Garmin Colorado 300

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Garmin Colorado 300

Entrada Autor: Kpeps » dt. maig 03, 2011 9:24 am

hola a tothom,a veure si algu em pot fer un cop de ma i orientar-me,aquest estiu vull fer una ruta de trecking per la muntanya,en varis dies es clar,em deixen un GPS,el de l'anunciat i m'agradaria saber si es pot posar la ruta com en un GPS de carretera,ja que no en te cap de ruta posada.....tambe si em podeu dir alguna web on informin d'aixo.
us ho prgunto peque no en tinc ni ideia d'aquests temas.
gracies.
Imatge

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Garmin Colorado 300

Entrada Autor: Ra-mon » dt. maig 03, 2011 10:43 am

[quote user="Kpeps" post="167825"]hola a tothom,a veure si algu em pot fer un cop de ma i orientar-me,aquest estiu vull fer una ruta de trecking per la muntanya,en varis dies es clar,em deixen un GPS,el de l'anunciat i m'agradaria saber si es pot posar la ruta com en un GPS de carretera,ja que no en te cap de ruta posada.....tambe si em podeu dir alguna web on informin d'aixo.
us ho prgunto peque no en tinc ni ideia d'aquests temas.
gracies.[/quote]

En un «GPS de carretera» normalment li dius: vull anar de Manresa a Vic passant per Collsuspina, i ell ja et busca la N-141c en lloc de per l'Eix (d'això en diem RUTA).

Per anar per la muntanya li has de «dibuixar» sobre un mapa topogràfic el camí per on vols passar: el TRACK.
Per marcar el camí ho pots fer amb un de tants programes: MapSource, CompeGps, OziExplorer, ... , després passes el track al gps i només hauràs d'anar seguint la línia dibuixada ;)

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Garmin Colorado 300

Entrada Autor: Kpeps » dt. maig 03, 2011 10:47 am

a veure si m'en ensurto,gracies.
Imatge

Avatar de l’usuari
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Re: Garmin Colorado 300

Entrada Autor: Carles » dt. maig 03, 2011 2:24 pm

Bones!!!

No en se gaire de temes GPS, la veritat... però si ho mires pel Wikiloc, potser trobes algun track d'algú que hagi fet la ruta que tens pensada, i només hauries de descarregar-ho (registrant-se) i passar-ho al GPS.

Fins aviat!
Imatge

Avatar de l’usuari
Xepe71
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
Ubicació: Reus - Ganxet per adopció

Re: Garmin Colorado 300

Entrada Autor: Xepe71 » dt. maig 03, 2011 2:26 pm

Tal com diu en Ramon, un GPS de treking funciona lleugerament diferent, ja que no reconeix els camins com a carreteres, i no sap quin camí pot ser millor. Per tant, el que se li fa és marcar punts o fer tota una ruta punt a punt des d'un ordinador, i passar-ho al GPS via USB (en format GPX per als Garmin).

Depenent dels punts que hi hagis posat, t'indicarà la direcció amb més o menys precisió. Per exemple, et pots limitar a dir-li el destí, i llavors et traçarà una linia recta, o lo pots donar punts cada 100m, o cada cop que canvies de direcció. Nota: sols tenir una limitació de 1000 punts per track.

Per altra banda, et seria convenient tenir els mapes instal·lats al GPS. Són mapes amb molt detall, i t'arriben a indicar camins, punts d'aigua, etc. Si no els tens, m'ho fas saber i t'indico on COMPRAR-LOS ;).

Una bona alternativa és agafar rutes d'algú altre, és a dir, que ja ho tens tot fet, i et limites a passar-la al teu GPS. Dóna un cop d'ull a wikiloc.
Imatge
Les motos no perden oli, marquen territori...

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Garmin Colorado 300

Entrada Autor: Kpeps » dt. maig 03, 2011 7:13 pm

gracies,ja us explico com va el tema ;) .
Imatge

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Garmin Colorado 300

Entrada Autor: Llagasta » dc. maig 04, 2011 9:45 am

jo tinc un colorado 300 i el faig servir per fer rutes amb bici i a peu.
si necessites quelcom, fes m´ho saver.... ;)

( primerament mira si hi ha a la targeta SDHC mapes topogràfics TopoEspaña v3 o Catalunya etc i necessites un programa , tal com et diuen - Tipus Ozi, CompeGps etc., si no ho veus clar, em dius que voleu fer i per on voleu passar , te la faig i te l´envio per que la puguis carregar )
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 04, 2011 9:50 am, en total s’ha editat 3 vegades.
Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Garmin Colorado 300

Entrada Autor: Kpeps » dc. maig 04, 2011 10:45 pm

[quote user="LLAGASTA" post="168006"]jo tinc un colorado 300 i el faig servir per fer rutes amb bici i a peu.
si necessites quelcom, fes m´ho saver.... ;)

( primerament mira si hi ha a la targeta SDHC mapes topogràfics TopoEspaña v3 o Catalunya etc i necessites un programa , tal com et diuen - Tipus Ozi, CompeGps etc., si no ho veus clar, em dius que voleu fer i per on voleu passar , te la faig i te l´envio per que la puguis carregar )[/quote]

em sembla que et pendre la paraula,encara esta per acavar de decidir pero et mantinc informat per si tinguesis l'itinerari,moltes gracies ;) ;) .
Imatge

Respon

Torna a “El Racó del GPS”