Tyre Versió 6.0. Un Desastre

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Tyre Versió 6.0. Un Desastre

Entrada Autor: Jordi » ds. set. 15, 2012 4:08 pm

Hola a tothom,

Des de que el vaig conèixer, sempre he usat Tyre per bolcar les rutes creades al Google Maps al meu navegador TomTom. Sempre havia obviat les propostes de "hi ha una nova versió disponible". Com que em funcionava perfectament es millor deixar-ho com està.
El problema a aparegut al moment de formatar el meu disc dur, cosa que faig com a mínim un cop l'any. Un cop fet, vaig instal.lar el Tyre des de la seva pàgina web. Al iniciar-lo, Ohhhh!!! Que bonic!!!!. Tot es nou i molt maco però.......potser aquesta nova versió deu tenir diverses noves utilitats que mai hauré de menester, es penja mes del 50% dels casos i es creu massa intel·ligent. Si abans volia anar de Barcelona a Tarragona passant per Girona, el Tyre creava la ruta segons les instruccions que jo havia posat al Google Maps. Doncs ara no es així, encara que li doni un punt intermig a Girona, el Tyre m'envia directament de Barcelona a Tarragona i es passa pel forro el punt intermig de Girona.
La única millora que li trobo es que permet reanomenar els waypoints d'una forma mes senzilla però tret d'això, tot em sembla molt pitjor que en les versions prèvies.
Estic intentant cercar com descarregar-me versions anteriors i no hi ha manera de trobar un host que les tingui. Algú em dona algun suggeriment??
Hi ha alguna alternativa al Tyre??

Gràcies

Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Tyre Versió 6.0. Un Desastre

Entrada Autor: Siono1000 » dc. set. 19, 2012 12:12 am

Estic igual que tu, fastiguejat per la nova versió. En mal moment en vaig decidir a actualitzar, tan bé que anava abans. :crys


Si aconsegueixes trobar l'antiga per descarregar, agraïria que ho notifiquesis en aquest post.

Salut.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Itaca
Presentats
Entrades: 683
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
Ubicació: l'empordanet

Re: Tyre Versió 6.0. Un Desastre

Entrada Autor: Itaca » dc. set. 19, 2012 1:32 am

Jo el tinc en una versió més vella.

El volia enviar per mail a en Siono perquè provés si el podia instal.lar però com que és un fitxer executable el gmail no el deixa enviar.

No sabeu pas com puc enviar-lo? Suposo que s'instal.larà bé. :tremolant

Per sort jo no l'he actualitzat. :lol:
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI
Imatge

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

Avatar de l’usuari
Sergi3
Presentats
Entrades: 1451
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Tyre Versió 6.0. Un Desastre

Entrada Autor: Sergi3 » dc. set. 19, 2012 7:21 am

El pots comprimir amb un arxiu zip o rar, i llavors el podras enviar

Tot i això, si que espenja de tant en tant, però no trobo que faci cap bojeria més de les que feia

:cerv
Sergi3 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 19, 2012 7:22 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Tyre Versió 6.0. Un Desastre

Entrada Autor: Steelman » dc. set. 19, 2012 9:19 am

Els que heu actualitzat a la versio nova..
Mireu a la carpeta temporal de fitxers d´internet , igual teniu el executable antic d´instal.lacio alla.

SI no jo tinc una versio bastant antiga...
https://rapidshare.com/files/1346529505/TyreSetup.exe
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Tyre Versió 6.0. Un Desastre

Entrada Autor: Albert » dc. set. 19, 2012 9:39 am

Holaaa,

La veritat es que si que hi ha algunes diferencies de funcionament, però jo tampoc penso que sigui massa pitjor. A certes coses només t hi has d’acostumar una mica i ja està.


:| :|
Sort,

Avatar de l’usuari
SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Re: Tyre Versió 6.0. Un Desastre

Entrada Autor: SisoRT » dc. set. 19, 2012 1:29 pm

[quote user="Prony" post="212521"]Sempre havia obviat les propostes de "hi ha una nova versió disponible". Com que em funcionava perfectament es millor deixar-ho com està.

