MyRoute-app.com

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

MyRoute-app.com

Entrada Autor: Siono1000 » dl. feb. 29, 2016 10:44 pm

Hola nois, feia temps que no preparava cap ruta i estava una mica desconectat de com fer-la.
Abans combinant el Google Mapps i el Tyre ho feia de una forma força fàcil i ràpida, però ara m'he trobat que tant un com l'altre no hi ha forma de que funcionin com a mi m'agradaria que funcionessin. Total que estic preparant la ruta per la RIDER d'aquest any i m'agafaven unes cabrejades de Maria santísima, no hi ha forma de que funcioni el tema, el Google mapps s'atura, es bloqueja, va a pas de puça etc etc. Amb el Tyre que ara és TyreToTravelel el mateix, en vaig emprenyar de la parsimònia de funcionament i vaig decidir comprar-me la versió Plus del TyreToTravel, 24€ i de per vida deien, que amb el que l'he fet servir en va semblar que ja els i devia, però res de res, tot segueix pràcticament igual de malament.
Quant vaig comprar la versió Plus en van enviar propaganda sobre una nova eina d'ells mateixos anomenada MyRoute-app una cosa per telèfons i jo que sé, però al no tenir cap mòbil d'aquests moderns no vaig ni mirar-la.
El Tyre ara no em carrega el mapa de Google i no pots fer-li res perqué el carregui o al menys jo no en se prou per fer-ho. He rebut un correu d'ells informant-me que la nova aplicació ve a sustituir al Tyre i que els diners que vaig pagar me'ls descomptaran a la nova aplicació. Doncs avui m'he decidit a mirar que cony era això de MyRoute-app... uuuuuuaaaaaaaaaaaaauuuuuu al final he trobat el que em faltava, ja soc feliç.
Aviso que segurament serà una eina de pagament d'aquí poc, però ara tenen una versió gratis que va com un tiro. Ofereixen la versió Gold a:
- 1 any 49€.
- Domiciliat renovable anualment 24'50€ a l'any.
- De per vida 99€.
Et dones d'alta i ja tens el teu lloc per guardar totes les rutes que facis. De tres formes diferents: públiques, privades o només per amics.

Avantatges:
- No descarregues cap programa al teu ordinador.
- Les rutes es poden exportar en tots els formats.
- Tenen tots els mapes.
- Ràpid, molt ràpid i fàcil de fer rutes.
- El bàsic no connecta directament amb el GPS ni amb el mòbil, però permet descarregar l'arxiu a l'ordinador en el format que vulguis.
-Pots importar les rutes que tens a l'ordinador sense problemes en el format que les tinguis i canviar-les, modificar-les o el que sigui.
- Hi han moltes rutes que pengen l'altre gent i tu les pots agafar o modificar i guardar-les com a teves.

Problemes:
- Holandès, Alemany, Anglès i Francès.

Ells ho venen aixís:

