FOTOS / 02 - 5 comarques, 4 aeròdroms #184 x... Toni Wan Kenobi

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Mototurisme
Presentats
Entrades: 2032
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
Ubicació: Catalunya

FOTOS / 02 - 5 comarques, 4 aeròdroms #184 x... Toni Wan Kenobi

Entrada Autor: Mototurisme » dv. feb. 04, 2022 7:41 am





FOTOS MENSUAL FEBRER


DIA: 27 de febrer de 2022
LLOC: Palafolls




Imatge

Mototurisme Catalunya

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7588
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: FOTOS / 02 - Mensual Febrer, 5 comarques, 4 aeròdroms #184 x... Toni Wan Kenobi

Entrada Autor: Alucinamaripili » dg. feb. 27, 2022 6:33 pm

Alguna fotito

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7588
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: FOTOS / 02 - Mensual Febrer, 5 comarques, 4 aeròdroms #184 x... Toni Wan Kenobi

Entrada Autor: Alucinamaripili » dg. feb. 27, 2022 6:38 pm

Imatge

Imatge


Imatge


Imatge

Avatar de l’usuari
Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Re: FOTOS / 02 - Mensual Febrer, 5 comarques, 4 aeròdroms #184 x... Toni Wan Kenobi

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dg. feb. 27, 2022 6:39 pm

Acabo de treure-em la "cordura" (la gordura no hi ha manera), ara passo les fotos al ordinador i començo a pujar -les a la web.
Gràcies, "bones festes" :riure
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Avatar de l’usuari
Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Re: FOTOS / 02 - Mensual Febrer, 5 comarques, 4 aeròdroms #184 x... Toni Wan Kenobi

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dg. feb. 27, 2022 6:48 pm

Unes "fotitos" :catok
Només per usuaris MTC (sorry)
Hidden Content
This board requires you to be registered and logged-in to view hidden content.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Avatar de l’usuari
Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Re: FOTOS / 02 - Mensual Febrer, 5 comarques, 4 aeròdroms #184 x... Toni Wan Kenobi

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dg. feb. 27, 2022 6:58 pm


Perdoneu, només per membres MTC.

Hidden Content
This board requires you to be registered and logged-in to view hidden content.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1798
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: FOTOS / 02 - Mensual Febrer, 5 comarques, 4 aeròdroms #184 x... Toni Wan Kenobi

Entrada Autor: Napoleon » dg. feb. 27, 2022 7:35 pm

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
MARtAT7
Presentats
Entrades: 67
Membre des de: ds. oct. 16, 2021 9:53 am
Ubicació: Berga

Re: FOTOS / 02 - Mensual Febrer, 5 comarques, 4 aeròdroms #184 x... Toni Wan Kenobi

Entrada Autor: MARtAT7 » dg. feb. 27, 2022 8:25 pm

Imatge

Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Re: FOTOS / 02 - Mensual Febrer, 5 comarques, 4 aeròdroms #184 x... Toni Wan Kenobi

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dc. març 23, 2022 8:59 am

Bon dia Companyes i Companys :cathola

Encara no hem pogut "penjar" les fotografies del "aero-MotoTurisme" perquè la meteorologia ens ha fet bastant la guitza. Tant bon punt les condicions siguin no solament bones, sinó les idònies per gaudir al màxim de l'activitat, podrem informar gràficament.

Fins a les hores...
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Avatar de l’usuari
Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Re: FOTOS / 02 - Mensual Febrer, 5 comarques, 4 aeròdroms #184 x... Toni Wan Kenobi

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dl. març 28, 2022 9:21 am

MARtAT7, i les fotos? :esperant -laughing
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Avatar de l’usuari
Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Re: FOTOS / 02 - Mensual Febrer, 5 comarques, 4 aeròdroms #184 x... Toni Wan Kenobi

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dj. març 31, 2022 3:54 pm


Tot i que no son fotografies de la mateixa sortida mensual, sí que estan directament relacionades. He posat una petita selecció, bé, pot ser no tant petita, tot i que pot ser la Marta pot voler hi afegir alguna altre, ja hi dirà la seva.

NOTA: la propietat de les fotografies és de MARtAT7

Imatge
"La Cafetereta" a sobre del carretó de maniobra d'hangar al aeròdrom de Pla de Bages. Aquesta andròmina és necessària perquè els hangars estan dissenyats per ocupar la menor superfície possible. Tot i que ara només ocupem el hangar nº 2 nosaltres, està pensat per allotjar dos avions.