Gràcies

Jordi "Prony"[/quote]

Prony, amés de dir-te que va ser un plaer compartir taula a la sortida de Sort, he retallat el que per a mi és una gran veritat. Salut!

pd: Sóc dels tecnofòbics que estaria disposat a pagar un tan cada mes perquè no se m'espatllés res del que ara me funciona! :razz:

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Tyre Versió 6.0. Un Desastre

Entrada Autor: Jordi » dj. set. 20, 2012 1:12 pm

[quote user="Itaca" post="212809"]Jo el tinc en una versió més vella. El volia enviar per mail a en Siono perquè provés si el podia instal.lar però com que és un fitxer executable el gmail no el deixa enviar. No sabeu pas com puc enviar-lo? Suposo que s'instal.larà bé. Per sort jo no l'he actualitzat.[/quote] Crec que tan sols has de canviar la extensió del ftxer. Una vegada en Siono el rebi, haurà de tornar a posar la extensió original. Em sembla que es així.

Vaig escriure al desenvolupador, es un paio molt ben parit que sempre que li he escrit m'ha contestat desseguida. Em diu que provi la versió 6.1 i que la executi fent servir l'Explorer en comptes del Firefox i que li digui que tal.

El problema que veig es que el Tyre i el Maps no son gaire amics, es parlen poc a poc i genera "Time Out's". Provaré la versió vella que em proporciona el Jordi "Steelman", gràcies.

EDITO:

Gràcies Jordi per la versió antiga, amb aquesta tot torna a anar de meravella. He provat la versió 6.1, segueix essent un desastre. Apart de que la publicitat dinàmica roba molta memòria, es una versió massa intrusiva, tot i modificar la configuració, es penja molt sovint, encara que li marquis punts de pas "punts de color blanc", no te'ls respecta a no ser que els marquis com a destinacions.

La única cosa bona es que es mes senzill reanomenar els punts. Per la resta ho trobo un pas enrere, al menys pel que jo el necessito.

Sort que he pogut tornar a instal·lar la 5.83, que la guardaré com un tresor.
Jordi l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 20, 2012 1:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Lujoisla
Presentats
Entrades: 1018
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen

Re: Tyre Versió 6.0. Un Desastre

Entrada Autor: Lujoisla » dv. set. 21, 2012 7:56 pm

yo tengo un problema, que que no me coje el google maps :enfaduu
medice no sepuede cargar google.maps :evil:
pero no me sale el mapa ni en el 5.8 ni en el 6.0
Luis & Mª Carmen


ImatgeImatge




SOCIO DE AMM Nº 15.258

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Tyre Versió 6.0. Un Desastre

Entrada Autor: Steelman » ds. set. 22, 2012 8:31 am

Luis has mirat que tinguis en opcions que els mapes son google maps i no google earth?
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Antonio
Presentats
Entrades: 421
Membre des de: dj. oct. 28, 2010 7:37 pm
Ubicació: Girona

Re: Tyre Versió 6.0. Un Desastre

Entrada Autor: Antonio » ds. set. 22, 2012 9:09 am

Gràcies Jordi per l'enllaç. Instal · lat i funcionant perfectament. Jo també vaig cometre l '"error" d'actualitzar el Tyre, i no em va convèncer en absolut la nova versió 6.0.
Vaig intentar buscar a internet la antiga versió, i no he estat capaç der trobar-la. Una abraçada.
YO NO RONCO..........Sueño que soy una moto

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Tyre Versió 6.0. Un Desastre

Entrada Autor: Jordi » dg. set. 23, 2012 5:09 pm

[quote user="Antonio" post="213200"]Gràcies Jordi per l'enllaç. Instal · lat i funcionant perfectament. Jo també vaig cometre l '"error" d'actualitzar el Tyre, i no em va convèncer en absolut la nova versió 6.0.
Vaig intentar buscar a internet la antiga versió, i no he estat capaç der trobar-la. Una abraçada.[/quote]
Ara li enviaré un correu al noi del Tyre i li recomanaré que faci un pas enrere i es replantegi oferir aquesta actualització. I ho faig pel seu bé i per ajudar-lo en l'èxit del Tyre.

Jordi "Prony"

Respon

Torna a “El Racó del GPS”