Gps Per Fer Camins

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Gps Per Fer Camins

Entrada Autor: Joan XT » ds. des. 29, 2012 5:15 pm

Si lo del gps Supratech no arriba a bon port, voldria saber algun gps per fer camins, estic molt peix en aquests gps, el més senzill que he vist és el garmin Trex 10, és suficient? el faria funcionar tant com a la moto, bicicleta ho com al cotxe.
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Gps Per Fer Camins

Entrada Autor: Llagasta » ds. des. 29, 2012 6:45 pm

Garmin Dakota 20 ( 180 € ) o el més complert Garmin Oregon 450 de 230 € , que permeten fer-ho tot, excepte escoltar les indicacions per Bluetooth o els Twonav Sportiva ( 280 € ) i el més complet Twonav Delta de 498 euros. i que permeten introduir quasi tots els formats de mapes. :okcat

El Garmin Etrex 10, té la pantalla amb poca definició i amb blanc i negre , tampoc té tarjeta SD per posar-hi mapes i ampliar memòria :arrow:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. des. 29, 2012 6:54 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Avatar de l’usuari
Llebra
Presentats
Entrades: 167
Membre des de: dl. juny 04, 2012 4:39 pm
Ubicació: Maresme nord / Pere

Re: Gps Per Fer Camins

Entrada Autor: Llebra » ds. des. 29, 2012 8:08 pm

Jo vaig amb un TwoNav sportiva, i de fet, només el puc comparar amb un garmin "noséquinmodel" d'aquells que ja porten els seus camins i mapes incorporats, i no m'hi vaig aclarir. No teníem instruccions i no puc dir si va bé...

El TwoNav per muntanya, a mi em va perfecte. Poses els mapes de l'Alpina, que són els que havia fet servir tota la vida (o te'ls baixes de l'ICC), marques la ruta que vols fer, o la baixes de can Wikiloc, i anar seguint. Ja porta un suport per bici o moto, i queda força ben posat. A la XT l'he entaforat entre la pinya de llums i el retrovisor i la maneta de l'embrague queda una mica desplaçada, però va bé...

Si compres els mapes de carretera, doncs... Psè... El software de navegació no té massa a veure amb el TOMTOM, no és fàcil ni intuïtiu, no va massa bé per fer rutes alternatives, o veure els resums. Arribar, arribes, però d'aquella manera. I no té instruccions per veu, però això no m'importa massa, de fet pita quan t'acostes a una desviació per si et despistes.

Però ara sembla que el menystingui i no és així, per anar pel monte, perfecte !!

I si et puc ajudar més, només m'ho has de dir (però ara serè tres dies fora sense intenné, sorry )
Derbi Variant, Rieju Marathon 50, Montesa enduro L, Yamaha XT 600 K,
Yamaha XJ 600 (la vella), Honda Transalp 600, i ara mateix, Yamaha XT 350, Honda Silverwing 600 i Yamaha XT 600 E.

Avatar de l’usuari
Pere29
Presentats
Entrades: 397
Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
Ubicació: Torelló

Re: Gps Per Fer Camins

Entrada Autor: Pere29 » ds. des. 29, 2012 11:22 pm

Jo amb vaig comprar el Garmin Dakota 20 i estic molt content si be es veritat que per la moto es un pel petit, pero em va molt be, Tambe el faig servir per fer caminades, jo tel recomano.

Avatar de l’usuari
Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Re: Gps Per Fer Camins

Entrada Autor: Joan XT » dg. des. 30, 2012 12:30 pm

Moltes gracies a tots, ara ja tinc una idea per a on van els trets
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Respon

Torna a “El Racó del GPS”