Dubte sobre Basecamp

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Dubte sobre Basecamp

Entrada Autor: Marc » ds. jul. 13, 2019 9:56 am

Bon dia,

Tot i que dibuixo les meves rutes al Furkot (mil vegades més pràctic que d'altres aplicacions), faig servir el Basecamp com a pont per passar les rutes al navegador. Al fer-ho, hi ha cops que Basecamp recalcula les rutes per deficiències vàries en els seus mapes, normalment per falta d'actualització dels mateixos.

Sabeu si hi ha alguna manera de forçar a Basecamp a passar per un lloc que saps que és transitable, però que ell diu que no? Per exemple, m'hi trobo en un lloc que Basecamp no té dibuixat un túnel que sí que existeix i està obert des de fa anys, però que ell insisteix en que el voregi.

Un exemple més clar:

Mireu aquí sota: el track passa per una rotonda, que no sé perquè el BC té com "tallada"... i obliga a la ruta (línia rosa) a donar una volta per un carrer adjacent. Es pot forçar el BC a passar per la rotonda?

Moltes gràcies.

Imatge

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7583
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Dubte sobre Basecamp

Entrada Autor: Alucinamaripili » ds. jul. 13, 2019 10:28 am

Quan el maps fa això, has de dir-li que vas amb bici i et permet posar qualsevol carretera, no sé si el base camp, té aquesta opció....no l'he fet servir mai

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 853
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: Dubte sobre Basecamp

Entrada Autor: Airald » ds. jul. 13, 2019 3:10 pm

Jo no uso basecamp, però quasi segur que he vist que es pot fer. Em sona que havies de posar un mapa en que aparegui la carretera que vols fer, i per aquell tram, marcar els punts manualment. Crec que durant aquest tram no et guia, però veus el track al GPS.

Crec que ho vaig veure en un video del Xavi Fabregas de la Rider del 18. Si mal no recordo era per fer el tram d'Irgo, que no sortia al mapa. O potser en un dels tutorials del mateix Xavi.


Salut.

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1102
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Dubte sobre Basecamp

Entrada Autor: Dodo » ds. jul. 13, 2019 8:49 pm

Marc ha escrit:Bon dia,

Tot i que dibuixo les meves rutes al Furkot ....
Sabeu si hi ha alguna manera de forçar a Basecamp a passar per un lloc que saps que és transitable, p.....
  • El primer que pots provar, és de posar un waypoint o via-point just al trencant de sortida de la rotonda.
  • Si no et funciona, també pots fer com diu l'Airald, portar el track de fons i guiar-te per el què veus
  • També hi ha una altre manera de canviar de perfils de ruta durant la conducció, però això ja comporta un altre nivell
  • Per últim, envies l'arxiu a algú que coneguis, que no tingui gaire feina i amb prous coneixements i sense ànim de lucre perquè et faci una depuració de la ruta ( això si, sense preses) perqué et retorni la ruta corregida i quan el vegis de nou, li pagues una birra :catBirra
PD: No se quina mania té la gent de fer servir altres programes que no siguin els originals, llavors quan els parles de portar la moto al ferrer del poble, es posen les mans al cap :riure :riure

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: Dubte sobre Basecamp

Entrada Autor: Marc » dl. jul. 15, 2019 12:35 pm

Bon dia!

Jordi, he provat el que dius, però ni posant que vas en bici canvia res.

Airald, no en sé tant com fent això que dius. Posar un mapa al BC en el que surti la carretera que vols? En teoria ja està carregada la darrera versió dels mapes, o sigui que si no surten en aquesta versió, no sortiran en cap altra. I sí, l'altra opció és seguir el track, però em fa ràbia que aquest xurro de programa no sàpiga llegir bé les coses.

Edu, el primer suggeriment ja l'he seguit i no ha funcionat. Simplement se'ls salta perquè no entén que vulguis passar per un lloc que per ell no existeix.
En referència a preguntar-li el tema a un amic i convidar-lo a unes birres... la veritat, em sembla un abús demanar que revisi 4500 Kms de ruta -wink De fet BC només em dóna problemes a mitja dotzena de llocs en tota la ruta de l'estiu i, com que no vull emprenyar ningú en excés, ja els trampejaré com pugui quan hi arribi.

Gràcies als tres!

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 853
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: Dubte sobre Basecamp

Entrada Autor: Airald » dl. jul. 15, 2019 1:55 pm

Mira aquest video, cap al minut 8:30 comença a fer una ruta que passa per llocs que no surten al mapa del Garmin.




Salut.

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1102
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Dubte sobre Basecamp

Entrada Autor: Dodo » dl. jul. 15, 2019 3:24 pm

Marc ha escrit:Bon dia!
....Edu, el primer suggeriment ja l'he seguit i no ha funcionat. Simplement se'ls salta perquè no entén que vulguis passar per un lloc que per ell no existeix.
En referència a preguntar-li el tema a un amic i convidar-lo a unes birres... la veritat, em sembla un abús demanar que revisi 4500 Kms de ruta -wink De fet BC només em dóna problemes a mitja dotzena de llocs en tota la ruta de l'estiu i, com que no vull emprenyar ningú en excés, ja els trampejaré com pugui quan hi arribi.

Gràcies als tres!
Però si només parlaves de una rotonda!! :YelowCard
Em pots passar tranquil·lament les rutes indican-me on tens els problemes, que ja miraré si ho puc corregir -lamo
Això si, de la birra no t'escapes -harhar -harhar

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Dubte sobre Basecamp

Entrada Autor: Xavier » dl. jul. 15, 2019 6:53 pm

Dodo ha escrit: Però si només parlaves de una rotonda!! :YelowCard
Em pots passar tranquil·lament les rutes indican-me on tens els problemes, que ja miraré si ho puc corregir -lamo
Això si, de la birra no t'escapes -harhar -harhar
I què vols, que la passi per sobre?

Respon

Torna a “El Racó del GPS”