Ajuda Respecte Navegadors Per Off-Road.

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Ajuda Respecte Navegadors Per Off-Road.

Entrada Autor: Jordi » dj. set. 01, 2011 10:26 pm

Hola a tothom,

Tema dirigit als que els agrada sortir de l'asfalt:

Tinc un petiti problema. El meu germà te una forma molt peculiar d'anar amb moto. Cada dissabte es munta una ruta 100% off-road de poca distància (arribar a dinar a casa). Agafa el remolc, carrega la moto i comença la ruta allà on te planejat. Com que el seu ritme es molt molt molt lent, sempre va sol i es dedica a visitar pobles abandonats per, quan arriba a casa, estudiar-se la seva història. Semporta un entrepà i un iogurt i ja en te prou per esmorzar assegut a una pedra.

Vale, fins aquí el rotllo perquè us en feu una idea.

Resulta que tot just acaba de fer els seixanta anys i entre tot els germans ens preguntem que regalar-li. La meva proposta es un navegador "off-road", es a dir, un navegador que no tingui gaires extres (que mai utilitzaria) però que li permetes carregar rutes 100 % off-road.

La meva pregunta: Això existeix???

Hi han mapes de camins (sempre catalans) que es puguin importar al navegador sense dificultats??? (com comprendreu, un xicot de seixanta anys no es precisament un crack en informàtica).

Qualsevol ajuda o suggeriment a enllaços seran ben rebuts.

Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Ajuda Respecte Navegadors Per Off-Road.

Entrada Autor: Steelman » dj. set. 01, 2011 11:08 pm

Qualsevol garmin de "bicicleta o senderisme li serviria si es unicament per aixo.
Un que esta força be de preu es el Garmin Dakota 20, amb un suport RAM i a correr.



PD: lo que fa ton germa es molt guapo!!Pq no et passa alguna foto i la comparteixes? que entri ell i ens faci un resum d´alguna d´aquestes sortides ;)
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Xepe71
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
Ubicació: Reus - Ganxet per adopció

Re: Ajuda Respecte Navegadors Per Off-Road.

Entrada Autor: Xepe71 » dv. set. 02, 2011 6:09 am

eTrex, també de Garmin, es encara més barat, i també accepta mapes de camins. I un soport RAM.

En general, casiqualsevol GPS de trekking de Garmin et sevirà. El problema que tenen és que la pantalla és petita, inferior als GPS de cotxe (o d emoto) que coneixem. La ventatja, és que van amb piles, i duren 10-25h, per lo que no necessites posar-li alimentació a la moto, i els mapes, que són molt detallats (camins, pous d'aigua, etc...) i hi pots gravar les teves rutes.

Pots donar un cop d'ull a ActivaGPS, que hi tenen tots els models, i podràs triar tranquilament el model que més s'adapti al pressupost. El tracte és força correcte (sempre parlo bé d'ells, però no vaig a comissió, eh?! :roll: ).
Imatge
Les motos no perden oli, marquen territori...

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: Ajuda Respecte Navegadors Per Off-Road.

Entrada Autor: Fjodor » dv. set. 02, 2011 9:51 am

Pot ser que ton germà fos el meu ídol. Aquesta sí és una bona filosofia de Motorisme de muntanya. Quan tingui la meva 300 EXC, apart de fer circuit i enduro standard... m'apunto amb ell...

Salut!

Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: Ajuda Respecte Navegadors Per Off-Road.

Entrada Autor: GRUM » dv. set. 02, 2011 9:54 am

Carai Prony, m'agrada aquesta "història" que es munta el teu germà. :eyes
Estic d'acord amb l'Steelman, perquè no ens en feu cinc cèntims, a mi m'encanten aquestes sortidetes així...
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Ajuda Respecte Navegadors Per Off-Road.

Entrada Autor: Jordi » dv. set. 02, 2011 1:38 pm

Hola,

Doncs resulta que ja te un etrexx (o quelcom així) que el du posat dins un "tupper" enganxat amb gomes de pollastre. Coneixent-lo estic segur que per dins pensarà: "Si ja tinc un GPS, per què en vull un altre?".

Per tant, us agraeixo les vostres atentes indicacions les quals tindré en compte en cas de que els meus germans s'escarrassin en fer-li aquest regal. Per cert, he fullejat la info. del Dakota 20 i sembla molt interessant.

Merci un altre cop

Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
Santos
Presentats
Entrades: 227
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 6:28 pm
Ubicació: Sentmenat, Vallès Occidental

Re: Ajuda Respecte Navegadors Per Off-Road.

Entrada Autor: Santos » dv. set. 02, 2011 3:08 pm

I si enlloc de regalar un altre GPS el regale-ho un suport RAM i una funda impermeable GIVI universal? Altra opcio es el TwoNav...

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Ajuda Respecte Navegadors Per Off-Road.

Entrada Autor: Ra-mon » dv. set. 02, 2011 9:24 pm

[quote user="Santos" post="178124"]I si enlloc de regalar un altre GPS el regale-ho un suport RAM i una funda impermeable GIVI universal? Altra opcio es el TwoNav...[/quote]

Si, el TwoNav encara és força nou tot i que els desenvolupadors son els del CompeLand, un referent en el mon del mapes, tracks, etc.

Jo tinc un TwoNav Aventura i n'estic molt content ;)

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Ajuda Respecte Navegadors Per Off-Road.

Entrada Autor: Steelman » dv. set. 02, 2011 9:37 pm

Prony si ja te aquest GPS, ...per pistes en te més que suficient.
Com diu el Santos..li regaleu un suport RAM i ja esta.
Ex ...moltes coses

Respon

Torna a “El Racó del GPS”