Motoplaner

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Kinder, Minina, 650X

Motoplaner

EntradaAutor: Airald » ds. nov. 04, 2017 5:33 pm

Hola.

Per si no ho coneixeu, hi ha un lloc web que permet crear rutes i tracks molt fàcilment sobre Google Maps, open street maps i algun més. Es poden exportar a uns 60 formats diferents.

Fa el que fan altres com posar nom als waypoints, a més pots establir un temps de parada.

El millor és que no cal instal·lar res i funciona amb qualsevol sistema operatiu.

Està en alemany però si et poses sobre els botons apareix una explicació en alemany i anglès. També permet desar les rutes en format mpjs per editar-les més endevant.

motoplaner.de

Jo l'he provat exportant rutes i tracks per TwoNav i m'ha anat molt bé.

Salut

Enviat des del meu SM-A520F usant Tapatalk
Airald
Presentats

Entrades: 21
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 11:51 pm
Ubicació: Taradell

Re: Motoplaner

EntradaAutor: Jordi » dg. nov. 05, 2017 2:38 pm

Una excel·lent aplicació!!! :catok :catok :catok :catok
Va ràpida, no cal descarregar-se res, no cal registrar-se, no cal pagar.

A l'igual que l'ITN Converter, et permet ampliar els plànols a tot el monitor. HI ha moltes aplicacions que utilitzen un percentatge massa elevat de la pantalla per posar-hi menús, requadres, coses inservibles o, fins i tot publicitat, que haurien de poder-se ocultar, ja que redueixen "l'àrea de treball" a un espai molt petit . Sembla que hi ha desenvolupadors que encara no han entès el concepte de "Menú desplegable" (que ja existia l'any 1982, quan encara no hi havia ratolins ni monitors en color)

I el més important: Treballa sobre el "Google Maps Classic" el qual, a diferència de l'actual, és plenament funcional, ràpid i eficient.

Com ja he dit en moltes ocasions, el Google Maps actual ha esdevingut un veritable pas enrere i, fins i tot hi ha peticions a "Change.org" per tal que Google torni a permetre utilitzar el Google MapsClassic.
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??
Jordi
Presentats

Entrades: 2929
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 11:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Motoplaner

EntradaAutor: Albert » dc. nov. 08, 2017 12:27 pm

Hola,

Aquesta em sembla que no la coneixia pas. Moltes gracias per la informació.

-hi
Sort,
Albert
Presentats

Entrades: 6802
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 11:42 pm
Ubicació: Tarragona

Torna a: El Racó del GPS

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants