06 - Vielha #163 x ... Trencaferro

Sortides mensuals de l'any 2019

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: 06 - Vielha #163 x ... Trencaferro

Entrada Autor: PEPI600 » dl. juny 17, 2019 7:06 am

Hola, un altre que també va arribar a casa ahir, gairebé 700 km, un plaer com sempre, inclosa la petita aventura de fer de road lider amb la moto sense embragatge -nosweat -nosweat -nosweat -nosweat Moltes gràcies els que em van donar un cop de mà per sangrar el circuit, de moment tot torna a anar perfecte :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment

Apa, fins la propera !!!!
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
Minina
Presentats
Entrades: 2015
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Re: 06 - Vielha #163 x ... Trencaferro

Entrada Autor: Minina » dl. juny 17, 2019 7:44 am

Hola, nosaltres també a casa. Una sortida molt maca. Moltes gràcies a tots els que l"heu fet possible!

Els mossos buscaven 2 motos que circulaven fent moltes imprudències i un d'ells no tenia assegurança. Quan ens van parar ja ens van dir que no érem nosaltres, però vam estar xerrant i de pas verificant que sí que en teníem.

La Neko com ja us imagineu si que va venir al rescat.

Apa, fins la propera!!

PD. El Mínimo volia que el fiquessin a la garjola, però li van dir que el càtering del dia ja s'havia acabat.

Enviat amb Tapatalk

Avatar de l’usuari
Jordi Pons
Presentats
Entrades: 713
Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
Ubicació: Mollerussa

Re: 06 - Vielha #163 x ... Trencaferro

Entrada Autor: Jordi Pons » dl. juny 17, 2019 8:08 am

Minina ha escrit:.......................

PD. El Mínimo volia que el fiquessin a la garjola, però li van dir que el càtering del dia ja s'havia acabat.

Enviat amb Tapatalk
:catsalt :catsalt :catsalt :catsalt

Avatar de l’usuari
Jordi Pons
Presentats
Entrades: 713
Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
Ubicació: Mollerussa

Re: 06 - Vielha #163 x ... Trencaferro

Entrada Autor: Jordi Pons » dl. juny 17, 2019 8:09 am

Marc ha escrit:Gràcies a tots per la companyia! Més de 600Kms, tinc el cul fet una coca.

Jordi, ja pots anar estalviant per comprar una moto a la Judit quan faci 18 anys -harhar
ens varem veure a Bellcaire on compraveu fruita :senyera

Avatar de l’usuari
Jordi Pons
Presentats
Entrades: 713
Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
Ubicació: Mollerussa

Re: 06 - Vielha #163 x ... Trencaferro

Entrada Autor: Jordi Pons » dl. juny 17, 2019 8:10 am

JordiPB ha escrit:Nosaltres també a casa, al final hem baixat a un bon ritme i només hem fet una parada llarga per descansar i dues curtetes per posar benzina i la darrera a comprar galetes a Ca l’Enric a Castellfollit de la Roca.
Les galetes m’han costat un culló, perque hi ha un xic de pendent i no sé si no ha quedat ben posada la pota de cabra o que la moto ha tirat endavant, el cas es que caiguda en parat la moto sola (jo ja havia baixat) i quasi que desgracia, perquè la Judith quan ha vist que queia ha intentat aguantar-la. Pobreta, sort que s’ha apartat i no li ha caigut al damunt. En fi, una rascada a la tapa del bòxer i una altra al mirall, però res trencat.
Tot ha quedat en un ensurt.

Li pregunto a la Judit: -Que et pensaves, que la podies aguantar? I em respon: -Ostres! Es que m’agrada molt aquesta moto! ;D




Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
....llons Jordi, quina put.............
que valewnta la Judith :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment

Avatar de l’usuari
Jordi Pons
Presentats
Entrades: 713
Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
Ubicació: Mollerussa

Re: 06 - Vielha #163 x ... Trencaferro

Entrada Autor: Jordi Pons » dl. juny 17, 2019 8:18 am

arribat a casa cap a les 19h00, cansat però content d'una jornada SUPER :CatVictoria

Tornada per la Bonaigüa i El Doll
vaig fer el plé de benzina a la Repsol vora el Pedra Negra abans de sortir, i tota la ruta i tornada a casa sense repostar, arribat a casa 457kms des del re-fueling i la reserva encara no ha saltat :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment

Respon

Torna a “2019”