Més en el nostre editor de ruta eficaç
1. Crear rutes úniques
2. Crear pistes del camí únics (.gpx)
3. PDI innombrables
4. recerca hotels i reservar
5. Optimitzar rutes
6. Crear camins serpentinos
7. carreteres Chunk (en desenvolupament)
8. Expand carreteres
9. Mode Off Road
10. Lloc de carreteres exactament a les pistes
Arxivar i organitzar
11. Convertidor d'arxiu de ruta (.itn, .gpx, .tpf, .trf, .kml, .kmz, .csv, .ov2, .tar.gz) i guardar al disc dur
12. Biblioteca pista va acabar amb rutes GPS, incloent l'avaluació i la descripció
13. Arxiu de camins 'en el núvol'
14. Administrar els seus favorits
15. Analitzar les carreteres, per exemple, va portar temps, nombre de quilòmetres, diferència capacitat
Nens, moderna i social
16. Cercar i afegir amics
17. Crear grups (en desenvolupament)
18. Crear esdeveniments (en desenvolupament)
19. Crear i compartir el seu propi bloc de viatges (en desenvolupament)
20. Reaccionar en els camins intermedis dels altres
21. Suport per a servei d'ajuda (FAQ / fòrum com a llegit), l'atenció, els usuaris gratuïts no recevent suport personal
22. El personal de suport envoiant tiquets de suport o de reaccionar pel fòrum
MyRoute aplicació com la seva plataforma central de carreteres
23. rutes de còpia a TomTom, Garmin, Intercom i navs BMW per Connector MyRoute l'aplicació (mínim Windows XP o OS X 10.8
24. camins d'Accions acabat amb aplicació web MyRoute
25. Compartir acabar carreteres amb xarxes socials
26. Veure i utilitzar favorita
L'única amb les targetes
27. Mapes de Google Integració
28. TomTom Mapes (en desenvolupament)
29. Superposició kaarten (OpenStreetMap, MapQuest, AQUÍ, Satelliet)
30. Mapa de Michelin (en desenvolupament)
funcions mòbils per gaudir
31. Afegir moments a una carretera (foto i el text de)
32. Seguiment de ruta
33. Adequat per Android i iOS (Apple)
34. Afegir a favorits basat en el lloguer de GPS
35. L'accés acabar carreteres en la seva àrea
36. Navegar per la aplicació externa (Navigon, Sygic)
37. bewerken van rutes a través d'Android iOS dins de l'aplicació (en desenvolupament)
38. Exporteren van rutes a través d'Android iOS dins de l'aplicació TomTom Garmin naar (en desenvolupament)


A mi en sembla perfecte fins hi tot estic pensant amb comprar un mòbils dels moderns... -grin
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: MyRoute-app.com

Entrada Autor: Siono1000 » dl. feb. 29, 2016 10:53 pm

Ah !!!

Per crear una ruta nova heu d'anar al desplegable on hi posa (en francés) Activités i clicar a on hi posa Profil.
Allà a Routes i després Nouveau.

http://www.myrouteapp.com/

Va, experimenteu una mica i digueu que en penseu. -good
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: MyRoute-app.com

Entrada Autor: Steelman » dt. març 01, 2016 7:43 am

Ara provaré...
gracies per compartir la troballa
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: MyRoute-app.com

Entrada Autor: Xavier » dt. març 01, 2016 10:36 am

Apa... Ja se m'ha girat feina... quins collons...

Merci nano!

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: MyRoute-app.com

Entrada Autor: Napoleon » dt. març 01, 2016 11:16 am

Trobo que fa molt bona pinta. :catok
Esperaré a que el senyor del mal caràcter, expressi la seva personal opinió :esperant
Salut i peles :senyera
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: MyRoute-app.com

Entrada Autor: Xavier » dc. març 02, 2016 11:23 am

De moment m'hi he registrat però encara no hi he treballat gens.

Ja trobaré el moment.

Va Roger, a veure si t'ho treballes tu i m'ho expliques! -wink

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: MyRoute-app.com

Entrada Autor: Jordi » dc. març 02, 2016 5:20 pm

Jo, des del dia que Google Maps i Tyre es van convertir en una autèntic desastre, vaig estar cercant i comparant les diferents alternatives, la que em va agradar mes és la "ITN Converter", d'origen francès, i que fins i tot inclou els mapes de l'Institut Cartogràfic de Catalunya.

Hi ha tantes opcions, tants mapes, tants calculadors de ruta i tantes possibilitat d'exportar rutes, que no te les acabes. El problema es que tampoc hi és en català o castellà. En dues ocasions m'hi he ofert per fer-los la traducció i no he obtingut resposta. Suposo que com que no he fet una donació via PayPal, ignoren el que els hi proposo.

La política de Google amb el Maps no la podré entendre mai, sembla que s'hagin esforçat en malmetre una bona aplicació. Espero que no facin el mateix amb WAZE, ara que Google l'ha comprat als israelians.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: MyRoute-app.com

Entrada Autor: Dodo » dc. març 02, 2016 7:54 pm

Tot el que son programes nous m'interessen, encara, aquesta setmana he demanat assessorament al Prony d'aquest ITN, que per cert te bona pinta.
Però com el Basecamp per mi no hi ha rés (format Gpx, Csv,Txt i KML).
Per això m'ofereixo per si hi ha algun interessat (Per privat i per Windows, no Mac :catnono eHHHHh Eva!!!!!) a ensenyar-li com funciona, és portable i amb mapes inclosos, a fer un curset ràpid del que jo sé.
Merci, ja i faré una ullada :catok

