*GARMIN* Veus Avis Radars En Català I En Format MP3

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

*GARMIN* Veus Avis Radars En Català I En Format MP3

Entrada Autor: Albert_KTM » dc. des. 15, 2010 10:37 am

Hola.

Amb el meu flamant Zumo 660 , les veus d'alerta han de ser formato MP3.

A més, no les tenía en Català, així que us les deixo aquí :


[hide]http://rapidshare.com/files/437035648/G ... __SPPC.rar[/hide]


Nota important: Les he renombrat per la base de radars que utilitzo jo (de systemppc) però només cal renombrar-les AMB EL MATEIX NOM que tingueu els arxius *.GPX i els *.BMP de les vostres bases ( de todopois o d'on les baixeu ...)


Salut ;)
Albert_KTM l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 15, 2010 10:38 am, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: *GARMIN* Veus Avis Radars En Català I En Format MP3

Entrada Autor: Steelman » dc. des. 15, 2010 10:58 am

I els textes??
Jo com que no ho porto conectat les veus.... no m´importen.
pero que els menus i tot estigui en catala es pot fer?

Ah, gracies per passar-nos les veus!
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

Re: *GARMIN* Veus Avis Radars En Català I En Format MP3

Entrada Autor: Albert_KTM » dc. des. 15, 2010 11:33 am

Ostres ....no demanes res , artista :mrgreen:

He vist aquí mateix que en Boolean explicava com fer-ho

viewtopic.php?f=18&t=5617

però veig que és un curro de collons :enfadat .... a veure si per les vacances tinc temps i m'hi poso.

No pateixis que si ho aconsegueix-ho o postejaré per aquí ;)

Salut

Avatar de l’usuari
Caganer
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dl. jul. 05, 2010 5:43 pm
Ubicació: Manlleu (Osona)

Re: *GARMIN* Veus Avis Radars En Català I En Format MP3

Entrada Autor: Caganer » dc. des. 15, 2010 11:39 am

I no voldries pas les veus d'en chiquito de la calzada? :mrgreen:

"Gira a la deresha, fistro de la pradera"
"Torpedo sesuarl te has equivocado, haz cambio de sentido"

Avatar de l’usuari
Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

Re: *GARMIN* Veus Avis Radars En Català I En Format MP3

Entrada Autor: Albert_KTM » dj. des. 16, 2010 11:08 pm

No gràcies, caganer.

Que les tinc posades que m'avisi només quan supero el limit i llavors, només per sentir-les, em fotarien la multa :mrgreen:


Per cert .... estinc fent progressos amb els textes en Català

Mira,Jordi , mira :lol:

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Encara em falta molt i van sortint faltes i coses sense traduir ....i error de quan li dius reemplaçar “ a sac” amb el bloc de notes i després et dones compte que no ho podies fer ....
No és dificil, però si una mica cansat :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: *GARMIN* Veus Avis Radars En Català I En Format MP3

Entrada Autor: Llagasta » dv. des. 17, 2010 9:56 am

jo ja ho tinc tot en català al meu zumo 660 :roll: :roll:

hi ha feina amb el Notepad i el gtt , però al final surt.
l´unic que les indicacions de gir a dalt de tot en modo navegació em surt escrit en anglès. :cry:

per cert, com ho fas per fer aquestes captures de pantalla ????
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 17, 2010 10:00 am, en total s’ha editat 5 vegades.
Imatge

Avatar de l’usuari
Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

Re: *GARMIN* Veus Avis Radars En Català I En Format MP3

Entrada Autor: Albert_KTM » dv. des. 17, 2010 10:21 am

Hola GS12 ......... uy, LLAGASTA :mrgreen:

Si et surt alguna cosa en Anglès, és que per error has "traduit" alguna linia que hi ha entre els <tag></tag>

A mi em va passar el primer cop, al trobar una paraula que volia tradui "a sac" amb un "Reemplaçar tot" , sense donarme'n compte, em va traduir alguna paraula de dins dels <tag></tag>, llavor la màquina, al no trobar la linea que busca, tira de firmware i agafa de l'anglès.


Per exemple , vols traduir CON per AMB

L'hi dius "remplazar todo" i quan es troba aquesta linia

<tag>TXT_Audio_Connect_Attempt_Key_STR_M</tag>
<txt>Intentant connectar-se a un dispositiu Bluetooth. La clau d' acces del dispositiu Bluetooth és 0000.</txt>


T'agafa el con de dins dels <tag></tag> i te'l traduieix per amb i ja està fotuda al pal, la màquina no troba la ordre i no aplica la traducció, t'ho escriu en anglès. :enfaduu



El pitjor de tot és que és molt difil fer marxa enrera :enfadat


El tema captures de pantalla és molt senzill. Dins del menú, pantalla hi ha l'pció d'activar el capturador de pantalla, llavors et surt un simbol d'una càmara de fotos i et guarda les imatges dins de la carpeta Garmin\Screenshot




Per cert .... ara que voltes per aquí ....a veure si m'expliqiues una mica com utilitzes tu el Garmin per seguir tracks en off .... que no m'acava d'agradar com ho faig. A veure si amb la teva experiència m'ilumino una mica. Gràcies.

