Impossible Visualitzar Tracks En Zumo 220 !!!

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Impossible Visualitzar Tracks En Zumo 220 !!!

Entrada Autor: JoanCG » dc. des. 21, 2011 6:41 pm

Resposta de Garmin preguntant que com es pot visualitzar tracks en un Zumo 220:

“Gracias por contactar con Garmin Iberia.

Lamentablemente no soporta tracks.
Saludos cordiales, Jose Luis Rivera
Departamento postventa - Garmin Iberia”

Sí, es poden utilitzar rutes, que per fer carretera van perfectes; però per fer off-road tenen limitació a 200 punts i a mes son poc practiques. A més, el GPS permet carregar planells topogràfics, i en canvi tracks no. Curiós...

En tots els anterior Garmins que he tingut (276C, 278C, Oregon 300), es podia treballar amb tracks i amb rutes, sense problema.

Això és una limitació important, i a més, entenc que a més passa per que volen, ja que de fet, el “trackLog” que graba de forma permanent l’aparell, el graba en format “track GPX”, i et permet fer un “Trackback” del mateix, per tant sap lleguir-ho. Suposo que ho fan per motius comercials, per diferenciar-los dels altres Garmins més cars.

La pena és que no puc utilitzar els més de 200 tracks antics que tenia de quan feia off-road tant en moto com en quad. Bé, es pot, però convertint cada track a ruta amb 200 punts.

Que tothom que es qüestioni la compra del Zumo 220 si ha de fer off-road; que s’agafi el germà gran 660 (molt me´s car), o que faci el que faré jo, utilitzar un GPS que tinc “per fer muntanya a peu” al manillar de la seva moto per fer off-road.

Seria genial que es pogués “matxacar” el firmware Garmin, i posar-hi al damunt un altre programa, com ara el Tripmaster pels TomToms que permetessin altres funcions...

Bon Nadal a tothom !!!
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 21, 2011 6:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

Re: Impossible Visualitzar Tracks En Zumo 220 !!!

Entrada Autor: Albert_KTM » dj. des. 22, 2011 4:31 pm

Hola Joan.

Si no et deixa treballar amb tracks ...... treballa amb rutes :mrgreen:

A veure, no sé si funcionarà , però per provar .... amb el meu 660 funciona molt bé !!

Baixa't el programa WINGDB3.

http://www.sackman.info/

Agafes el track , i amb aquest programa sel.lecciones l'opció 23

Envies al Mapsource i renombres la ruta

Guardes la ruta al PC amb GPX.

Copies l'arxiu GPX a la carpeta Garmin de la tarjeta.

Espero que ara la puguis "cridar" desde el GPS i sense el cartell de "Acercandose"

Sort
Albert_KTM l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 22, 2011 4:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Impossible Visualitzar Tracks En Zumo 220 !!!

Entrada Autor: JoanCG » dj. des. 22, 2011 4:36 pm

[quote user="Albert_KTM" post="187352"]Hola Joan.

Si no et deixa treballar amb tracks ...... treballa amb rutes :mrgreen:

A veure, no sé si funcionarà , però per provar .... amb el meu 660 funciona molt bé !!

Baixa't el programa WINGDB3.

Agafes el track , i amb aquest programa sel.lecciones l'opció 23

Envies al Mapsource i renombres la ruta

Guardes la ruta al PC amb GPX.

Copies l'arxiu GPX a la carpeta Garmin de la tarjeta.

Espero que ara la puguis "cridar" desde el GPS i sense el cartell de "Acercandose"

Sort[/quote]

És just el que faig. Tal i com has dit, a través del WINGDB3, convertint a rutes el track amb l'opció 23 (amb la limitació dels 200 punts, que t'impossilita traçar rutes off-road de més de 15kms aprox).

Però si tú tens el 660, sense fer conversions, et permet "importar tracks" el mateix GPS, segons tinc entès per altres que el tenen, no?
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

Re: Impossible Visualitzar Tracks En Zumo 220 !!!

Entrada Autor: Albert_KTM » dj. des. 22, 2011 4:51 pm

Si, si .

Jo puc importar directament el track, pero prefereixo seguir rutes que seguir tracks.

La linia és més gruixuda, m'informa de la distància que falta, segons quan em diu el pròxim gir amb instruccions de veu .....

Total, que prefereixo la ruta al track i amb aquest sistema em va força bé.




Jo ho deia per tu, per aconseguir veure (com a rutes ) els tracks que vols utilitzar.
Les rutes no tenen limitació de punts en el 220 , oi ??

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Impossible Visualitzar Tracks En Zumo 220 !!!

Entrada Autor: 650X » dj. des. 22, 2011 7:36 pm

Si com comentes enregistre el track log i permet fer el track back, prova de matxacar el "current.gpx" que deu ser el track enregistrat, per un dels que tens, deixant el mateix nom, a veure de quina manera t'el mostra. En el 660 et permet veure el tracklog o no veure'l. Pots provar-ho...

salut

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Impossible Visualitzar Tracks En Zumo 220 !!!

Entrada Autor: CMB » dj. des. 22, 2011 8:38 pm

Hola

Tot plegat està en un fitxer XML que conté etiquetes amb la informació del track, ruta, waypoints, ...

Ja miraré si editant el fitxer de text i canviant una etiqueta per una altra ja va bé!

Salut

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Impossible Visualitzar Tracks En Zumo 220 !!!

Entrada Autor: JoanCG » dv. des. 23, 2011 10:31 am

[quote user="CMB" post="187365"]Hola

Tot plegat està en un fitxer XML que conté etiquetes amb la informació del track, ruta, waypoints, ...

Ja miraré si editant el fitxer de text i canviant una etiqueta per una altra ja va bé!

Salut[/quote]

Caram, estaria de conya, si funcionés !!!

"Si com comentes enregistre el track log i permet fer el track back, prova de matxacar el "current.gpx" que deu ser el track enregistrat, per un dels que tens, deixant el mateix nom, a veure de quina manera t'el mostra. En el 660 et permet veure el tracklog o no veure'l. Pots provar-ho..."

També ho provaré, però entenc que tai i com comenci a córrer, re-matxacarà, el track, no? Però ho provaré.

Per cert, efectivament el 220 No té limitació a 200 punts, per tant el que he dit al principi de 15 ó 20 kms és incorrecte.

Gràcies a tots !!!
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 23, 2011 10:32 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Respon

Torna a “El Racó del GPS”