Avatar de l’usuari
Pakillu
Presentats
Entrades: 157
Membre des de: dj. maig 28, 2015 6:53 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm (La Selva)

Re: MyRoute-app.com

Entrada Autor: Pakillu » ds. març 05, 2016 5:59 pm

Gracies Siono pel post! Llàstima l'idioma que com diu el Jordi no estigui ni en Català ni Espanyol.
Eduard aquest teu té català o espanyol?

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Re: MyRoute-app.com

Entrada Autor: ARBE » dg. març 06, 2016 1:23 pm

Interessant fil, sens dubte...

fa força temps ja algú advertia del perill que suposava la digitalització pel que fa a la pèrdua de la informació, en tant que quan deixes de tenir la informació en suport físic (foto, paper escrit, mapa) estàs condicionat a disposar sempre el sistema de codificació per poder-hi a accedir-hi, o bé estar mantenint la informació 'viva' anant-la migrant als successius sistemes.

Fixeu-vos-hi com hi anem anant, l'obselescència de tot cada cop és més accelereda. Imagineu-vos ara que teniu un disquet de 5"1/4 amb un document de text d'Open Acces (era una suite ofimàtica com l'Office), a veure qui és el xulo que accedeix al contingut...

disculpeu la filosofada, fa ràbia haver de perdre el temps amb noves aplicacions quan el binomi Tyre-Gmaps ja anava prou bé !

V'sssssss
-----------

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: MyRoute-app.com

Entrada Autor: Siono1000 » dg. març 06, 2016 11:09 pm

Jo al començar tot això tenia l'interès, les ganes i fins hi tot la paciència, sobre tot la paciència, per estar al dia i aprendre el funcionament de tot el que trobava interessant. Eren el temps de veure internet com un lloc a on la gent compartia coses per el gust de compartir, un "pou" d'informació i un "niu" de creativitat lliurada al mon de forma altruista, però les grans fortunes creades del no res ho han pervertit tot. Ara tothom es vol fer ric només parin una bona idea i viure tota la vida de "drets d'autor", tot el que funcionava bé ha estat boicotejat d'una o d'altre forma per fer-nos passar per caixa i segur que ho aniran aconseguint.
Hi ha alguna cosa més impresentable que una empresa que fabriqui GPS no ofereixi un bon programa per fer rutes??
Que a alguns encara ens agrada decidir per on volem passar per anar d'un lloc a un altre, c*llons. -punk

Ara ja no hi ha bons programes lliures, sinó programes ideats per fer calés.

De totes formes segueixo pensant que MyRoute-app es el programa que jo necessitava i si, com diuen, el tindran amb mapes de Michelin...segurament pagaré per tenir-lo.

El meu sistema anterior per fer rutes a llocs no coneguts era:
- Primer Viamichelin per trobar les carreteres panorámiques.
- Segon Google Mapps per posar la ruta sobre mapa.
- Tercer Tyre per retocar-la al detall i traspassar-la al GPS.

Si al final els de MyRoute-app se'n surten amb els mapes Michelin (diuen que ho estant desenvolupant) pot ser, per mi, l'eina total i a més a més amb la app de mòbil per carregar, fer i desfer rutes des de qualsevol lloc a on estiguis...en sembla que em tindran de client.

Va, experimenteu i digueu com ho veieu en comparació als mitjans que feu servir ara. -beg

Salut.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: MyRoute-app.com

Entrada Autor: Siono1000 » dg. març 06, 2016 11:21 pm

Dir-vos que estic fastigosament avorrit de fer rutes, és tant fàcil i ràpid que en un moment et faig una ruta de 1000 km sense ni despentinar-me.
Fins hi tot tinc ganes de cronometrar-me fent la ruta de Cap Nord que vaig fer el 2010, es clar que sabent per un vols passar ja tens la feina dura feta, però plasmar-la al Tyre en va portar moooolteeeeees horessssssssssss.

Vull opinions, JA!!!
Siono1000 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 08, 2016 11:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: MyRoute-app.com

Entrada Autor: Jordi » dt. març 08, 2016 9:27 am

Siono1000 ha escrit:Dir-vos que estic fastigosament aburrit de fer rutes, és tant fàcil i ràpid que en un moment et faig una ruta de 1000 km sense ni despentinar-me.
Fins hi tot tinc ganes de cronometrar-me fent la ruta de Cap Nord que vaig fer el 2010, es clar que sabent per un vols passar ja tens la feina dura feta, però plasmar-la al Tyre en va portar moooolteeeeees horessssssssssss.

Vull opinions, JA!!!
Me'n parles tan be que vaig a provar-ho. La única pega es que, pots dissenyar la ruta perfecta, però quan la passes al Garmin, se'n va tota la feina en orris, tot i fer-ho des del Base Camp, ja que als mapes de Garmin son una mica desastre en la nomenclatura i els falta un grapat de carreteres. Pensa que, de Terrassa a Manresa "C-55" (amb desenes de milers de vehicles/dia), el navegador es queda "en blanc" a alguns llocs.

Mapa de TomTom Routes, on pots marcar un grapat de vies secundaries:
Imatge

La mateixa àrea, en mapes de Garmin:
Imatge

Segurament es tracta de que encara no he aprés a utilitzar el base camp. Espero aprendre'n.

Pel que fa a TYRE i Google Maps, ambdós son un exemple de "Com les coses no es poden fer pitjor". Els seus motius tindran.......

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: MyRoute-app.com

Entrada Autor: Siono1000 » dt. març 08, 2016 11:16 pm

En sembla que entenc el que dius, si el mapa del GPS no té totes les carreteres ell sempre et portarà per les que si té, adequant la ruta al seu mapa.

Potser algú que entengui del tema ens pot dir si hi ha alguna diferència en el GPS carregant-hi una RUTA o un TRACK.
En principi un TRACK hauria de seguir-lo sempre, no?? però si el GPS no té la carretera o camí marcat al seu mapa, no sé si el segueix o senzillament decideix portar-te per la carretera-camí que si té al seu mapa més adequada per seguir el track.
Jo no ho he fet mai, però diria que un TRACK ha de veure's sobreposat al mapa i encara que el GPS no et pugui guiar amb veu i instruccions, si que veus que perds el track i el que has de fer per seguir-lo, el Gps no sap que hi ha camí, però tu al ser allà si que veus si n'hi ha o no.
El navegador Tom Tom no se si pot carregar Tracks i ell guiar-te, diria que si no té la carretera al seu mapa dificilment pot guiar-te (dreta-esquerra), només he fet servir els Tracks en l'aplicació Tom Tom Maps, allà no et guia, però tu veus a sobre un mapa el Track i l'únic que fa el Gps és dir-te els metres que et separes d'ell.
BBUUUFFFF m'hauré de tornar a posar les piles per entendre com funciona tot això.

De totes formes espero la teva opinió sobre aquesta aplicació que a mi m'agrada tant. He de dir que no en conec cap altre a part de l'antic binomi Tyre-Maps per això en vull opinions per saber si és prou bona o cal que comenci a aprendre altres formes de fer rutes.

Basecamp, Oxiexplorer, Earth, etc etc en sona a xino.

Salut.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
lloiscc
Presentats
Entrades: 59
Membre des de: dg. març 24, 2013 7:59 pm
Ubicació: Igualada ( CAT )

Re: MyRoute-app.com

Entrada Autor: lloiscc » dc. març 16, 2016 11:54 pm

Hola Siono 1000, jo tinc el tom tom Rider 400 i estic encantat amb ell, fa tres dies que vaig agafar el MayRoute -app de per vida amb una promoció que hi ha, al preu de 74,50€.
T’explico, vaig passar de Windows a Mac i per el Tyre vaig haver d’instal·lar un Parallels al Mac , dons tot i això no podia passar les rutes al GPS i avorrit i fastiguejat amb va arribar aquesta promoció i no meu vaig pensar dues vegades, estic molt content amb el programa i no hi ha cap problema per passar les rutes al Tom Tom ja que no canvia res el seu traçat. Tampoc he experimentat massa ja que te moltes possibilitats amb quant a treballar amb diferents mapes.