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: *GARMIN* Veus Avis Radars En Català I En Format MP3

Entrada Autor: Llagasta » dv. des. 17, 2010 7:49 pm

gracies per les explicacions:

hi han dues maneres de fer tracks off.-

1a.- que tinguis alguna ruta ( track) baixat o que te l´has fet tu etc.
imagina que tens un track en format *.plt ( que es el del OziExplorer ) de uns 5000 punts ( pot ser una ruta convinant ctra. i camins ) normalment de uns 300 Kms. surten aquests punts de track, per navegar trepitjant la ralleta del track.

si fas servir l´Ozi , el pots passar directament al Zumo i ja està, però..........i es la gran pega que hi trobo ara mateix, el zumo et reduirà aquests 5000 punts o els que siguin amb només 650 que es el màxim que rep ( de moment ) el zumo.

Que passa amb tanta reducció ????'.- doncs que la ratlleta del track va fent " dreceres " i a vegades una carretera amb molt revolts la veus " bastant recte " de totes maneres res greu, però l´hi manca una mica de detall, el gps no diu res hi només canta els radars, en modo navegació ( vaja , que no pots navegar )

Però......m´hi donat compte de que fent una trampa , l´hi pots passar el track amb la llargada original i no s´en entera.
Com es fá????? doncs t´en vas al Mapsource i vas marcant com a RUTA ( no track o camino ) vas fent i per carretera no hi ha problema , ara bé, que fas quan vols marcar deixar la carretera i continuar per un cami que el CityNavigator no té ?
doncs canvies el NT 2011.30 pel TopoEspanya o Catalunya al mpasource i continues marcant tal com feies abans per ctra.els camins i pistes per on vols passar......vas fent i quant toques altre cop la Ctra.( o Ctra. sense asfaltar ) sobre el Mapa, canvies altre cop a NT 2011.30.....però NO POTS EQUIVOCARTE NI RECALCULAR RUTA, si no ell anirà automaticament a buscar la Ctra. mes aprop posible i hi haurà un merder de ratlles de por a la pantalla.

Amb una mica de pràctica montes una ruta en un moment i pots navegar inclús per camins sense cap problema, aixó si has de fer dos tracks si hi ha molt cami , doncs et sortirà una indicació: de demasiados puntos de track. ( max 650 per camins )

Llavors fent-ho de aquesta manera et creará una ruta amb format Gbd. i el pots passar al Gps sense cap problema i ja està.

després has de anar al menu Utilitats----->mis datos ( t´ho dic en castellà ) --------> importar tracks off-road------->importar------->i ja està ( EN EL CAS DE TRACKS OFF-ROAD, ja saps els de 650 punts no GBD ) pots triar el color del track i pots anul.lar el mapa NT 2011.30 del gps i anar només amb la SD que es on suposo tindrás els mapes TOPO

per veure els ( de la trampa ) t´en vas al arxiu del Mapsource i cerques el que havies guardatt en format GBD i l´envies al Gps com a RUTA engeges el Zumo-------> utilitats----->les meves dades------> importar dades------->Rutes----->selecciones rutes------>importar --- ....i te les tornará a calcular ( important ) i ja està.

Una altre cosa que no m´agrada es que no puguis resetejar el Contaquilometres que surt quan navegues en modo OFF.

Si hi ha algun dubte, m´ho dieu.


M´imagino que tens el Firmware 4.10 del zumo que es el darrer, i també des del Mapsource pots veure el track que estás creant a Google Earth.

El que no hi fet mai es allò que veig que feu amb el Google Mpas i passar-lo al Gps., , senzillament perquè no hi sapigut passar-lo al Garmin.
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 17, 2010 7:59 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Imatge

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: *GARMIN* Veus Avis Radars En Català I En Format MP3

Entrada Autor: Ra-mon » dv. des. 17, 2010 9:40 pm

[quote user="LLAGASTA" post="150309"]El que no hi fet mai es allò que veig que feu amb el Google Mpas i passar-lo al Gps., , senzillament perquè no hi sapigut passar-lo al Garmin.[/quote]

És molt fàcil ;)

Fas la ruta al Google Maps i a dalt a la dreta hi trobes un link anomenat "enllaç", hi cliques i el copies al portapapers.

