Navegador al mòbil

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Kinder, Minina, 650X

Re: Navegador al mòbil

EntradaAutor: Napoleon » dl. nov. 27, 2017 6:21 pm

C*ll*ns -sorry Es que en sabeu un munt :aplaudiment :aplaudiment
Jo tampoc vaig en BMW
Napoleon
Presentats

Entrades: 1059
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 3:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

EntradaAutor: Marc » dl. nov. 27, 2017 9:07 pm

Lomotard ha escrit:Hola a tothom.

Igual em desmarxo una miqueta des del tema, però ja em perdonareu, però voldria aprofitar que l'Airald sembla de ser un crack amb les aplicacions de mòbil, demanar una aplicació perquè la meva parella em pogui localitzar i saber en tot moment en quin lloc estic desde casa (en el meu cas per Android i com a curiositat també tinc un A5 del 2017 com ell).
Ara tinc instal·lada l'aplicació GAS BIKER però desconec si existeix alguna més recomenable.

Moltes gràcies.

Adéu

A mi la que m'agrada més és Safe365 d'Alpify, que a més de compartir la teva ubicació amb qui vulguis (els teus "protectors"), et permet enviar la teva ubicació al 112 apretant un sol botó a l'aplicació en cas que tinguis un accident. Quan faig esport tot sol per la muntanya, sempre em sembla que vaig més protegit. És una app gratuïta.

Durant molt temps també he fet servir el Runtastic, que fins i tot dibuixa la teva ruta sobre un mapa perquè qui et segueix vegi per on has passat. Aquesta app és de pagament si vols la funció del seguiment (bé, almenys era així fa un temps) i la veritat és que és sobretot per a esportistes, però fa el mateix servei si vas en moto, camines, o vas fent la vertical. -grin

Això per no parlar de les bàsiques que ja de sèrie van en els mòbils, com l'app Amics que posa Apple a tots els iPhone. Fins i tot whatsapp et deixa definir a qui vols que enviï la teva ubicació periòdicament.

N'hi ha una pila! Això sí, moltes d'elles es poleixen la bateria que dóna gust. L'app Amics de l'iPhone és l'única que no he notat res en consum d'energia.

Que vagi bé!
Marc
Presentats

Entrades: 62
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 12:31 am

EntradaAutor: Airald » dl. des. 04, 2017 9:17 am

La ruta d'ahir (pels volts de Montserrat) la vaig fer amb TomTom. A priori, no per res més que pel fet que al Copilot hi faltava una carretera (les rutes passen per "carreteres" que de vegades es podria dir que son camins asfaltats, que per cert, m'encanten). No és que l'interface i el joc de colors del TomTom m'agradi molt però va molt bé.

Repeteixo lo de la facilitat per crear o importar i sincronitzar les rutes al mòbil. Però el que més m'ha agradat i sorprès i tot és que partint d'una ruta importada, que està feta a base d'un track amb un número més gran o més petit de punts (pot ser molt gran que no passa res!), el mydrive s'ho passa al seu format en un tres i no res. A més a més, les rutes no son sempre com diu el track, ja sigui perquè el que es penja és algo aproximat o bé perquè a darrera hora es facin canvis pel motiu que sigui. Ahir va passar axiò, vaig estar "seguint" la ruta exactament amb el tomtom fins que de cop i volta, la "senyora del gps" (si, hi porto una dona que es diu igual que la meva, així normalment li faig més cas) va dir que no era per allà. Va estar uns quants km intentant fer-me donar la volta, però quan vam tornar al track, el va continuar des d'allà, cosa que em va sorprendre.

Així doncs, un argument més a favor del TomTom (gràcies Johan88 per recomanar-lo)

Salut.
Airald
Presentats

Entrades: 37
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 11:51 pm
Ubicació: Taradell

EntradaAutor: Airald » dc. des. 06, 2017 6:24 pm

Una altra app que fa anys que faig servir (en diferents variants) es setting profiles. És una cosa a priori tan simple que canvia diversos ajustaments del mòbil en determinades situacions.

Què canvia? Els volums, melodies, i força coses més.

Una cosa tan tonta com portar el navegador i adonar-se que el volum està tan baix que no podem sentir les indicacions ja no passarà més. Canvis en la lluminositat, i la majoria d'ajustaments poden ser modificats automàticament.

D'una banda podem crear perfils i de l'altra normes que faran que automàticament s'activi un o altre perfil. Per exemple, al detectar la connexió a un cert dispositiu bluetooth, un punt d'accés wifi o un horari.

Pots fer que el volum pugi quan vas en moto, torni a un nivell mig en acabat i que estigui molt baix durant la nit.

N'hi ha moltes que fan el mateix, aquesta és la que duc actualment, hi ha versió gratuïta i de pagament, per poc més d'un euro si mal no recordo.

Salut

Enviat des del meu SM-A520F usant Tapatalk
Airald
Presentats

Entrades: 37
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 11:51 pm
Ubicació: Taradell

EntradaAutor: Johan88 » dg. des. 10, 2017 2:08 pm

Marc ha escrit:
Lomotard ha escrit:Hola a tothom.

Igual em desmarxo una miqueta des del tema, però ja em perdonareu, però voldria aprofitar que l'Airald sembla de ser un crack amb les aplicacions de mòbil, demanar una aplicació perquè la meva parella em pogui localitzar i saber en tot moment en quin lloc estic desde casa (en el meu cas per Android i com a curiositat també tinc un A5 del 2017 com ell).
Ara tinc instal·lada l'aplicació GAS BIKER però desconec si existeix alguna més recomenable.

Moltes gràcies.

Adéu

A mi la que m'agrada més és Safe365 d'Alpify, que a més de compartir la teva ubicació amb qui vulguis (els teus "protectors"), et permet enviar la teva ubicació al 112 apretant un sol botó a l'aplicació en cas que tinguis un accident. Quan faig esport tot sol per la muntanya, sempre em sembla que vaig més protegit. És una app gratuïta.

Durant molt temps també he fet servir el Runtastic, que fins i tot dibuixa la teva ruta sobre un mapa perquè qui et segueix vegi per on has passat. Aquesta app és de pagament si vols la funció del seguiment (bé, almenys era així fa un temps) i la veritat és que és sobretot per a esportistes, però fa el mateix servei si vas en moto, camines, o vas fent la vertical. -grin

Això per no parlar de les bàsiques que ja de sèrie van en els mòbils, com l'app Amics que posa Apple a tots els iPhone. Fins i tot whatsapp et deixa definir a qui vols que enviï la teva ubicació periòdicament.

N'hi ha una pila! Això sí, moltes d'elles es poleixen la bateria que dóna gust. L'app Amics de l'iPhone és l'única que no he notat res en consum d'energia.

Que vagi bé!

+1, bona app la de safe365, el teu protector pot veure en tot moment on ets en obrir la app.

Enviado desde mi Mi A1 mediante Tapatalk
Johan88
Presentats

Entrades: 96
Membre des de: dv. oct. 16, 2015 9:09 pm
Ubicació: Vic

Anterior

Torna a: El Racó del GPS

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant