Consulta Para Entendidos Garmin O Tomtom???

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: Consulta Para Entendidos Garmin O Tomtom???

Entrada Autor: GRUM » dt. jul. 26, 2011 6:52 pm

[quote user="Gearbox" post="175580"][quote user="Ramon" post="175341"] ...Jo estic molt content amb el meu TwoNav Aventura, si, si, hi ha altres coses interessants apart de TT i Garmin :mrgreen:[/quote]

I tant que sí... com per exemple el meu I-joy, recomanat per l'Steelman, que em va costar 49 Euros, i va de perles !!! :razz:[/quote]

Una pregunta, quin programa hi has carregat o l'utilitzes tal qual venia de casa?? :roll:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Avatar de l’usuari
Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Re: Consulta Para Entendidos Garmin O Tomtom???

Entrada Autor: Gearbox » dt. jul. 26, 2011 7:25 pm

De casa porta l'IGO.

Els experts diran que no es tant potent com el TomTom o el Garmin, però jo m'hi he acostumat i em va de cine. :razz:
Val a dir que no l'utilitzo com la majoria de mortals, ja que encara em refio del plànol sobre el dipòsit i només "tiro" de GPS quan entro o surto de ciutats i en cruïlles complicades. El faig servir més per "verificar" que no m'he perdut que per "navegar".

Per altra banda, el sistema operatiu que porta et permet carregar qualsevol navegador compatible (i altres aplicacions). Vaig portar instal.lat a la targeta el TomTom una temporada, però finalment m'he quedat amb l'IGO i porto instal.lats els mapes de tot Europa (encara que no surti de Catalunya :???: )

Te un problema, que quan toca el sol a la pantalla quasi no es veu. Però un company em va deixar un TomTom original, que el vaig portar una setama, i quan li toca el sol tampoc es veia res... :roll:
Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 26, 2011 7:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Avatar de l’usuari
Mckuin
Presentats
Entrades: 67
Membre des de: dc. març 25, 2009 6:12 pm
Ubicació: LA BISBAL D'EMPORDA

Re: Consulta Para Entendidos Garmin O Tomtom???

Entrada Autor: Mckuin » dt. jul. 26, 2011 11:41 pm

Hola companys, fa poc vaig comprar el TomTom Rider Urban (Mapa Espanya)
a Pc City quan estaven tancant molt be de preu (180 Eur). He de dir que jo
no entenia res de Gps i he comprovat tal com diuen els companys que el
Tom Tom es molt senzill i intuitiu.

En quan a la carga si es pot carregar a un endoll domestic que no sigui
al PC. Porta un endoll especial desmuntable per diferentes tomes de paisos
on es conecta el cable USB.

Es veritat que no te ranura per tarjetes SD per aumentar la memoria, tampoc
es problema si t'acustumes a tenir a l'ordinador el que vols i carregar el que
necesites cada cop. (diferents mapes, rutes etc)

Salud i gas
MCKUIN-Vstrom650

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Consulta Para Entendidos Garmin O Tomtom???

Entrada Autor: 650X » dc. jul. 27, 2011 12:00 am

[quote user="Randy-650" post="175390"]Jo el que sé és que Garmin mai més, no sap calcular bé el lloc
més ràpid per anar a un lloc. En canvi el TomTom si que ho fa.
Això si, jo no faig servir el PC per posar-hi rutes. :razz:
Del que m'he quedat parat -el porto al iPhone- és del Navigon.
Quan els renovi ja sé quina marca agafaré. :D[/quote]

Tens tota la raó, els càlculs de ruta son lents i molt poc fiables, el processador del Zümo 660 es patetic.

En canvi els zumo son a la llarga molt més econòmics en quan a actualitzacions i pots "jugar" amb els mapes.

Salut!

Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: Consulta Para Entendidos Garmin O Tomtom???

Entrada Autor: GRUM » dc. jul. 27, 2011 10:03 am

[quote user="Gearbox" post="175584"]De casa porta l'IGO.

Els experts diran que no es tant potent com el TomTom o el Garmin, però jo m'hi he acostumat i em va de cine. :razz:
Val a dir que no l'utilitzo com la majoria de mortals, ja que encara em refio del plànol sobre el dipòsit i només "tiro" de GPS quan entro o surto de ciutats i en cruïlles complicades. El faig servir més per "verificar" que no m'he perdut que per "navegar".

