seguir una ruta amb waypoint tomtom rider 450

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Heavy1987
Presentats
Entrades: 364
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 12:02 pm

seguir una ruta amb waypoint tomtom rider 450

Entrada Autor: Heavy1987 » dl. gen. 08, 2018 7:36 am

Bones companys:

Tinc un tomtom rider 450 des de farà mig any i tinc problemes a la hora que et marqui en una ruta els waypoint marcats durant la ruta.
Vaig fer la moto volta dels pantans amb el gps i em va seguir la ruta correctament però els waypoint que tenies de parar per sella la cartilla no me las marcava.
La ruta la creaves a traves del tyre i apareixien correctament els waypoint en el tyre pero no en el gps.
Tinc pensat ara realitzar la rider 1000 i necessito que em marqui els waypoint, algú te aquest gps o domina els tomtom i em pot ajudar.

Gracies
Imatge

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 851
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: seguir una ruta amb waypoint tomtom rider 450

Entrada Autor: Airald » dc. gen. 10, 2018 9:57 am

Hola,

jo també tinc algun problema amb els punts de pas del tomtom. Faig servir la versió android i li passo les rutes amb el mydrive i la veritat és que va molt bé i és molt còmode. No se si en el teu cas passa el mateix però t'ho explico. Però els punts de parada no els transfereix bé. Al mydrive veig els punts de paradas perfectament marcats amb la banderola i també els punts de pas que li he posat (per forçar que passi per on jo vull però que no m'avisi cada 2 per 3 que hi ha un destí intermedi). Segons el manual de tomtom, per transferir una ruta amb punts d'aturada no es pot fer simplement sincronitzant-la i que aparegui a les meves rutes, s'ha de fer amb la opció "transferir al dispositivo" (o algo similar). Si ho faig així si que em passa els punts d'aturada, però és més engorrós perquè he d'obrir el tomtom, i llavors anar a desar la ruta.

L'altre problema que hi ha és que si amb el mydrive li poses els punts de pas, cosa diria jo que imprescindible per l'ús que li donem nosaltres, NO permet enviar a dispositiu. Així que no puc posar punts d'aturada i punts de pas, només deixa posar punts d'aturada. Així que per posar rutes complexes amb punts de pas no pots fer-ho de cap altra forma que amb punts de pas però quan t'avisi que ets a lloc no sabràs si és realment un punt d'aturada o un punt de pas.

Se m'acud una opció "xapu" que seria, als punts d'aturada real, posar 3 o 4 punts molt junts, així veuràs que t'avisarà 3 cops seguits, i sabràs que allò és un punt de control on t'has d'aturar.

Potser amb el tomtom "físic" si que es pugui fer, a mi realment m'extranya que vagi així. A veure si algú que el tingui pot dir la seva.


Salut

Avatar de l’usuari
Heavy1987
Presentats
Entrades: 364
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 12:02 pm

Re: seguir una ruta amb waypoint tomtom rider 450

Entrada Autor: Heavy1987 » dv. feb. 09, 2018 7:42 am

Al final me comprat un garmin zumo 345 lm i molt millor, sempre havia sigut de garmin però com ara també vui fer algú de offroad i el tomtom no et deixa posar mapàs topogràfics.
Imatge

Prompt
Presentats
Entrades: 6
Membre des de: dc. ago. 08, 2018 11:15 am
Ubicació: Terrassa

Re: seguir una ruta amb waypoint tomtom rider 450

Entrada Autor: Prompt » dg. set. 09, 2018 7:27 pm

Hola,

Jo tinc el TomTom rider 400 i la sol.lució que vaig trobar per a events com la Rider, segurament una xapuça, va ser fer una ruta per a cada control. Evidentment a cada parada haig de carregar la nova ruta. A veure si algú te la sol.lució adient.

:catpensant

Slts.

Respon

Torna a “El Racó del GPS”