Ajuda "topos"

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Re: Ajuda "topos"

Entrada Autor: Panotxa » dv. juny 01, 2012 10:02 am

[quote user="GRUM" post="201773"]Bé, després de l'ajuda d'en J-C, vaig aconseguir passar els mapes topogràfics al Zumo 220. Tota una descoberta per mi, mare meva, quin fart de camins i caminets!!!! :eyes
El problema el tenia amb l'arxiu dels topos, tenia algún defecte i per això no el podia carregar. Un cop gravada la traja SD d'en J-C, la vaig posar al meu Zumo i cap problema.
Ara em passo hores amb el Mapsource mirant camins :mrgreen:
Una pregunta, fa temps algú va posar alguna cosa sobre el Topo Pirineus, però he vist que l'enllaç ja estava "caducat" algú em podria orientar on trobar una versió del topo Pirineo que pugui "copiar-i-enganxar" directament a la tarja del Zumo? És que si he de fer gaires passos, amb el meu nivell de domini informàtic em perdo desseguida :oops:[/quote]

Hola GRUM!

Aquí trobaràs tota la informació necessària per tenir el TOPO PIRIENOS 5.0

http://www.topopirineos.blogspot.com.es/

Salut! ;)

Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: Ajuda "topos"

Entrada Autor: GRUM » dv. juny 01, 2012 6:01 pm

Gràcies als dos per la informació.
Després de "barallar-m'hi" una estona, vaig aconseguir baixar el TopoPirineo 5.0 :eyes Estic sorprés de mi mateix, ja que no acostumo a ser gaire habil amb la informàtica :mrgreen:
De tota manera, em miraré amb calma els enllços que m'ha passat l'Albert ja que semblen prou interessants.
Moltes gràcies a tots dos :bow
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Avatar de l’usuari
Ricmel
Presentats
Entrades: 520
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Ubicació: Girona

Re: Ajuda "topos"

Entrada Autor: Ricmel » dv. juny 01, 2012 6:40 pm

[quote user="GRUM" post="201861"]Gràcies als dos per la informació.
Després de "barallar-m'hi" una estona, vaig aconseguir baixar el TopoPirineo 5.0 :eyes Estic sorprés de mi mateix, ja que no acostumo a ser gaire habil amb la informàtica :mrgreen:
De tota manera, em miraré amb calma els enllços que m'ha passat l'Albert ja que semblen prou interessants.
Moltes gràcies a tots dos :bow[/quote]

En Panotxa em va parlar del TopoPirineo, el vaig baixar al Garmin GPSmap i està molt bé... ara, encara no he fet una prova pràctica.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

Avatar de l’usuari
Jon_Garfio
Presentats
Entrades: 118
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 9:48 pm
Ubicació: Monistrol de Montserrat

Re: Ajuda "topos"

Entrada Autor: Jon_Garfio » ds. oct. 13, 2012 6:49 pm

Grum, si no te aclaras del todo, pasate un dia por Monistrol y te lo soluciono mientras tomamos una cerveza que pagarás tu.

Respon

Torna a “El Racó del GPS”