Imatge
Inspecció del motor prèvia al vol.

Imatge
Baixant "La Cafetereta" del carretó de maniobra del hangar (1).

Imatge
Baixant "La Cafetereta" del carretó de maniobra del hangar (2).

Imatge
Apunt de marxa.

Imatge
Arranquem...

Imatge
Les pluges han canviat el aspecte del territori, ara és verd i ufà.

Imatge
Continuem la ruta directe (més o menys degut a certes turbulències) cap a Palafolls que és el autèntic "començament de ruta.

Imatge
Caram!!!! Com ha costat de trobar una "fotu" que hi surti la Marta"... clar com que era la fotògrafa quasi no surt mai -laughing

Imatge
El poble d'Hostalric a la vista, Palafolls és a prop.

Imatge
Ja som a Palafolls.

Imatge
Preparem el proper sector del dia.

Imatge
Després de passar per el camp de Vol d'Hostalric, igual que a la sortida mensual, veiem Arbúcies.

Imatge
Hem deixat Arbúcies, Espinelves i Seva al darrera, sobrevolem Tona i...

Imatge
Arribem a Moià.

Imatge
Després de prendre un petit aperitiu (sense alcohol, naturalment) preparem el últim sector del dia entre Moià i Pla de Bages.

Imatge
I ja som a Pla de Bages a on dinarem.


Aquest ha estat el resum, pot ser la marta hi vulgui afegir alguna foto i/o comentari, fins les hores...
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Avatar de l’usuari
Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Re: FOTOS / 02 - Mensual Febrer, 5 comarques, 4 aeròdroms #184 x... Toni Wan Kenobi

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dj. març 31, 2022 4:18 pm

Toni Wan Kenobi ha escrit:
dj. març 31, 2022 3:54 pm

Imatge
Després de prendre un petit aperitiu (sense alcohol, naturalment) preparem el últim sector del dia entre Moià i Pla de Bages.

Imatge
I ja som a Pla de Bages a on dinarem.


NOTA IMPORTANT:
En el post anterior d'aquest fil, el ordre de les fotografies està del inrevès, els texts són correctes però les imatges estan intercanviades.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7588
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: FOTOS / 02 - Mensual Febrer, 5 comarques, 4 aeròdroms #184 x... Toni Wan Kenobi

Entrada Autor: Alucinamaripili » dj. març 31, 2022 5:19 pm

Que xulo!!!!

Una afició collonuda.

No ho canviaria per les motos, però és collonuda.

Avatar de l’usuari
Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Re: FOTOS / 02 - Mensual Febrer, 5 comarques, 4 aeròdroms #184 x... Toni Wan Kenobi

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dj. març 31, 2022 7:07 pm

Alucinamaripili ha escrit:
dj. març 31, 2022 5:19 pm
Que xulo!!!!

Una afició collonuda.

No ho canviaria per les motos, però és collonuda.
Cada persona és un món -grin

Per a mi les motos són una afició, l'aviació ha sigut (i encara és) la meva vida :catavi tot i que... LES MOTOS SÓN COLLONUDES!!!!! :catok
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Avatar de l’usuari
MARtAT7
Presentats
Entrades: 67
Membre des de: ds. oct. 16, 2021 9:53 am
Ubicació: Berga

Re: FOTOS / 02 - Mensual Febrer, 5 comarques, 4 aeròdroms #184 x... Toni Wan Kenobi

