chuchi4 » dl. oct. 16, 2017 8:22 pm

Marc ha escrit:Albert, nosaltres dormim a prop de Tremp el dijous a la nit, i ens agradaria enganxar-nos a vosaltres quan hi passeu. A quina hora calcules que podrieu ser-hi? Cap a les 11? Si us és complicat saber-ho o quedar en ferm, cap problema... feu la vostra i si hi ha sort, ens veurem a Alquézar.

Per cert, el lloc on dormim el dijous, és l'hotel on dinarem diumenge tots plegats. Ha sigut casualitat, perquè el vaig reservar sense saber que era el mateix lloc. Resulta que és propietat d'un amic/col·lega de professió -happy
Hola a todos, Estaré en Ponts, para inicia, la ruta, si voy con buena hora iré a la Fonda Cadí a desayunar, saludos.

Enviado desde mi C6903 mediante Tapatalk

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Rutes

Entrada Autor: Jordi » dl. oct. 16, 2017 10:28 pm

Hola,

Ens veiem divendres a Ponts. Jo arribaré a temps per fer un petit àpat. Ara bé, he mirat el menú degustació del restaurant i ja us asseguro que optaré per un menú bastant més suau.

Adéu!!!!!

Jordi
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Javihospitalet
Presentats
Entrades: 757
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant

Re: Rutes

Entrada Autor: Javihospitalet » dt. oct. 17, 2017 10:10 am

bons dies, algun de vostès té el GPX de la ruta del dissabte?
Des de ja moltes gràcies.

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: Rutes

Entrada Autor: Kinder » dt. oct. 17, 2017 10:13 am

Javihospitalet ha escrit:bons dies, algun de vostès té el GPX de la ruta del dissabte?
Des de ja moltes gràcies.
Javi

Des de el Wikiloc te lo puedes bajar sin ningun problema, pero igualmente en breve colgaremos en el drive de MTC las rutas del sabado y el domingo

Avatar de l’usuari
Javihospitalet
Presentats
Entrades: 757
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant

Re: Rutes

Entrada Autor: Javihospitalet » dt. oct. 17, 2017 10:28 am

Kinder ha escrit:
Javihospitalet ha escrit:bons dies, algun de vostès té el GPX de la ruta del dissabte?
Des de ja moltes gràcies.
Javi

Des de el Wikiloc te lo puedes bajar sin ningun problema, pero igualmente en breve colgaremos en el drive de MTC las rutas del sabado y el domingo
Me esperare a que la subais, ya que no tengo ni idea como hacerlo, a proposito, donde esta eso del DRIVE de MTC :cattimit

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rutes

Entrada Autor: Kpeps » dt. oct. 17, 2017 10:55 am

Jordi ha escrit:Hola,

Ens veiem divendres a Ponts. Jo arribaré a temps per fer un petit àpat. Ara bé, he mirat el menú degustació del restaurant i ja us asseguro que optaré per un menú bastant més suau.

Adéu!!!!!

Jordi
Jordi,pensa que pots portar tuppers i aixi tenim per tota la setmana següent :riure :riure :riure :riure tot sera parlar-ho,a mi la veritat es que em fa gracia visitar el poble que diuen es molt maco,lo del menu pantagruelic, em sembla que si em de sopar al vespre , potser si que ho deixem per un altre dia i ja tenim excusa per tornar-hi,segur que ens entenem abans d'entaular-nos......ara que arribats a lloc...... :coets :coets :coets
Imatge

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Rutes

Entrada Autor: Albert » dc. oct. 18, 2017 10:47 am

Holaaaa,

Rutes penjades en els dos formats habituals....
Divendres...[tab=30]2017-10 MTC-143-1b KDD Bielsa

Dissabte...[tab=30]2017-10 MTC-143-2 KDD Bielsa

Diumenge...[tab=30]2017-10 MTC-143-3 KDD Bielsa
Sort,

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Rutes

Entrada Autor: Albert » dc. oct. 18, 2017 10:57 am

Holaaa,
Marc ha escrit: Albert, nosaltres dormim a prop de Tremp el dijous a la nit, i ens agradaria enganxar-nos a vosaltres quan hi passeu. A quina hora calcules que podrieu ser-hi? Cap a les 11? Si us és complicat saber-ho o quedar en ferm, cap problema... feu la vostra i si hi ha sort, ens veurem a Alquézar.
El senyor Google Maps diu que de Pots a Tremp hi ha 48 minuts...

