Es pot anar al Marroc amb el Tomtom Rider?

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Vicenç
Presentats
Entrades: 189
Membre des de: dt. nov. 18, 2008 6:51 pm
Ubicació: Eivissa

Es pot anar al Marroc amb el Tomtom Rider?

Entrada Autor: Vicenç » ds. gen. 17, 2015 9:21 pm

Bon dia!!!!

Una de les propostes que tinc al cap per Setmana Santa seria baixar al Marroc. Tinc un Tomtom Rider desde fa uns cinc anys, i mai no l'he actualitzat... :catko :catko :catko

La pregunta és: Sabeu si també hi han els mapes del Marroc????

En cas negatiu, es pot fer alguna cosa??? (Penseu que sóc un complert inútil amb les noves tecnologies).
I ja de pas, com puc actualitzar els mapes d'Europa??? (La manera més sencilla possible, please) :catsalt :catsalt :catsalt

Merci!!!!!

Salut!!!
Salut!!!

Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: Es pot anar al Marroc amb el Tomtom Rider?

Entrada Autor: Geroni » dl. gen. 19, 2015 10:34 am

Existeix un mapa de Marroc. L'ultim es el Morocco_940_5966 encara que no hi ha el arxiu meta per activar-lo. L'ultim que es pot activar es el Morocco_930_5560. Suposo que no hi ha gaire diferencia de l'un al altre.
Si vols saber com fer per instal·lar et deixo l'enllaç del forum BBS. Alli podràs veure com es fá.
http://www.laradiobbs.net/forum.php
Et tindràs que donar d'alta per poder descarregar.
També t'he de dir que el mapa es molt petit, suposo que només hi ha les principals carreteres.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Respon

Torna a “El Racó del GPS”