Entrada Autor: MARtAT7 » dv. abr. 01, 2022 1:17 am

Després de que el temps es fes pregar dies i dies (ja semblava un complot), finalment vam trobar el moment amb en Toni Wan Kenobi per poder enlairar el vol -mu Després d'un bon enrenou amb l' horari nou (fa vers i tot) diumenge passat vaig tenir el plaer de conèixer més d'aprop el fascinant (i per a mi desconegut) món de les avionetes. Després d'un seguit de comprovacions havent destapat el motor de quatre temps: aigua, nivell de l' oli, absència d'aigua al combustible, cargols de les ales, volta exterior, rodes, ales, flams, controlador de velocitat de l'aire...en Toni va treure la Cafetereta amb el carretó de maniobra a l' exterior (les ales passen a tocar de les parets, però ni un sol"toque"!!)i va fer expandir l' oli del motor a partir del moviment de les helices (quasi hi deixa la pell!). Deixant-me d'explicar mil comprovacions més, va venir la part menys graciosa que és quan em va dir com havia d' actuar si em deia EVACUA! i quan em va explicar el funcionament d'una espècie d'extintor, petit però potent que teníem a mà. Encabir-nos a dins, va ser una tasca més fàcil del què semblava, doncs el Toni no és menut i jo faig la meva llargada... Un cop cordats cinturons i posats a mida, ja van començar les instruccions per l' enlairament: comunicació amb no sé encara qui per ràdio (argot difícil!), observació del vent, de la pista, dues comprovacions del bon funcionament del motor a diferents revolucions, i per fi, el moment més desitjat d'enlairar el vol. :catvampir .Un cop enlairats, no us explico les sensacions, no us vull tan mal, no m' ho perdonaria mai a la vida!! -harhar
El Toni va intentar ensenyar-me la conducció de la Cafetereta, però això de conduir en 3D, no hi estic avesada ( si no domino una trista paella a la dreta, com ho he de fer amb l'avioneta...) Tot i així vaig poder portar-la una miqueta amb el Toni a punt d'un infart agut de miocardi... Passant pel costat del Montseny, els vents ens van fer una mica la guitza, que si de nord-oest que si longitudinalment, que si la cua passa pel morro, que si l' eix transversal per baixar, el longitudinal per girar... O tot al revés... La línia de l' horitzó és qui mana, això em va quedar clar. Arribant a Palafolls el Toni s'hi va ben lluïr amb un aterratge perfecte tot i les condicions del vent. Després de saludar al Pere, i d' un petit kit-kat, vam tornar a emprendre el vol, ara si que començava el trajecte real! I vam anar seguint la ruta del dia de les motos. No cal que us la repeteixi, però vista des de l' aire em va fer adonar de la diversió que representa fer totes aquelles carreteres de pessebre amb les motos!! Vam tornar a aterrar a Moià on vam fer un aperitiu per entretenir la gana, després de veure uns espavilats que tontejaven per l' aire. Vam tornar-hi, ara ja cap a Castellterçol i Granera, amb la pega afegida que el vent, a la tornada, ens empenyia més depressa del que hauria volgut jo. I al cap d' un moment, si,si, un moment, ja vam divisar l'aeròdrom de Sallent! No podia ser, s' estava acabant!! :catnono Després d'un altre aterratge suavissim ( ahh! Ja toquem terra??) i d'apuntar l' últim control de la ruta ( tot, tot, apuntat: hores, passatgers, temps, incidències...de cada parada feta!!) vam deixar reposar la Cafetereta una estona, la va entrar, igualment com qui entra un tricicle, la vam tapar, amb la seva manteta i au, va arribar l' hora dels adéus! -beg Bromes a part, vam acomiadar la sortida amb un bon dinar, bones converses i uns alfajores cassolans boníssims!!! Només em queda agrair-li al Toni la seva generositat en el premi, la paciència en les meves preguntes, i la dedicació de tot un matí de diumenge. Ben segur recordaré aquest vol la resta de la meva vida. Gràcies, Toni, quan vulguis hi tornem! -wink
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Mamut
Presentats
Entrades: 612
Membre des de: ds. jul. 09, 2011 6:51 pm
Ubicació: Andorra

Re: FOTOS / 02 - Mensual Febrer, 5 comarques, 4 aeròdroms #184 x... Toni Wan Kenobi

Entrada Autor: Mamut » dg. abr. 03, 2022 11:58 am

Fantàstic !!!!
Quina enveja...
.
Estem en guerra

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7588
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: FOTOS / 02 - Mensual Febrer, 5 comarques, 4 aeròdroms #184 x... Toni Wan Kenobi

Entrada Autor: Alucinamaripili » dg. abr. 03, 2022 6:10 pm

Que xuloooo!!!!

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: FOTOS / 02 - Mensual Febrer, 5 comarques, 4 aeròdroms #184 x... Toni Wan Kenobi

Entrada Autor: Kinder » dt. abr. 05, 2022 8:18 am

Espectacular!!!

Respon

Torna a “2022”