Movils de última generació i GPS

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Movils de última generació i GPS

Entrada Autor: Steelman » dg. des. 30, 2012 3:04 pm

Bones.

Molts tenim mobils de última generació, i no tots tenim GPS.

Actualment hi ha molts programes que ens permeten els nostres mobils amb GPS (sense gastar amb dades [internet]) utilitzar-los com si fossin GPS.
He buscat per sobre i he vist que tant en sistemes IOS (IPHONE) I ANDROID podem utilitzar els següents programes.
  • TOMTOM [ON ROAD]
  • TWONAV [ON ROAD] [OFF-ROAD]
  • XMOTION [OFF-ROAD]
  • GARMINStreet Pilot [ON ROAD]
  • IGO [ON ROAD]
A la vegada, cada vegada més , hi han més suports per aquests aparells.
Tant per subjectarlos a la moto, tant com per que aquests siguin impermeables, sense perdre les capacitats tactils de les seves pantalles.

Exemples:
Imatge
Link a Botiga


Imatge
Link a Botiga


MOlts d´aquest programes, no tots, tenen la opció, com en la majoria dels GPS actuals, de pujar-hi les rutes.
A més, tots ens permeten reproduir musica amb el sistema Stereo per Bluetooth, Navegar per internet i buscar (amb us de 3G) coses a voltant (hotels,restaurants,tallers,amics,..)

La majoria dels GPS tradicionals, han actualtizat algunes funcionalitats, pero han deixat el seu Hardware amb pantalles i processadors de calitat limitada
Per exemple :
  • Els processadors del TOMTOM i del GARMIN son a un 400MHZ, quant la majoria dels processadors dels telefons d´última generació ja tenen 1GHZ.
  • Les pantalles 4:3 dels GPS son panoramics en la majoria dels telefons, amb mes contrast, nitidessa i brillantor
  • Tenen més RAM

Que opineu?
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Re: Movils De última Generació I GPS

Entrada Autor: Joan XT » dg. des. 30, 2012 4:29 pm

Que pel preu del suport ibracket quasi val la pena comprar un gps, no? jo el trovo car.
I aquets programes a on es compren?
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Avatar de l’usuari
Jon_Garfio
Presentats
Entrades: 118
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 9:48 pm
Ubicació: Monistrol de Montserrat

Re: Movils De última Generació I GPS

Entrada Autor: Jon_Garfio » dg. des. 30, 2012 7:35 pm

La semana pasada puse al Galaxy SII el Tom tom y con un soporte de los chinos va de muerte en la moto.

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: Movils De última Generació I GPS

Entrada Autor: Geroni » dg. des. 30, 2012 7:48 pm

Us deixo l'enllaç de una pagina on es pot instalar varis tipus de navegadors amb android;jo m'he posat el tomtom,el navigon i el Sigic per probar.los,jeje.

http://www.gps-experts.org/forumdisplay.php?f=192

Per els que teniu Iphone,la pagina es aquesta:

http://www.gps-experts.org/forumdisplay.php?f=61

Venga,si voleu,ja teniu distracció. :pcenfado :pc :pc :computer
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
CarlesOsonaGS
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
Ubicació: Centelles (Osona)

Re: Movils De última Generació I GPS

Entrada Autor: CarlesOsonaGS » dg. des. 30, 2012 8:41 pm

Jo m'hi poso ara a mirar-ho. Fa dies que vaig darrera d'aquest tema.

Gracies per els enllacos.

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Movils De última Generació I GPS

Entrada Autor: STELVIO 00 » dg. des. 30, 2012 9:05 pm

Un cop instalats com va de consum de bateria ? Trobo que es un problema tenir que carregar continuament .
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Santos
Presentats
Entrades: 227
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 6:28 pm
Ubicació: Sentmenat, Vallès Occidental

Re: Movils De última Generació I GPS

Entrada Autor: Santos » dg. des. 30, 2012 10:05 pm

Jo faig servir el smartphone com navegador. Dema rebre un movil nou ja que el telefon (per fer trucades) es va espatllar per segona vagada. Aquest vell quedara con GPS amb el Sigic per ON ja que te mapes de quasi tot el mon i amb el OruxMaps en Off, que pot utilitzar mapes Online (google etc) o en Offline, grabats a la memoria. (ting tota la peninsula en topografics)

