Kit pel mòbil, mp3 o GPS

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Kit pel mòbil, mp3 o GPS

Entrada Autor: Randy-650 » dl. juny 25, 2007 10:52 am

Com que ara ja molta gent teniu mòbil-GPS o mp3, amb aquest anclatge universal ho podeu portar al moto:

Imatge

Ref. RAM-HOL-AQ3

78€

Kit de Ram Mount compuesto por una caja hermética Aquabox y un sistema de anclacje para manillo de moto, bicicleta o quad. Muy resistente a vibraciones. Ideal para llevar el movil, el mp3 o un gps.

Este kit está compuesto por dos piezas: el anclaje de fijación al manillar y la caja resistente al agua de la firma RAM MOUNT.

Es la solución idónea para llevar el teléfono móvil, el mp3 o incluso un GPS.

El anclaje RAM B-149 se puede fijar fácilmente y sin dificultad a cualquier barra del manillar, ya sea de la bicicleta, de la moto o de un quad. Se fija mediante un sistema de presilla en U que permite una fijación sólida, preparada para soportar situaciones extremas tanto en velocidad como en vibraciones. Está realizado en aluminio, ya que si fuera de plástico acabaría rompiéndose. La caja hermética, se fija al anclaje fácilmente.

El brazo es regulable en moviemiento, permitiendo orientarse en cualquier posición de forma rápida y sencilla, y sobre todo, de forma muy fiable ya que el sistema patentado por RAM permite soportar un gran cantidad de vibraciones, lo que lo hace muy útil para motos y bicis de campo.

La cala hermética RAM HOL-AQ3 mantendrá a salvo de agua, polvo e incluso golpes el dispositivo electrónico contenido en ella. La parte frontal es de membrana, permitiendo seguir utilizando las funciones táctiles de dispositivos con pantalla y los botones correspondientes.

Como curiosidad, permite la fijación de un candado para asegurarse que nadie robe el mp3, la pda, el teléfono móvil, etc...

Admite orientación horizontal para navegadores o teléfonos móviles con esta funcionalidad.

Trae 3 capas de neopreno de diferentes grosores con el fin de acomodar y proteger en el interior a los dispositivos electrónicos en función de su grosor. De esta forma, no se mueven en el interior y quedan totalmente fijos y protegidos de las vibraciones e impactos.

¿Qué cabe en esta caja protectora?

Ancho: 6,15 cm / Largo: 12,00 cm / Profundidad: 2,50 cm Estas son las medidas del interior de la caja.

Con estas medidas podrás meter una amplia gama de reproductores mp3 como Ipod o Creative, teléfonos móviles del tamaño del Nokia 6600, 6680 y similares o más pequeños, PDA de formato pequeño como Qteck, GPS de pequeño formato, etc...

Más curiosidades

Los productos de esta firma (RAM MOUNT) permiten una modularidad completa (son como un Mecano), es decir, se pueden ir acoplando nuevas piezas, soportes específicos, ventosas, otros sistemas de fijación, etc... De esta forma, si cambias de PDA o teléfono, no tendrás que cambiar todo el soporte, sólo las piezas que te interesen. (Las tenemos todas).
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
in1til
Presentats
Entrades: 209
Membre des de: dj. abr. 26, 2007 8:45 pm
Ubicació: Manresa/Vic

Entrada Autor: in1til » dl. juny 25, 2007 11:38 am

El candau queda "de muerte"

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. juny 25, 2007 5:01 pm

Realment va molt be, i la gent de RAM fa uns productes per molts tipus d'aparells.
Jo portava mes o menys el mateix en la pda que feia servir de GPS.

El unic que canviava era la funda que la meva era de nylon y no rigida.
Pero el suport era el mateix

Imatge
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. juny 25, 2007 6:02 pm

Doncs jo tinc problemes per posar el mòbil, i ara que tinc el BT d' Autocom encara necesito més poder veure qui em truca. Avui mateix he tingut de parar per veure qui em trucava abans de contestar.

Em sembla que quan vagi a Barcelona m'el mirare i segurament el compraré, d'anclatge i de braç ja en tinc.

Gràcies Randy

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. juny 25, 2007 10:25 pm

James_Bond ha escrit:Em sembla que quan vagi a Barcelona m'el mirare i segurament el compraré, d'anclatge i de braç ja en tinc.
A on el venen de Barcelona? A mi també m'interessaria quelcom així!
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. juny 25, 2007 10:30 pm

Ho varen comentar en aquest post

La direccio es aquesta
Terra 4x4
C/ Diputació, 18
BARCELONA
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. juny 25, 2007 10:34 pm

Merci! Ja m'hi acostaré una tarda a veure què tenen, jejeje.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. juny 25, 2007 10:37 pm

Per cert, aquesta és aquella caixa hermètica al qual algú del fòrum hi volia ingeniar quelcom per fer-hi arribar el cable de corrent i poder alimentar la PDA?
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
River
Presentats
Entrades: 183
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:10 pm
Ubicació: Palau solità i plegamans

Entrada Autor: River » dl. juny 25, 2007 11:08 pm

miquelpericas ha escrit:Per cert, aquesta és aquella caixa hermètica al qual algú del fòrum hi volia ingeniar quelcom per fer-hi arribar el cable de corrent i poder alimentar la PDA?
Jo fa tems que hi estic interessat però no trobo el moment, una vagada vaig fer una consulta via email sobra la entrada de cables i em varen contesta que la caixa venia preparada per poder passar un cable

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dt. juny 26, 2007 5:42 pm

river ha escrit:
miquelpericas ha escrit:Per cert, aquesta és aquella caixa hermètica al qual algú del fòrum hi volia ingeniar quelcom per fer-hi arribar el cable de corrent i poder alimentar la PDA?
Jo fa tems que hi estic interessat però no trobo el moment, una vagada vaig fer una consulta via email sobra la entrada de cables i em varen contesta que la caixa venia preparada per poder passar un cable
Ah si? I per on es passa el cable? Potser la juntura permet que un cable passi sense fer-se malbe? M'hauré d'acostar a mirar-ho. Potser m'hi passi dimecres... :wink:
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
River
Presentats
Entrades: 183
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:10 pm
Ubicació: Palau solità i plegamans

Entrada Autor: River » dc. juny 27, 2007 4:21 pm

Hola Miquel. Aquí tens la foto explicativa que em varen enviar referent a la entrada de cables




Imatge

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dc. juny 27, 2007 6:57 pm

Moltes gràcies river. M'ha quedat clarissim. :)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Respon

Torna a “El Racó del GPS”