Tenint en compte que sempre tira llarg, jo suposo que passarem per Tremp entre les 10:35 i les 10:43, sempre que sortim puntuals, tractant-se de una ruta com aquesta, amb poques motos i sense presses per complir horaris, potser ens retardem.


-hi
Sort,

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: Rutes

Entrada Autor: Marc » dc. oct. 18, 2017 11:06 am

Albert ha escrit:Holaaa,
Marc ha escrit:
El senyor Google Maps diu que de Pots a Tremp hi ha 48 minuts...

Tenint en compte que sempre tira llarg, jo suposo que passarem per Tremp entre les 10:35 i les 10:43, sempre que sortim puntuals, tractant-se de una ruta com aquesta, amb poques motos i sense presses per complir horaris, potser ens retardem.


-hi
Gràcies per la resposta, Albert. Entenc que no hi pot haver massa compromís al ser una ruta sense programa, o sigui que per evitar donar-vos pressa o que nosaltres ens haguem d'esperar, millor que cada u vagi a la seva. Ens veiem a l'hora de dinar o potser a la carretera, ja que seguirem el mateix itinerari i en un horari més o menys semblant.

Fins divendres!

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rutes

Entrada Autor: Kpeps » dc. oct. 18, 2017 5:23 pm

bones a tots,com he estat mirant aquest poble que es diu Alquezar,sembla molt maco,tambe he vist llocs per dinar i ni ha un que m'ha semblat correcte a part d'aquell afartapobres :riure :riure no se que us pot semblar http://www.lacocineta.es/restaurante/menus.html i aqui el menu http://www.lacocineta.es/restaurante/menu14.pdf quan hi arribem mirem,que sembla un lloc força turistic :catBirra :catBirra
p.d. tot son ideies,eh !!
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Rutes

Entrada Autor: Jordi » dc. oct. 18, 2017 6:16 pm

Jo aniré on em porteu, estic segur que per allà qualsevol lloc és bo per menjar-hi. Tancaré els ulls i us seguiré. Però menjaré poquet, que encara ens quedaran un grapat de revolts i un bon sopar.

Jordi
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: Rutes

Entrada Autor: Marc » dc. oct. 18, 2017 7:03 pm

Kpeps ha escrit:bones a tots,com he estat mirant aquest poble que es diu Alquezar,sembla molt maco,tambe he vist llocs per dinar i ni ha un que m'ha semblat correcte a part d'aquell afartapobres :riure :riure no se que us pot semblar http://www.lacocineta.es/restaurante/menus.html i aqui el menu http://www.lacocineta.es/restaurante/menu14.pdf quan hi arribem mirem,que sembla un lloc força turistic :catBirra :catBirra
p.d. tot son ideies,eh !!
A mi em sembla perfecte, Kpeps. El menú de 15.00€ és més que suficient, i a sobre és força més econòmic que el de Casa Gervasio. Jo tampoc tinc ganes de sortir rodolant súper tip i després no poder ni sopar. -good

Edito: potser seria convenient reservar taula, ja que el menjador interior només té 35 cadires i la terrassa exterior és possible que la tinguin tancada perquè ja s'ha acabat l'estiu.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rutes

Entrada Autor: Kpeps » dc. oct. 18, 2017 7:26 pm

Marc ha escrit:
Kpeps ha escrit:bones a tots,com he estat mirant aquest poble que es diu Alquezar,sembla molt maco,tambe he vist llocs per dinar i ni ha un que m'ha semblat correcte a part d'aquell afartapobres :riure :riure no se que us pot semblar http://www.lacocineta.es/restaurante/menus.html i aqui el menu http://www.lacocineta.es/restaurante/menu14.pdf quan hi arribem mirem,que sembla un lloc força turistic :catBirra :catBirra
p.d. tot son ideies,eh !!
A mi em sembla perfecte, Kpeps. El menú de 15.00€ és més que suficient, i a sobre és força més econòmic que el de Casa Gervasio. Jo tampoc tinc ganes de sortir rodolant súper tip i després no poder ni sopar. -good

Edito: potser seria convenient reservar taula, ja que el menjador interior només té 35 cadires i la terrassa exterior és possible que la tinguin tancada perquè ja s'ha acabat l'estiu.


si,crec que sera el millor,si mes o menys sabem els que ens trobarem a Ponts,truco i mirem de reservar :catBirra :catBirra
Imatge

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: Rutes

Entrada Autor: Kinder » dc. oct. 18, 2017 9:13 pm

Doncs vinga, divendres cap a les 9 h a la Fonda Cadí de Ponts per esmorzar una mica i poder sortir tots a les 10 h cap Alquézar

Fina divendres!!!

Respon

Torna a “2017”