Quin GPS Necessito?

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: Quin GPS Necessito?

Entrada Autor: GRUM » dt. gen. 25, 2011 4:36 pm

Gràcies per les bones referències Ramon ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Avatar de l’usuari
Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

Re: Quin GPS Necessito?

Entrada Autor: Albert_KTM » dt. gen. 25, 2011 4:54 pm

Jo no sé quin GPS necessites .... perquè la resposta es obvia...

Com tothom , no en necessitem cap :mrgreen: , pero ens el comprem per trastejar i perquè disfrutem amb les "joquines de gent gran"

Arribem a casa, mirem el recorregut que em fet, les altures , ens baixem tracks d'altra gent per seguir-los , etc. etc. etc...

Total que crec que t'has de comprar el que més t'agradi, no el que més necessites :mrgreen:

A grans trets , segurament amb el Garmin no tens les coses tan fácils però tens més possibilitats de "jugar" amb les diferents possibilitats que t'ofereix, amb tot el tema de off, amb els tracks que et va guardant, ...... en fi, que hi pots dedicar més estona, si t'agrada fer-ho.

El Tomtom és més per "fer servir sense haver de preocupar-se gairebé de res". És més intuitiu, més fácil de fer servir, però per contra té més limitacions o directament no serveix per algunes coses, com per l'off per exemple (o s'ha de ser una mica "artista" per aconseguir-ho )

Buenooooooooooooooo que me'n vaig per les branques :oops: , només volia comentar-te que la gent de Blauden són super seriosos i complidors.

Jo els hi he comprat en 3 ocasions i sempre molt bé i sense problemes. Fins i tot una vegada em va anar malament un Cardo Scala, els hi vaig tornar i en 3 dies en tenia un de nou a casa

Molt recomenables per la meva experiencia.

sort en l'elecció


[quote user="GRUM" post="154857"]He trobat una oferta del Zumo 220 que sembla prou interessant i puc pagar amb PayPal.
No sé, suposo que son de fiar aquesta gent de Blauden :roll:
Enllaç[/quote]

Avatar de l’usuari
J-C
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
Ubicació: Sabadell

Re: Quin GPS Necessito?

Entrada Autor: J-C » dc. gen. 26, 2011 11:02 am

hola,jo el vaig mirar al blauden,pero la trampa del preu es que li falta el iva,llavors surt mes car que a activagps,si prefereixes el blauden pots anar a terrassa directament a comprar. :eyes :eyes
Imatge

SALUT I KILOMETRES

Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: Quin GPS Necessito?

Entrada Autor: GRUM » dc. gen. 26, 2011 11:34 am

Acabo de trobar un "ofertón" a tiendanautica, el Garmin Zumo amb el pack complert per 319€+4'90€ports :eyes
Sembla una bona opció, no :roll:
Enllaç

Jo encara segueixo indecís, però si a algú li interessa ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Respon

Torna a “El Racó del GPS”