Tyre I Tom Tom Al Mac

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Tyre I Tom Tom Al Mac

Entrada Autor: Sagal » dj. nov. 24, 2011 11:58 am

Bé, ja sabeu que aquest no és el meu fort, per això demano ajuda. Sabeu si puc baixar-me el tyre per treballar amb el Mac i totes les aplicacions de TomTom. Ja tant sols faig servir el portàtil per aquests programes i voldria deixar-lo ja.

A veure si Alucino ;)

Gràcies.
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Ricard_biker
Presentats
Entrades: 428
Membre des de: dj. nov. 03, 2011 10:20 pm
Ubicació: Viladecans

Re: Tyre I Tom Tom Al Mac

Entrada Autor: Ricard_biker » dj. nov. 24, 2011 1:26 pm

Per fí algú amb els mateixos problemes que jo....

Ho sento! No es que m'agradi que ningú tingui probremes, es que ja començava a pensar que només jo tenia Mac, i el que això comporta...

Jo de moment ho faig amb el google maps i després ho passo al BaseCamp... De moment no he trobat cap programa com el Tyre de Win per
fer-ho directe...
A veure si algú en sap més...

Salutacions...!!!

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Tyre I Tom Tom Al Mac

Entrada Autor: Sagal » dj. nov. 24, 2011 7:35 pm

Bé més o menys he pescat alguna cosa. Tinc servei tècnic de la casa apple contractat i els he trucat. A la botiga d'apple hi ha el programa Parallels que si ho faig amb aquest ells per telèfon m'ajudaran com instalar-lo. Aquest programa l'únic que fa m'han dit és instalar el windos 7 dins el Mac i treballes a l'hora amb tots dos, o sigui que pots tenir el que vulguis que s'obrira o amb windos o amb Mac.
Hi ha un programa que no és d'apple clica aqui que també la mateixa funció, però després ells no m'ajudarian.
També m'han dit que hi ha algun programa més gratuit, però si vols windos o mac, has de parar i obrir cada vegada l'ordinador per canviar.

No se si m'he explicat quant ho faci informaré més.
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Ricard_biker
Presentats
Entrades: 428
Membre des de: dj. nov. 03, 2011 10:20 pm
Ubicació: Viladecans

Re: Tyre I Tom Tom Al Mac

Entrada Autor: Ricard_biker » dj. nov. 24, 2011 11:07 pm

Hola Sagal.

Esta molt ben explicat. El que pasa es que jo em nego a negociar amb Win tenint un Mac. Abans ja ho havia fet això de instalar Parallels i desprès el Win, però ara prefereixo buscar-me la vida, i trobar alternatives a aquest sistema.
De moment, com et vaig dir, vaig tirant amb el google maps i desprès ho passo al zumo 660 amb el Base Camp. A veure si algú treu algun programa per Mac semblant al TYRE o ells mateixos fan una versió per Mac.

Apa donç, salutacions!!!

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Tyre I Tom Tom Al Mac

Entrada Autor: Sagal » dv. nov. 25, 2011 10:06 am

[quote user="ricard_biker" post="185523"]Hola Sagal.

Esta molt ben explicat. El que pasa es que jo em nego a negociar amb Win tenint un Mac. Abans ja ho havia fet això de instalar Parallels i desprès el Win, però ara prefereixo buscar-me la vida, i trobar alternatives a aquest sistema.
De moment, com et vaig dir, vaig tirant amb el google maps i desprès ho passo al zumo 660 amb el Base Camp. A veure si algú treu algun programa per Mac semblant al TYRE o ells mateixos fan una versió per Mac.

Apa donç, salutacions!!![/quote]

Jo el Tyre m'agrada molt
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Tyre I Tom Tom Al Mac

Entrada Autor: Ra-mon » dv. nov. 25, 2011 3:03 pm

Sagal, per fer servir un programa desenvolupat per una plataforma (Güindous) en una altra (Mac o Linux) es pot fer servir un emulador (segons el programa pot funcionar més o menys bé) o una màquina virtual (VMware o VirtualBox).
Una màquina virtual és un programa que al engegar-lo és com si s'engegués un pc i hi pots posar un sistema operatiu, programes ,etc.

Una altra solució és buscar altres opcions.
P.ex. per fer rutes amb el Google Maps i passar-les a GPX hi ha una eina fenomenal, GMapToGPX.
Jo el faig servir i funciona molt bé ;)

AQUÍ en pots veure un post que vaig fer fa temps.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Tyre I Tom Tom Al Mac

Entrada Autor: Steelman » dg. nov. 27, 2011 3:49 pm

El tema de tenir una maquina virtual per treballar amb el TYRE es una bona opcio, i et servira per altre programes que ara (o en un futur) et donin el mateix problema.
Desconec el mon MAC (per desgracia) pero crec que es una bona solucio.

Per altra banda RA-------------------MON no havia vist aquest post que vares fer del GMAPTOGPX i es molt interessant.
Fins i tot sembla ser mes rapid i eficaç que el TYRE no cal passar per un "programa intermig"
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Tyre I Tom Tom Al Mac

Entrada Autor: Ra-mon » dg. nov. 27, 2011 6:53 pm

Ostres, ara he vist que en Sagal té un TomTom i aquests fan servir ITN's i el que jo proposava és per crear GPX.
A veure què trobem ...

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Tyre I Tom Tom Al Mac

Entrada Autor: Sagal » dl. nov. 28, 2011 7:41 pm

[quote user="Steelman" post="185753"]El tema de tenir una maquina virtual per treballar amb el TYRE es una bona opcio, i et servira per altre programes que ara (o en un futur) et donin el mateix problema.
Desconec el mon MAC (per desgracia) pero crec que es una bona solucio.

Per altra banda RA-------------------MON no havia vist aquest post que vares fer del GMAPTOGPX i es molt interessant.
Fins i tot sembla ser mes rapid i eficaç que el TYRE no cal passar per un "programa intermig"[/quote]

Si Jordi, si ara en Ramon no em troba una altre solució instalaré aquest programa i a veure que passa.
ImatgeImatge

Respon

Torna a “El Racó del GPS”