Navegador al mòbil

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: 650X, Kinder, Minina

Re: Navegador al mòbil

EntradaAutor: Johan88 » dl. abr. 02, 2018 12:14 am

Airald ha escrit:Avui he provat el Kurviger en ruta, ja que cap dels altres navegadors que faig servir té la carretera que va paral·lela a la riera de Merlès.

Haig de dir que com apuntava en Johan88, actualitza els gràfics cada mig segon aproximadament. No és cap problema, però si t'el mires, veus que no va tan fluid com altres. Podria ser que fos per estalviar bateria. Les indicacions son correctes i li pots configurar si vols que te les repeteixi amb un parell de nivells. Indica quan hi ha una cruïlla real, tot i que en algun cas també m'ha indicat alguna corba tancada, no se per quin motiu. Potser hi havia un camí o potser no, però deia explícitament que era una corba tancada.

Si fas canvis sobre la ruta, recalcula força ràpid sense haver de passar per tot el track previst. Això si, si li has posat algun punt de pas suposo que t'hi farà passar. No he pogut provar que passar si no hi passes i tornes al track més endevant.

La usabilitat de l'app és bona. No té moltes opcions però per a l'ús del que hem parlat crec que té tot lo necessari.

Salut
Bones.

Val, llevors si que ha de ser cosa de la app que no actualiza l'imatge tan ràpid com els altres.

Vull probar el calimoto un día d'aquests, te una pinta estopenda, llàstima el preu que te per setmana, 3€ o anual 50€.

Segur que val la pena però es que n'hi han de gratuïtes per seguir traçats que van molt bé.

Vaig parlar amb els de Osmand, diuen que tenen present el tema de les corbes pero... No m'han dit res de quan tenen previst arreglar-ho.

Enviado desde mi Mi A1 mediante Tapatalk
Johan88
Presentats

Entrades: 136
Membre des de: dv. oct. 16, 2015 9:09 pm
Ubicació: Vic

EntradaAutor: Johan88 » dc. maig 09, 2018 10:41 pm

He descobert una nova app, MapFactor.

https://play.google.com/store/apps/deta ... .navigator

Aquesta es la app per importar les rutes a la app:

https://play.google.com/store/apps/deta ... teimporter

El que he fet es reduir els tracks a uns 50/100 puts ja que si no a mi amb tarda molt a fer el càlcul.

Sembla que te bona pinta!

Johan88
Presentats

EntradaAutor: Airald » dj. maig 10, 2018 2:04 pm

Hola.

Fa temps crec que l'havia provat, però no sabia que hi havia el conversor de rutes.

He intentat convertir una ruta però em dona l'error de permís denegat. He revisat la configuració i el conversor te permisos descriptura de la SD, que és a on tinc el navegador. A tu t'ho fa bé?

Veig que pot enviar a Google Maps una ruta amb aturades, fins i tot més de 10. Això sí, amb rutes de diversos dies només es capaç d'importar el primer dia, tot i que deixa escollir.

Salut.
Airald
Presentats

Entrades: 231
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 11:51 pm
Ubicació: Taradell

EntradaAutor: Johan88 » dj. maig 10, 2018 3:18 pm

Airald ha escrit:Hola.

Fa temps crec que l'havia provat, però no sabia que hi havia el conversor de rutes.

He intentat convertir una ruta però em dona l'error de permís denegat. He revisat la configuració i el conversor te permisos descriptura de la SD, que és a on tinc el navegador. A tu t'ho fa bé?

Veig que pot enviar a Google Maps una ruta amb aturades, fins i tot més de 10. Això sí, amb rutes de diversos dies només es capaç d'importar el primer dia, tot i que deixa escollir.

Salut.
Bones company, si a mi m'ho fa bé.

Si vols penja el GPX i miro que passa.

El passar per el maps, jo ho he probar però no amb funciona, només porta el primer jaja.

A tu no et deixa importar al MapFactor i a mi no amb deixa al maps. Quienes coses jeje.

Johan88
Presentats

EntradaAutor: Johan88 » dj. maig 10, 2018 5:45 pm

Per cert Airald, estic fen la traducció al español per els de Kurviger, aviat podrás escoltar-lo en español. Jeje.

Si puc també ho faré en català!

Johan88
Presentats

Anterior

Torna a: El Racó del GPS

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant