Una Aplicació Pràctica I Eficaç Per TomTom

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Una Aplicació Pràctica I Eficaç Per TomTom

Entrada Autor: Jordi » dt. jul. 19, 2011 7:41 pm

Tots els que utilitzem el Rider ens trobem amb el problema de que, si ens saltem qualsevol waypoint de la ruta planificada, el navegador ens demanarà insistentment que donem mitja volta per tal de passar pel waypoint que hem deixat enrere.

En aquest enllaç accedim a diversos projectes d'un desenvolupador amateur entre els quals hi ha una aplicació anomenada "OVERLEAP".
Un cop allà hem d'accedir a la secció "Projects" i cercar "Overleap". Conectem el TomTom al PC i cliquem al dibuix del mig que hi ha a "Overleap". Cercarà el TomTom i crearà una carpeta anomenada "Overleap" al nostre directori del tomtom.

Un cop fet això, ja podem engegar el navegador i ens apareixerà un nou botó a la pantalla principal. Es possible que ni el botó ni la seva posició ens acabi de convèncer. Per seleccionar un altre botó i canviar la seva ubicació hem de fer el següent:

Tornar a entrar a la pàgina, accedir a la secció "Projects" i cercar "Overleap". Hi ha una icona a l'esquerra que hi posa "Help Installation". Clicar i anem baixant fins arribar a:

I don't like the icon. What can I do?
A: Get other icons here. Just download what you like and replace the files in the Overleap-directoy on your TomTom with the files from the package.


Al prèmer sobre "here" i baixant la pàgina veurem diferents icons per escollir. El mes adient per el Rider es el quadrat de 57 x 57 pixels. Jo faig servir el que te la fletxa de color vermell. Una vegada seleccionat ens baixarà un fitxer zip on hi ha quatre fitxers, els hem de extreure a la carpeta Overleap que tenim al TomTom i ja està canviat l'estil.

Ara haurem d'ubicar el icono allà on ens convingui, per fer-ho hem d'editar el fitxer overleap.cfg i modificar els dos paràmetres que poso en negreta, deixant-lo de la següent manera:

x263 # x-position of the button in real pixels, between 0 and 263 respectively 423
y134 # y-position of the button in real pixels, between 0 and 183 respectively 215
c10 # Injectcycles - increase this if waypoints are not marked as visited each time

Desem el fitxer overleap.cfg amb els dos cànvis realitzats, desconnectem el navegador del PC i l'engeguem. Veureu que el icono ens apareix al marge esquerre inferior.

Es tracta d'una aplicació bastant pràctica la qual no ocupa espai i que s'executa automàticament al iniciar el navegador.

Espero que us sigui tan interessant com a mi. Si teniu dubtes, pregunteu-me.

Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Una Aplicació Pràctica I Eficaç Per TomTom

Entrada Autor: Siono1000 » dt. jul. 19, 2011 8:40 pm

Aquesta aplicació m'interessa molt ja que fins ara no hi ha forma de donar com a "visitat" o eliminar cap punt de la ruta si no estas aturat. Si vas sol t'atures un moment, però anant amb grup no ho fas i el TON-TO no para de dir-te que reculis. :enfadat


Moltes gràcies Prony.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Una Aplicació Pràctica I Eficaç Per TomTom

Entrada Autor: Randy-650 » dt. jul. 19, 2011 9:09 pm

Sembla molt interesant aquesta aplicació. L'has provat si realment
funciona?
Altre cosa, serveix per tots els TomTom? jo porto un One V3 a la moto...
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Una Aplicació Pràctica I Eficaç Per TomTom

Entrada Autor: Jordi » dt. jul. 19, 2011 11:13 pm

Hola Randy,

Cap problema amb el seu funcionament, mai m'ha fallat ni m'ha donat errors. Ara estic cercant alguna aplicació que em permeti redimensionar els botons del zoom.

Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Una Aplicació Pràctica I Eficaç Per TomTom

Entrada Autor: Steelman » dc. jul. 20, 2011 12:00 pm

molt bona aplicació!!!!! Gracies Prony.

Ara ja no tinc Tomtom, pero quant "peti" el d´alguns amics ho tindre en compte pq es molt interesant
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Re: Una Aplicació Pràctica I Eficaç Per TomTom

Entrada Autor: Cristina » dc. jul. 20, 2011 4:25 pm

[quote user="Steelman" post="175056"]molt bona aplicació!!!!! Gracies Prony.

Ara ja no tinc Tomtom, pero quant "peti" el d´alguns amics ho tindre en compte pq es molt interesant[/quote]

Que vols que et porti feina? ;)

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Una Aplicació Pràctica I Eficaç Per TomTom

Entrada Autor: Steelman » dc. jul. 20, 2011 5:09 pm

[quote user="Cristina_tgn" post="175095"][quote user="Steelman" post="175056"]molt bona aplicació!!!!! Gracies Prony.

Ara ja no tinc Tomtom, pero quant "peti" el d´alguns amics ho tindre en compte pq es molt interesant[/quote]

Que vols que et porti feina? ;)[/quote]
uff. ara ja no, En no res ja torno a la feina aixi que..ja arribes tard ;)
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Joan1200RT
Presentats
Entrades: 12
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 2:28 pm
Ubicació: Terrassa

Re: Una Aplicació Pràctica I Eficaç Per TomTom

Entrada Autor: Joan1200RT » dc. oct. 19, 2011 9:09 am

Hola Prony
Ya me he presentado en el apartado de presentaciones , pero lo hago otra vez aqui.
me llamo Joan y soy de Terrassa. espero y deseo aprender muchas cosas de vosotros, y si puedo aportar mi granito de arena, pues aqui estoy.
fare una barretxa d'escriure catalá i castella, perque tinc una edat que de petit no varem apendre escriure catala i ara no puc dir que sigui massa tard, pero................em falten ganes...

he provat l'aplicación d'aquest post, i no pirula
tinc un tomtom rider III
he fet totes le pases, pero quan desconecto el tomtom del PC i el torno a enxegar, triga una mica mes que de costum, pero no veig cap icona nova al display...
pot ser hi es amagat?

gracias i salutacions.
Joan1200RT l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 19, 2011 9:09 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: Una Aplicació Pràctica I Eficaç Per TomTom

Entrada Autor: Geroni » dc. oct. 19, 2011 10:01 am

[quote user="joan1200RT" post="182430"]Hola Prony
Ya me he presentado en el apartado de presentaciones , pero lo hago otra vez aqui.
me llamo Joan y soy de Terrassa. espero y deseo aprender muchas cosas de vosotros, y si puedo aportar mi granito de arena, pues aqui estoy.
fare una barretxa d'escriure catalá i castella, perque tinc una edat que de petit no varem apendre escriure catala i ara no puc dir que sigui massa tard, pero................em falten ganes...

he provat l'aplicación d'aquest post, i no pirula
tinc un tomtom rider III
he fet totes le pases, pero quan desconecto el tomtom del PC i el torno a enxegar, triga una mica mes que de costum, pero no veig cap icona nova al display...
pot ser hi es amagat?

gracias i salutacions.[/quote]
Jo, aquesta aplicació no la tinc instalada pero el teu problema podria ser degut a que el rider 3,o sigui el URBAN tè el navcore bastant "capat";molt pocs iconos.Potser t' aniria el navcore 9.205 que es un molt millorat del que porta el URBAN.
En aquest navcore,a mès de portar la guia de carrils i altres coses,es pot grabar rutes i tens l' opció de que et porti per carreteres amb mes o meins curves.T`el recomano.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Sergi3
Presentats
Entrades: 1451
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Una Aplicació Pràctica I Eficaç Per TomTom

Entrada Autor: Sergi3 » dc. oct. 19, 2011 8:37 pm

Ostres, no l'havia vist aquesta
l'acabo de posar, i com a minim surt a la pantalla, quan pugui el probo
Gracies Prony

:cerv
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat

Respon

Torna a “El Racó del GPS”