Per altra banda, el sistema operatiu que porta et permet carregar qualsevol navegador compatible (i altres aplicacions). Vaig portar instal.lat a la targeta el TomTom una temporada, però finalment m'he quedat amb l'IGO i porto instal.lats els mapes de tot Europa (encara que no surti de Catalunya :???: )

Te un problema, que quan toca el sol a la pantalla quasi no es veu. Però un company em va deixar un TomTom original, que el vaig portar una setama, i quan li toca el sol tampoc es veia res... :roll:[/quote]

Jo el vaig probar un parell de cops amb el cotxe i li vaig trobar dues pegues:
Una: la bateria dura poquíssim i jo a la moto no porto carregador.
Dues: la lentitud a l'hora de captar senyal i també a l'hora de re-calcular ruta. :???:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: Consulta Para Entendidos Garmin O Tomtom???

Entrada Autor: GRUM » dc. jul. 27, 2011 10:06 am

[quote user="Ramon" post="175341"][quote user="GRUM" post="175318"]Gran resumen el de Stelvio, jo en el seu moment vaig tenir els mateixos dubtes i vaig comprar Garmin, ara, si hi hagués de tornar compraria TomTom.
Crec que no amortitzo moltes de les aplicacions del Garmin.
Depèn molt de la utilització que li vulguis donar però, TomTom per senzillesa i preu segurament. :roll:[/quote]

I doncs ? No et funciona bé ? Què li passa ?

Tota la gent que conec que fa servir Garmin n'estan molt contents :roll:

Jo estic molt content amb el meu TwoNav Aventura, si, si, hi ha altres coses interessants apart de TT i Garmin :mrgreen:[/quote]

No, no, problema cap, el què passa és que, si més no ara com ara, no li trec tot el rendiment que podria.
De fet, continúo necessitant un curset accelerat de GPS, ja que em perdo a l'hora de carregar nous mapes, els topos i totes aquestes històries.
Però problema cap ni un, apart de la meva pròpia limitació :mrgreen:
Potser hauria pogut començar amb un TT, però tinc la esperança d'anar aprenent i treure-li més rendiment més endavant :roll:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Avatar de l’usuari
Santos
Presentats
Entrades: 227
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 6:28 pm
Ubicació: Sentmenat, Vallès Occidental

Re: Consulta Para Entendidos Garmin O Tomtom???

Entrada Autor: Santos » dc. jul. 27, 2011 10:41 am

[quote user="GRUM" post="175650"]Jo el vaig probar un parell de cops amb el cotxe i li vaig trobar dues pegues:
Una: la bateria dura poquíssim i jo a la moto no porto carregador.
Dues: la lentitud a l'hora de captar senyal i també a l'hora de re-calcular ruta. :???:[/quote]

El Igo que porta de fabrica l'i-Joy és lent amb ganes. És una versió antiga. S'ha de instal lar el Igo8. La primera vegada que s'arrenca el programa triga una mica en trobar els satèl.lits, ja que ha de trobar el port de comunicació etc. La segona vegada que ho arrenques és gairebé instantani.
La bateria dura unes 4 hores, però si treus contrast a la pantalla i el poses en color diürn (que no canviï pantalla a la nit o entrada en túnels) desactivar vista en 3D treure la veu, nord amunt, desactivar GPS a les parades automàticament etc. és a dir no fer treballar al processador pot arribar a 6 / 7 hores
Triga una mica a recalcular ell sol la ruta, però si cliques en el botó verd de dalt a l'esquerra, ho fa al moment.

Sempre podràs posar el TT en l'i-Joy o altre programa que t'agradi en versió PNA (Windows Ce v5) És buscar per la xarxa ...

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Consulta Para Entendidos Garmin O Tomtom???

Entrada Autor: Ra-mon » dc. jul. 27, 2011 10:58 pm

El millor és el TomTom ... i més encara amb les novetats que estan a punt de incorporar cara al proper setembre.

Més informació a TomTom lanza un GPS con la voz de tu mujer

Avatar de l’usuari
Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Re: Consulta Para Entendidos Garmin O Tomtom???

Entrada Autor: Kel » ds. set. 03, 2011 7:12 pm

Fa anys que porto el GPS a la moto.

Primer va ser una PDA amb Tomtom i ara tinc un TT Rider2 des de fa uns anys.

Planifico les rutes amb Gmaps i les passo amb TYRE (Steelman he de mirar la versió nova).

No hi ha color a l'hora de viatjar entre portar un GPS i un mapa. Sempre que viatjo per Europa em compro mapes de la zona (si poty ser a escala 1/150.000, com a màxim 1/200.000). Els mapes i el GPS són eines complementaries, però posat a escollir una, sense cap mena de dubte, el GPS

Conclusió: Javi, cómprate un Tomtom, si puede ser Rider2, es más fácil de modificar ;)
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Respon

Torna a “El Racó del GPS”