Engegues el Tyre trïes la opció de "importar des de web", et demana una adreça http, hi enganxes el contingut del portatpapers.
Amb elTyre pots modificar la ruta, afegir/esborrar punts de pas, etc.
Al final li dius "guardar com" i trïes "gpx" i llestos.
Pots obrir l'arxiu gpx amb un editor de text pla (notepad) i veuràs que al principi hi ha la ruta amb els pnts de pas que has marcat pel navegador i després tota la tirallonga de punts del track (no sí se amb el Tyre li pots marcat el màxim de punts o no, o si els pots aclarir, ...)
Amb això obtindràs dues coses: una llista de punts (pocs punts, només els que hagis marcat) pel navegador i tots els punts del track per seguir la línea.

Després només cal posar aquest arxiu gpx al Garmin i llestos.

Això és el que faig jo pel TwoNav, suposo que el Garmin deu treballar semblant, o no ;)

AQUÍ en pots trobar una prova amb la ruta/track que vam fer l'11 de setembre.

Avatar de l’usuari
Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

Re: *GARMIN* Veus Avis Radars En Català I En Format MP3

Entrada Autor: Albert_KTM » ds. des. 18, 2010 5:26 pm

Gràcies Llagasta.

Ho provaré a veure què tal, tot i que veig bastanta feina això de fer-me la ruta al Mapsource .... sóc una mica mandrós per aquestes coses.

Qüasi prefereixo passar el track directament i navegar seguint la ratllera que currar-me tota la ruta a mà :mrgreen:

Una coseta més .... quan envies l'arxiu GBD com a RUTA, engeges l'aparell i l'importes ... la màquina te la calcula, però llavors has d'estar en mode OFF o almenys amb l'opció de NO EVITAR CAMINS SENSE ASFALTAR ???


O això no té importància perquè la ruta ja està "fixada"



Així, si t'entenc bé, vas navegant amb la visió del GPS com PER CARRETERA, però com que tens la ruta ja feta et porta pels camins , oi ?

No vas amb la vista zenital del mode OFF, sinó amb la 3D normal de navegació amb indicacions de gir i tota la pesca ...oi ?

Gràcies per la paciència i perdoneu la meva ignorància ..... Fins ara només havia utilitzat el TwoNav ... :oops: :oops: Sóc molt nou amb els Garmins ....

Salut


Per cert. Tinc l'idioma qüasi acabat. El menú principal ha quedat així :cool: :

Imatge

A que mola


;)

Avatar de l’usuari
Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

Re: *GARMIN* Veus Avis Radars En Català I En Format MP3

Entrada Autor: Albert_KTM » dg. des. 19, 2010 1:32 pm

Ja ho tinc Llagasta!!

Ja està, jo ho he trobat !! Ja ho sé fer !!!


Mira com ho faig , a veure què et sembla :


Copio el track directament desde el Mapsource, sense passar a ruta ni res,... al Garmin.


Llavors vaig a Importar Registres de tragecte.


Imatge

Em calcula la ruta. ...


Lllavors ja la puc sel.leccionar desde el menú de rutes :


Imatge

La ruta queda així :

Imatge



Llavors em poso en mode off road, activo el mapa Topo de la Sd i desselecciono el mapes City.

Ja puc navegar seguint el track :

Imatge

Imatge



Nota molt important : Cal importar la ruta desde el registre de tragectes amb el topo desactivat.

Després el pots acitvar i així ,quan segueixes la ruta, no et va sortint el missatge aquell d'Acostant-se tan pesat.


Visca !!!

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: *GARMIN* Veus Avis Radars En Català I En Format MP3

Entrada Autor: Llagasta » dt. des. 21, 2010 9:46 am

Ja tá,veus que fàcil.... :mrgreen:

Picar-lo al mapsource amb una mica de práctica son 5 minuts i a més a més pots veure-ho al Google Earth mentre montes la ruta, per veure que tal son els camins. :-o

per cert el topo que tens quin es el Topo V3 o el V4 ?

ho dic per què hi canviat l´aparença del Topo editant tot el Typ....però aixó ja es una altre història....
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 21, 2010 9:46 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

Re: *GARMIN* Veus Avis Radars En Català I En Format MP3

Entrada Autor: Albert_KTM » dt. des. 21, 2010 10:32 am

:mrgreen:



Tinc el V3. Tinc baixat el V4 , però encara no l'he instalat per mirar quin em va més bé ..

Què és això d'editar el Typ ?? Quines ventatges té ??

Respon

Torna a “El Racó del GPS”