Reparacio Tom Tom Rider

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Reparacio Tom Tom Rider

Entrada Autor: Alucinamaripili » dv. ago. 03, 2012 9:39 am

No sé de què em sonen, les teves avaries de.....ara sí, ara no.....i d'haver de tornar perquè torna a fallar. :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: Reparacio Tom Tom Rider

Entrada Autor: Geroni » dv. ago. 03, 2012 9:51 am

[quote user="Alucinamaripili" post="209049"]No sé de què em sonen, les teves avaries de.....ara sí, ara no.....i d'haver de tornar perquè torna a fallar. :mrgreen:[/quote]
Aixó Jordi es perqué es un males-mans. :twisted: :twisted:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Reparacio Tom Tom Rider

Entrada Autor: STELVIO 00 » dv. ago. 03, 2012 9:59 am

[quote user="Geroni" post="209054"][quote user="Alucinamaripili" post="209049"]No sé de què em sonen, les teves avaries de.....ara sí, ara no.....i d'haver de tornar perquè torna a fallar. :mrgreen:[/quote]
Aixó Jordi es perqué es un males-mans. :twisted: :twisted:[/quote]

Entra dins els posibles ;)

Marxo en una estona, pero ara que em funciona, no veig el simbol del vehicle utilitzat, no veig els carrils.
Quan torni Jesús, si pots t´ho miras ;)
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: Reparacio Tom Tom Rider

Entrada Autor: Geroni » dv. ago. 03, 2012 12:31 pm

[quote user="STELVIO 00" post="209055"][quote user="Geroni" post="209054"][quote user="Alucinamaripili" post="209049"]No sé de què em sonen, les teves avaries de.....ara sí, ara no.....i d'haver de tornar perquè torna a fallar. :mrgreen:[/quote]
Aixó Jordi es perqué es un males-mans. :twisted: :twisted:[/quote]

Entra dins els posibles ;)

Marxo en una estona, pero ara que em funciona, no veig el simbol del vehicle utilitzat, no veig els carrils.
Quan torni Jesús, si pots t´ho miras ;)[/quote]
OK mackey,a sus ordenes.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Reparacio Tom Tom Rider

Entrada Autor: STELVIO 00 » dv. ago. 03, 2012 12:45 pm

[quote user="Geroni" post="209067"][quote user="STELVIO 00" post="209055"][quote user="Geroni" post="209054"][quote user="Alucinamaripili" post="209049"]No sé de què em sonen, les teves avaries de.....ara sí, ara no.....i d'haver de tornar perquè torna a fallar. :mrgreen:[/quote]
Aixó Jordi es perqué es un males-mans. :twisted: :twisted:[/quote]

Entra dins els posibles ;)

Marxo en una estona, pero ara que em funciona, no veig el simbol del vehicle utilitzat, no veig els carrils.
Quan torni Jesús, si pots t´ho miras ;)[/quote]
OK mackey,a sus ordenes.[/quote]

No es cap ordre ;) jo que no mano ni a casa :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: Reparacio Tom Tom Rider

Entrada Autor: Geroni » dv. ago. 03, 2012 11:06 pm

Clar que podré i si no es cap ordre,encara mès. :mrgreen:
Un altra cosa es que ho consigueixi,,encara que tornant a carregar el navcore que portaves,tornará a anar bè. ;)
Ja donarás senyals de vida quan vulguis mirar.ho.
Geroni l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 03, 2012 11:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Reparacio Tom Tom Rider

Entrada Autor: STELVIO 00 » dv. ago. 17, 2012 7:24 am

[quote user="Geroni" post="209090"]Clar que podré i si no es cap ordre,encara mès. :mrgreen:
Un altra cosa es que ho consigueixi,,encara que tornant a carregar el navcore que portaves,tornará a anar bè. ;)
Ja donarás senyals de vida quan vulguis mirar.ho.[/quote]

Gràcies Jesús, no devia ser gaire important quan jo mateix he pogut solucionar ho ;)

PD: S´ha trencat per tercera vegada el suport del Tom Tom, tindré que fer un "brico" per solventar ho. Ja penjaré una foto del "poblema".
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Reparacio Tom Tom Rider

Entrada Autor: Alucinamaripili » dv. ago. 17, 2012 9:21 am

[quote user="STELVIO 00" post="209759"][quote user="Geroni" post="209090"]Clar que podré i si no es cap ordre,encara mès. :mrgreen:
Un altra cosa es que ho consigueixi,,encara que tornant a carregar el navcore que portaves,tornará a anar bè. ;)
Ja donarás senyals de vida quan vulguis mirar.ho.[/quote]

Gràcies Jesús, no devia ser gaire important quan jo mateix he pogut solucionar ho ;)

PD: S´ha trencat per tercera vegada el suport del Tom Tom, tindré que fer un "brico" per solventar ho. Ja penjaré una foto del "poblema".[/quote]

Estàs fet un pupes de collons....

Passa't per la botiga i ho mirem, si vols. O no...

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Reparacio Tom Tom Rider

Entrada Autor: STELVIO 00 » dv. ago. 17, 2012 9:23 am

[quote user="Alucinamaripili" post="209787"][quote user="STELVIO 00" post="209759"][quote user="Geroni" post="209090"]Clar que podré i si no es cap ordre,encara mès. :mrgreen:
Un altra cosa es que ho consigueixi,,encara que tornant a carregar el navcore que portaves,tornará a anar bè. ;)
Ja donarás senyals de vida quan vulguis mirar.ho.[/quote]

Gràcies Jesús, no devia ser gaire important quan jo mateix he pogut solucionar ho ;)

PD: S´ha trencat per tercera vegada el suport del Tom Tom, tindré que fer un "brico" per solventar ho. Ja penjaré una foto del "poblema".[/quote]

Estàs fet un pupes de collons....

Passa't per la botiga i ho mirem, si vols. O no...[/quote]

I tant que ho faré, dilluns em tens a esmorzar :mrgreen: :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Reparacio Tom Tom Rider

Entrada Autor: Alucinamaripili » dv. ago. 17, 2012 9:44 am

Jo també t'estimo, carinyo... :ksss

Avatar de l’usuari
Pere29
Presentats
Entrades: 397
Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
Ubicació: Torelló

Re: Reparacio Tom Tom Rider

Entrada Autor: Pere29 » dv. ago. 17, 2012 3:41 pm

Doncs jo tinc un Tom tom Star amb tot Europa bastant simple pero que fins ara mai m´havia donat problemes i fa uns cuants anys que el tinc.

Aquest estiu un meu amic em va demanar si l´hi podia deixar que marxava als alps i no li anava be de comprar un bueno la cuestio es que li deixo i cuan torna amb diu que no funciona be. poses la ruta i al cap de una eston de cop es canvia i es torna a posar a la pantalla del menu principal, el probo jo i realment passaba aixo.

Vaig estar rumiant que podia ser vaig fer un reset, res o tornava a fer, vaig comprobar que carregava be, etc...

Al final em vaig enrecordar que un amic amb va comentar que a ell se li va xafar el GPS a causa de las vibracions de la moto, el que vaig fer es obrir el Gps i posar-hi un gruix amb paper dins, increible pero cert torna a funcionar correctament

Respon

Torna a “El Racó del GPS”