Ja ens anem explicant coses.

Salut companys. :senyera

Avatar de l’usuari
Sergi3
Presentats
Entrades: 1451
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Re: MyRoute-app.com

Entrada Autor: Sergi3 » dj. març 17, 2016 3:27 pm

A vore si no la lio mes... :P
Un track es u recull de punts amb les seves coordenades. Els tracks, es poden fer servir sobre qualsevol mapa georeferenciat. Quan càrregues un track guardat el que fas es seguirlo... Si hi ha un mapa a sota del track pots veure on ets.
Amb una ruta el Gps el que fa es buscar les carreteres que te georeferenciades per anar al punt següent..... I d'un punt a l'altre....
Apa no se si me explicat prou be

Enviat des del meu GT-I9300 usant Tapatalk
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Re: MyRoute-app.com

Entrada Autor: ARBE » dg. maig 08, 2016 8:25 pm

Bé, m'heu convençut, superada la decepció del Tyre m'he enregistrat,

per provar i entrenar he entrat una ruta que em conec força, per ara un 10, va molt bé, però que molt bé, és molt agradable de fer anar i posar i editar i treure waypoints,

https://www.myrouteapp.com/en/social/ro ... mode=share


aquests dies aniré provant d'entrar les rutes a Salamanca i tot això, o la d'Osona, pot ser un bon training també!
-----------

Avatar de l’usuari
Antonio
Presentats
Entrades: 421
Membre des de: dj. oct. 28, 2010 7:37 pm
Ubicació: Girona

Re: MyRoute-app.com

Entrada Autor: Antonio » dc. maig 18, 2016 11:17 am

Hola. He estat donant-li una ullada a MyRoute, i sembla tenir bona pinta. He creat rutes sense massa problemes, però o no es pot, o jo no sóc capaç de passar-los al Gps. He estat llegint i sembla ser que per 24,50 € a l'any, tindria solucionat aquest problema. El meu dubte és si podria passar-ho al meu navegador Garmin, Navigator V, ja que a la web de MyRoute, només esmenten a TomTom, i abans de fer aquest desemborsament em vull assegurar que el podré usar. Si algun de vosaltres tenint Garmin, ho hagués fet servir, o tingués notícia que així pogués ser, li estaria moltttttttt agraït que m'ho fes saber. Gràcies i salutacions per a tots. :cathola :cathola
YO NO RONCO..........Sueño que soy una moto

Avatar de l’usuari
lloiscc
Presentats
Entrades: 59
Membre des de: dg. març 24, 2013 7:59 pm
Ubicació: Igualada ( CAT )

Re: MyRoute-app.com

Entrada Autor: lloiscc » dc. maig 18, 2016 6:00 pm

Hola Antonio, sí que es pot, et passo la traducció del correu que man enviat és una mica amb "indi " però s'entén bastant bé.
Estimat Senyor / a ,

Finalment exactament el mateix recorregut en el seu Garmin i TomTom!

... MyRoute aplicació ha estat desenvolupada pels viatgers (moto) per a (moto) dels viatgers. Hem estat conduint les nostres motocicletes a les carreteres més sorprenents des de fa diversos anys. L'anticipació ja comença a casa quan vam planejar les rutes i estudiem els llocs d'interès. Això solia succeir amb els llibres de viatge i mapes físics, avui en dia, tot passa en l'Internet, l'ús dels pneumàtics i, recentment, també MyRoute aplicació. I igual que vostè, que hem estat molest per alguns detalls. Un d'aquests detalls molestos és que porta massa temps en intentar obtenir una ruta a ser el mateix per als corredors de Garmin i TomTom pilots.

