Base Tom Tom Rider 2

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Base Tom Tom Rider 2

Entrada Autor: Jeppy » dv. abr. 17, 2015 8:07 pm

Algú em pot ajudar a trobar una base per el TomTom Rider 2?. Per tot arreu on miro està esgotat. La ref. de l'article es:
TomTom 9K.001.02
Es tracta de la placa, que es veu que peta com si rés...
Gràcies
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Avatar de l’usuari
Cabirol
Presentats
Entrades: 1784
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
Ubicació: Roda de Ter (Osona)

Re: Base Tom Tom Rider 2

Entrada Autor: Cabirol » dv. abr. 17, 2015 10:29 pm

si et poses en contacte amb tom tom( españa) te la enviaran sense carrec( sempre que el tinguis registrat)
jo mi vaig trobar , no pasave la corrent, vaig trucar i mel van enviar amb fil i tot

Avatar de l’usuari
Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Re: Base Tom Tom Rider 2

Entrada Autor: Joan XT » ds. abr. 18, 2015 2:52 pm

Molt bones, amic Cabirol, tal com et vaig comentar l'última vegada que ens vam veure, després de l'aventura que vaig tenir per comprar la base, em van dir que el producte estava descatalogat i que ja no ho tindrien més. Sempre es pot contactar amb ells a veure que diuen, ahhh, i per mi el tracte en aquesta ultima vegada va ser bastant deficient, la veritat és que el tema de la bases mai m'han donat cap solució convincent, fins i tot negant-me que tinguessin constància que les bases funcionessin malament ... :catko
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Avatar de l’usuari
Cabirol
Presentats
Entrades: 1784
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
Ubicació: Roda de Ter (Osona)

Re: Base Tom Tom Rider 2

Entrada Autor: Cabirol » ds. abr. 18, 2015 3:45 pm

Joan XT ha escrit:Molt bones, amic Cabirol, tal com et vaig comentar l'última vegada que ens vam veure, després de l'aventura que vaig tenir per comprar la base, em van dir que el producte estava descatalogat i que ja no ho tindrien més. Sempre es pot contactar amb ells a veure que diuen, ahhh, i per mi el tracte en aquesta ultima vegada va ser bastant deficient, la veritat és que el tema de la bases mai m'han donat cap solució convincent, fins i tot negant-me que tinguessin constància que les bases funcionessin malament ... :catko
joan si es veritat que en varem parlar i tal com et vaig dir , ami amb van enviar unes cuantes, van tardar uns dies en arribar i cuan els trucave per dirlis que no habia rebut res, amb deien que mel tornaven enviar i al final, va ser aixis, cuan el vaig comprar ( a andorra) el vaig registrar a tom tom, aixo si

Avatar de l’usuari
Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Re: Base Tom Tom Rider 2

Entrada Autor: Jeppy » dc. maig 06, 2015 9:14 am

Merci, Joan i Cabirol. Veig que haurem de posar a prova l'enginy per posar un cable directa a la presa de corrent...
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: Base Tom Tom Rider 2

Entrada Autor: Geroni » dc. maig 06, 2015 10:29 am

No conectis el Tomtom a corrent directa. Si ho fás, ja has vegut oli.
Ho tens que fer a traves de un conector de metxero ja que aquest porta el regulador de corrent de carga hi ho fá a 5.5 volts que es com te que ser i no a 12 que seria de corrent directa.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Josep973
Presentats
Entrades: 2131
Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
Ubicació: Preixens-Lleida

Re: Base Tom Tom Rider 2

Entrada Autor: Josep973 » dc. maig 06, 2015 12:56 pm

Geroni ha escrit:No conectis el Tomtom a corrent directa. Si ho fás, ja has vegut oli.
Ho tens que fer a traves de un conector de metxero ja que aquest porta el regulador de corrent de carga hi ho fá a 5.5 volts que es com te que ser i no a 12 que seria de corrent directa.
Es veritat, ho dic per experiència.
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.

Avatar de l’usuari
Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Re: Base Tom Tom Rider 2

Entrada Autor: Jeppy » dl. maig 11, 2015 10:34 am

Gràcies, Geroni i Josep. Ja tinc el cable de connexió i, naturalment es per connectar al metxero amb el seu corresponent connector. Tot sigui connectar!!!...
Gràcies, macos!!!
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Avatar de l’usuari
Vicenç
Presentats
Entrades: 189
Membre des de: dt. nov. 18, 2008 6:51 pm
Ubicació: Eivissa

Re: Base Tom Tom Rider 2

Entrada Autor: Vicenç » dt. gen. 05, 2016 11:16 am

Bon dia companys!!!!

Retorno a aquest tema ja que el passat desembre en un viatge a les Alpujarres uns crios es van carregar el meu suport del tomtom.............


Si algú de vosaltres en té un que ja no faci servir i me'l vol vendre, li estaré agraït

Salut!!!
Salut!!!

Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg

Respon

Torna a “El Racó del GPS”