Zummo 220 ó 660?

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Zummo 220 ó 660?

Entrada Autor: JoanCG » dc. oct. 05, 2011 6:28 am

Junt amb la compra de la moto, la casa em regala 1000€ en accessoris originals, a triar.

Actualment tinc el TomTom Rider Urban, el nou, però el trobo bastant limitat en camins, pel que al dominar el Mapsource i utilitzar molt a casa el CompeGps Land, em trobo més còmode amb els formats GPX dels Garmins que amb als ITN de TomTom, més fàcils però més limitats del meu punt de vista. A més, he tingut anteriorment dos Garmins i m'agraden.

EL problema és que al cap de 2 mesos de tenir encarregat a través de Ducati el 660, em diuen que no n'hi hauran de moment, que si vull sí que hi ha el 220. Pel preu no hi ha problema, per que llògicament hauré de triar més material, donat que el 220 és més econòmic que el 660.

Però no sé de ningú que el tingui, a diferència de 660, del que la gent n'està prou content.

Algú el té o sap com va?

Gràcies...
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Zummo 220 ó 660?

Entrada Autor: Ra-mon » dc. oct. 05, 2011 8:37 am

Jo no en sé res dels Garmin però buscant a la xarxa he trobat aquesta comparativa, amb reviews individuals per cadascun d'ells.
A veure si et va bé ;)

Motorcycle GPS Comparison – Garmin Zumo 665 vs 660 vs 550 vs 220

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Zummo 220 ó 660?

Entrada Autor: CMB » dc. oct. 05, 2011 8:47 am

Hola

mira: Garmin

Necessites reproductor de MP3? si és així sembla que el 220 no en porta pas!

Salut

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Zummo 220 ó 660?

Entrada Autor: JoanCG » dc. oct. 05, 2011 10:24 am

Gràcies, Ramón i CMB, ara ho miraré.

D'MP3 no n'escolto mai, perquè a més de 100Km/h el soroll de vent, no em deixa escoltar amb prou qualitat la música; com a molt escolto la ràdio a través dels Scala-Rider, i tinc que .

Escolteu la música amb bona qualitat de so, tot i el vent, vosaltres?

Tot i que en tinc un casc tancat, habitualment porto el modular, que pel que es diu fa més xivarri de vent...potser és això.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Zummo 220 ó 660?

Entrada Autor: CMB » dc. oct. 05, 2011 12:17 pm

[quote user="JoanCG" post="181158"]Gràcies, Ramón i CMB, ara ho miraré.

D'MP3 no n'escolto mai, perquè a més de 100Km/h el soroll de vent, no em deixa escoltar amb prou qualitat la música; com a molt escolto la ràdio a través dels Scala-Rider, i tinc que .

Escolteu la música amb bona qualitat de so, tot i el vent, vosaltres?

Tot i que en tinc un casc tancat, habitualment porto el modular, que pel que es diu fa més xivarri de vent...potser és això.[/quote]

Si que és cert que alguns cascs fan més soroll que altres, però el que fa més soroll és la forma com la cúpula davantera de la moto et tira l'aire i amb quina qualitat i alçada ho fa respecte al teu casc.

Jo tinc un cas integral Shuberth C3 i tal com tinc la cúpula de la moto ara mateix tira bastant d'aire a la part superior del casc. Ho he provat sense cúpula i la cosa millora moltíssim. També vaig provar una 1200RT i era una meravella! Llavors si que pots anar escoltant música a 120km/h amb qualitat acceptable.

També tinc un Nolan N43 air i és espantòs el soroll que fa!

Si no t'importa que tingui MP3, la diferència bàsica serà el tamany de la pantalla i els punts que pot visualitzar d'un track importat.

Salut

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Zummo 220 ó 660?

Entrada Autor: JoanCG » dc. oct. 05, 2011 4:39 pm

Gràcies de nou.

He tingut en compte els vostre comentaris, i he llegit els enllaços que m'heu passat.

Amb el 220, a diferència del 660 i del Rider que tinc ara, cada vegada que pares la moto has d'endollar o desendollar el cable USB, entenc que ha de ser molt incòmode. Pel que fa la resta, és bo com els altres.

Per tant, a no ser que els hi sigui impossible servir-me el 660, no demanaré el 220.

Fins aviat...
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 05, 2011 4:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Respon

Torna a “El Racó del GPS”