Les prestacions del movil no tenen comparacio amb els navegadors, per rapidesa, opcions, ademes de poder escoltar musica, fer fotos, Wifi etc. La autonomia dons endollat a la moto igual que un GPS

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Movils De última Generació I GPS

Entrada Autor: Ra-mon » dg. des. 30, 2012 10:19 pm

[quote user="Santos" post="223073"]Jo faig servir el smartphone com navegador. Dema rebre un movil nou ja que el telefon (per fer trucades) es va espatllar per segona vagada. Aquest vell quedara con GPS amb el Sigic per ON ja que te mapes de quasi tot el mon i amb el OruxMaps en Off, que pot utilitzar mapes Online (google etc) o en Offline, grabats a la memoria. (ting tota la peninsula en topografics)

Les prestacions del movil no tenen comparacio amb els navegadors, per rapidesa, opcions, ademes de poder escoltar musica, fer fotos, Wifi etc. La autonomia dons endollat a la moto igual que un GPS[/quote]

Els smartphone semblen molt delicats, no sé si aguantaran gaire tralla de vibracions, pols, humitats, caigudes, ...
A mi el TwoNav Aventura m'ha caigut una pila de cops (una de 3 metres d'alçada sobre un terreny de pedra) i cap problema.

De tota manera al meu Android també hi tinc instal·lat el TwoNav amb mapes on i off i es mou prou bé ;)

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Movils De última Generació I GPS

Entrada Autor: Steelman » dl. des. 31, 2012 8:32 am

[quote user="STELVIO 00" post="223062"]Un cop instalats com va de consum de bateria ? Trobo que es un problema tenir que carregar continuament .[/quote]
Els portes endollats a la moto, com els altres GPS no?
Vull dir el TOMTOM o GARMIN tampoc no tires de la bateria del dispostiu ....


[quote user="Ramon" post="223076"]
Els smartphone semblen molt delicats, no sé si aguantaran gaire tralla de vibracions, pols, humitats, caigudes, ...
A mi el TwoNav Aventura m'ha caigut una pila de cops (una de 3 metres d'alçada sobre un terreny de pedra) i cap problema.
[/quote]
A mi el IPHONE també m´ha caigut diverses vegades i no li ha passat res.
I alguna vegada m´ha caigut en virolencia i des d´alçada considerable
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Re: Movils De última Generació I GPS

Entrada Autor: SisoRT » dl. des. 31, 2012 8:48 am

[quote user="Steelman" post="223092"]A mi el IPHONE també m´ha caigut diverses vegades i no li ha passat res.
I alguna vegada m´ha caigut en virolencia i des d´alçada considerable[/quote]

Així doncs, com jo de tant en tant, també t'emprenyes i el rebots al terra? :burrucat

Bon any!
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 31, 2012 8:48 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Santiwoll
Presentats
Entrades: 19
Membre des de: dc. jul. 03, 2013 12:18 am
Ubicació: Santpedor

Re: Movils De última Generació I GPS

Entrada Autor: Santiwoll » dc. set. 04, 2013 4:50 pm

Hola, jo normalment utillitzo el iPhone 4 amb un suport com el que sortia fortografiat en algun dels escrits. Faig servir el navigon Ibèria i va de conya , pels radars tinc un altre programa en segon pla , es el radars nomad, i apart escolto música i rebo trucades telefoniques, per tornar-se boig amb tantes veus . :sonat ......, ah el so va a càrrec d'un sistema Bluetooth d'aquells que porten una petaca al costat del casc.

Ara la pregunta es si algú sap si existeix la possibilitat d'adquirir els mapes de franca, sense haver de comprar tot el navigon europe, ja que el preu pica una mica, i ja vaig ver la despesa inicial amb el de la península ibèrica. :holacat

Avatar de l’usuari
Santiwoll
Presentats
Entrades: 19
Membre des de: dc. jul. 03, 2013 12:18 am
Ubicació: Santpedor

Re: Movils De última Generació I GPS

Entrada Autor: Santiwoll » dc. set. 04, 2013 4:53 pm

Ah ...., se m'oblidava, si el Mobil va per terra, no es massa problema es d'empresa i esta assegurat . Per d'altre banda de moment les vibracions de la R1200GS de moment no semblen afectar-lo .

Respon

Torna a “El Racó del GPS”