TOM TOM PODRIA DEIXAR DE FABRICAR GPS

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

TOM TOM PODRIA DEIXAR DE FABRICAR GPS

Entrada Autor: Llagasta » dg. oct. 30, 2011 12:07 am

Imatge

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: TOM TOM PODRIA DEIXAR DE FABRICAR GPS

Entrada Autor: Steelman » dg. oct. 30, 2011 9:01 am

I si deix de fabricar al mercat domestic... a que es dedicara?
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Xepe71
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
Ubicació: Reus - Ganxet per adopció

Re: TOM TOM PODRIA DEIXAR DE FABRICAR GPS

Entrada Autor: Xepe71 » dg. oct. 30, 2011 9:08 pm

Bé, actualment els Toyota porten en algunes verions el GPS de TOMTOM. És una caixa que suposo que no té bateria i s'acopla a la part de dalt de la radio. Com ara això:

http://www.tomtom.com/es_es/products/bu ... ia-toyota/

La meva opinió és que Tomtom és un bon producte, el que passa és que és car, i la gent no vol pagar per tenir al dia el seu GPS. Crec que ampliarien mercat si:
- En fessin una versió per a Andoid (com la fan per a l'iPhone), i que costés menys de 50€ per mapes d'Europa.
- Que les actualitzacions no fossin cares, uns 20€ per a futures actualitzacions.

Crec que el futur passa per un sol trasto que faci de tot (comunicacions, fotos, GPS, tarja de dèbit, etc.) i Tomtom sembla que no vagi per aquesta linia.
I crec que Garmin no ho fa millor que Tomtom, que s'equivoquen en altres llocs, i que el mercat és prou gran per als dos...
Imatge
Les motos no perden oli, marquen territori...

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: TOM TOM PODRIA DEIXAR DE FABRICAR GPS

Entrada Autor: Trencaferro » dg. oct. 30, 2011 10:17 pm

Doncs és una llàstima si acaba passant, ja que és un navegador molt fàcil de fer funcionar i de seguir les instruccions que et dona per veu així com la lectura dels seus simplificats mapes.
En tinc dos de portàtils dés de l'any 2005 concretament el 500 i el 700 i la veritat és que m'han tret de moltes situacions compromeses.
Ara amb el cotxe nou el porto integrat, ve a ser una cosa com aquesta dels Toyota, on a part del gps fa funcions de ràdio i mans lliures, i funciona extraordinariament bé, amb la avantatge que no el pots perdre ni te'l poden robar.
Sincerament no he remenat gaire d'altres productes, però d'aquest n'estic molt satisfet, espero que no tiri endavant aquesta proposta.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Respon

Torna a “El Racó del GPS”