Però ara tenim una solució fantàstica per això!
Crear la ruta amb Google Maps, el mapa TomTom o el mapa Aquí (Garmin);
Anar a la caixa d'eines i faci clic a continuació sobre: ​​"Comparació de càlcul de la ruta a ';
Trieu Mapes Google (per "vells" Riders TomTom), TomTom (de 'nous corredors TomTom) o aquí (per als corredors de Garmin);
Per sota de la línia de la ruta negre, veurà aparèixer una línia blava, aquest és el càlcul de la ruta del mapa seleccionat;
Apropar el més a prop possible, de manera que es pot veure totes les diferències;
Adaptar la ruta mitjançant la col·locació de punts de ruta addicionals, de manera que les dues línies se superposen en tota la ruta;
La ruta ja està llest per exportar, divertir-se!
Altres ajustos i millores:
Ara pot comparar diverses pistes a una ruta al mateix temps;
Si crea un recorregut dins d'una carpeta, la ruta es guardarà a la carpeta;
Ara pot enviar rutes a si mateix per correu electrònic. Desa -> Correu electrònic;
Ara pot col·locar punts de control en la manera "off-carretera- 'en les rutes de senderisme i rutes en bicicleta a OpenStreetMap.la fixació de preus
MyRoute aplicació bàsica: gratuït
MyRoute App d'or per un any: € 49, -
L'or aplicació MyRoute amb autorització contínua 24,50 € a l'any
MyRoute aplicació Or per vida: € 99, ​​- (un cop fora!)
Actualització de base d'Or:
Si no està en el sistema, si us plau entre aquí ;
Feu clic al botó "Actualitza" a la part superior del menú principal;
Seleccioneu l'opció de subscripció d'or;
Continuar amb la compra i gaudir de MyRoute App d'Or!
Actualització d'Or per a tota la vida d'Or:
Si no està en el sistema, si us plau entre aquí ;
Feu clic en el seu nom a la part superior dreta i després a "El meu compte"
Feu clic a "Actualitzar" que apareix a "Estat";
Curs de la vida es selecciona automàticament com la subscripció i el descompte de 24,50 € s'aplica immediatament; (L'autorització contínua de 24,50 €, es cancel·la automàticament després de la compra);
Continuar amb la compra i gaudir de MyRoute App de per vida d'Or!

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: MyRoute-app.com

Entrada Autor: Siono1000 » dc. maig 18, 2016 7:38 pm

Antonio ha escrit:Hola. He estat donant-li una ullada a MyRoute, i sembla tenir bona pinta. He creat rutes sense massa problemes, però o no es pot, o jo no sóc capaç de passar-los al Gps. He estat llegint i sembla ser que per 24,50 € a l'any, tindria solucionat aquest problema. El meu dubte és si podria passar-ho al meu navegador Garmin, Navigator V, ja que a la web de MyRoute, només esmenten a TomTom, i abans de fer aquest desemborsament em vull assegurar que el podré usar. Si algun de vosaltres tenint Garmin, ho hagués fet servir, o tingués notícia que així pogués ser, li estaria moltttttttt agraït que m'ho fes saber. Gràcies i salutacions per a tots. :cathola :cathola
Hola, jo de moment no he pagat i si que puc passar-ho al GPS, però no de forma directa.

Quant tinguis la ruta feta només has de CLICAR sobre SAUVER COMME (en la opció idioma francès)

Imatge

i després escollir en el format que la vols, et dona aquestes opcions:(ITN, GPX. TPF, TRF, KML,KMX, OV2, CSV, TAR.GZ, PDF), cliques la que vols i et fa un arxiu que pots desar al teu ordinador.

Imatge
Imatge

Ja la tens al teu ordinador.
Desprès el "normal" que fèiem fins ara. Endollar el GPS al ordinador i posar-li la ruta a la carpeta corresponent de forma manual.

Si pagues sembla que la Web reconeix el GPS i ho fa de forma automàtica. També he llegit que pagant, la ruta la pots fer directament en els mapes que tens al teu GPS i no als de la WEB i aixis no falla res de res.

La ruta que vaig fer-li per la RIDER1000 va funcionar molt bé, només un parell de "trastades" degut a que el meu GPS no tenia algunes carreteres que si hi ha a la Web. Diria que un 98% d'encert.
La velocitat en que puc fer les rutes en te ben enamorat.

Salut.
Salut i kilómetres

Respon

Torna a “El Racó del GPS”