Tracker

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 852
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Tracker

Entrada Autor: Airald » dj. juny 21, 2018 10:11 pm

Sovint fem servir el GPS per fer una ruta que hem planificat i la seguim fil per randa, però de vegades, fem variacions, algú altre ens porta o simplement sortim a voltar. En aquests casos és molt útil portar un programa que vagi registrant la ruta. Hi ha GPS que ho fan i també navegadors pel mòbil. Aquesta opció no em convencia massa ja que et lliga molt a un de concret, o has d'anar canviant la manera d'activar-lo, etc.

Per això, i com que anavem a la WOW Rider (una ruta amb el recorregut sorpresa), vaig decidir buscar-ne un de ben lleuger, que capturés la ruta en format GPX, potser amb alguna funcionalitat més i sobretot que fos estable.

En vaig provar alguns i em vaig quedar amb una app anomenada trackmytrip.

- desa en format GPX
- permet veure el track en curs (o els desats) sobre google maps (en qualsevol de les seves vistes) o Open Street Maps. També mostra info del trànsit, si voleu.
- mostra dades estadístiques (perfil, velocitats, temps, etc) del track desat
- té un servidor amb el que pots compartir la ubicació (una cosa que ja fan altres aplicacions però que pots haiblitar o no). El més interessant és que compareteixes la ruta, no només a on ets en cada moment, sinò per on has passat. Pots fer que un cop atures la compartició segueixi o no sent vàlid el link amb el track que has fet.

Dies abans l'havia provat sense cap problema i el dia de la WOW la vaig tenir en marxa unes 14 hores i no em va donar cap problema, registrant el track.

Amb això pots apagar el GPS quan vulguis, per exemple, quan entres a pendre algo a un bar i no vols que se senti "gire a la derecha" i coses així.

El consum de recursos que té és molt baix. És gratuit amb anuncis i no molesten massa, però per 1.19 € pots obtenir la versió sense anuncis. Ah, només disponible per android.

Imatge Imatge

Imatge Imatge

Salut!

Respon

Torna a “El Racó del GPS”