Navegacio Per Muntanya Amb El Zumo 660

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Navegacio Per Muntanya Amb El Zumo 660

Entrada Autor: Llagasta » dg. juny 10, 2012 8:33 pm

( Ve del post problemes Enrutate )


Potser a algú l´hi pot interessar:

El TopoHispania 2.04 es rutejable i al meu parer millor que el Enrutate :roll: :roll: :roll:

http://www.elgps.com/foroGPS/viewforum.php?f=35

el pot fer servir amb el Mapsource o el Base Camp

:roll: :roll:
els arxius ( Garmin ) *. gbd. son rutes i els *. gpx son tracks

amb el topohispania 2.04 ( si tens el TH 2.03 has de desactivar-lo ) pots fer les rutes i passar-las directament al Gps i et quedarà com a ruta ( gbd ) i podràs navegar amb el Gps. ( també per camins )

Amb l´Ozi o Compegps. muntarás un track i es pasaràs aql Gps. i et quedarà amb format gpx. ( no podràs navegar )
et sortida el track dibuixat al mapa i només podràs trepitjar el track.

Mes o menys es aixó.

:roll:

jo mateix faig el seguent:

1.- Munto la ruta amb Mapsource i reviso (a dalt -----> ver en Google Earth per "observar-ho " tot ).
2.- A Google Earth vaig a dalt i guardo a: Anomena i desa com : xxx.kML ( no kmz )
3.- Amb el programa GPsies.----> transformar de KML a Gpx Route Garmin i desar com xxx.gdb
4.-Amb el Gpwind83 . ----> Arxiu entrada ( cerques l´arxiu desat com xxx.gdb anteriorment ) (sortida click Mapsource)---->conversions via punt (3)hacer invisibles los puntos de via ( remover banderas )---->convertir i guardar al pc.

5.- Obrir amb el Mapsource el nou arxiu i enviar al zumo
6.- Al Zumo----> Utilitats---->les meves dades ---->importar dades----> rutes----->calcular rutes ( Amb els Topo desactivats )
7.- El Gps.(zumo ) et dirá calculant rutes i ja tá..... tornar a activar Topos
8.- jo acostumo a desactivar la opció ( utilitats ) ----> configuració------> navegació---> manera de recàlcul---> desactivat
( així tens marge per una posible equivocació i que no et recalculi, !!!! que a lo millor t´ho fa tot nou !!! )

sembla farregós però un cop feta la ruta son 5 minuts. i permet navegar per camins i carretera, sense avisos de acercandose i tan llarga com es vulgi per camins i amb instruccions giri a la dreta o giri a l´esquerra a 500 mts. pel cami de la Font :mrgreen: etc :roll:




molt bon programa de conversió d´arxius : http://www.gpsies.com/upload.do?uploadMode=convert

http://wingdb3.software.informer.com/


:roll:

a veure com us va.... :mrgreen:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 11, 2012 7:53 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
Imatge

Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: Navegacio Per Muntanya Amb Al Zumo 660

Entrada Autor: GRUM » dl. juny 11, 2012 1:50 pm

Bufa, ara si que se m'ha girat feina :eyes
Aquest cap de setmana m'he baixat el topo 2.04, ara quan tingui temps, miraré d'instalar-lo i seguir detingudament les teves instruccions a veure si soc capaç de fer alguna cosa de profit apart de cremar neurones :roll:
Moltes gràcies ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Respon

Torna a “El Racó del GPS”