Hijpanitat. Mapes o Gps???

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2517
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Hijpanitat. Mapes o Gps???

Entrada Autor: Siono1000 » dt. oct. 16, 2007 12:47 am

Aquesta última sortida que hem fet per el pont de l’ HIJPANIDAD a la zona Aveyron-Tarn de França, m’he donat compta que el tema GPS crea unes estranyes formes de passar l’estona. Jo de moment no en tinc, ja que prefereixo els mapes per la seva versatilitat a l’hora de saber allà on ets i cap a on has d’anar

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
De totes maneres aquest dilema Mapes-Gps diria que no es una guerra i es quant estan junts que realment funcionen a ple rendiment, dit d’altre forma son complementaris i no excloents.
Imatge
Salut.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2517
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dt. oct. 16, 2007 12:55 am

Tot i que saben cap a on has d'anar, tinguent el trencant al davant dels nassos, però fent un acta de fé i seguir el Gps...et pots trobar, que en una tornada a casa de 400km i per alguns de 600 i picu, una sorpressa com aquesta. No diré res dels Gps. Salut.

Imatge
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dt. oct. 16, 2007 10:36 am

El tema Tom Tom etc. son navegadors i a mi personalment no em van bé pel que faig anant en moto. com ho fas per dirli que vols anar del punt A al B passant per C i tornant endarrera i.passant per aquell camí , tornar a la ctra. i agafar aquella pista a l´esquerra que va fins......... etc. has d´estar continuament entrant-li els POIS o WPT , total un merder i lentissim.... en aquest cas es millor els mapes de tota la vida., una altre cosa es demanr-li que vols anar de casas teva al carrer tal de tal lloc de qualsevol lloc d´Europa ...llavors si que serveix.

Jo faig servir un GPS Garmin Gpsmap 60 csx que apart de poder fer aixó que describia mes amunt (Navegador ) permet mitjançant l´ordinador i un mapa, marcar la ruta ( Track) que vols fer ( camins inclosos ) , tries el mapa del Ozi Explorer, marques el que vols fer i per on vols passar, i amb dèu minuts devant l´ordinador, ho passes al GPS i .....ooppss.. et desplaces....i per art de mágia... ja pots seguir la fletxeta i la ruta que anteriorment havies marcat al mapa amb una precissió milimétrica.

Amb aixó i amb la cartografia detallada de carreteres i camins del Gps, et permet evitar portar al damunt els mapes i haver de parar cada moment a " apretar tecles " a qualsevol encreuament de carreteres o camins. :arrow:
Imatge

Avatar de l’usuari
Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dt. oct. 16, 2007 12:29 pm

GPS vol dir:

Globus Personal Sistemàtic


És complementari amb els sistemes tradicional de planimetria (mapes) i amb els sistemes digitals més actuals: Via Michelin, Google Maps i d'altres.

Tornant de la Vall del Tarn, en un moment determinat em vaig mig perdre. Vaig anar a l'esquerra en comptes de la dreta (per culpa d'en Vendetta ...) i aleshores vaig decidir continuar per la carretera amb més bon asfalt i la confiança amb el meu GPS. Quan em va ficar per el camí de la foto d'en Siono1000, vaig pensar, si no hi ha sortida, em maten tots aquests. Afortunadament va complir les meves previsions i tot sol va retrobar el camí correcte. Al final del tall jo estava molt content, havia salvat la meva preuada vida, i el que no portava GPS ja té més arguments per comprar-ne un.

Si planifiques correctament la ruta pots viatjar d'una forma més relaxada, sense patir per les desviacions o qualsevol mena de incidència. El primer dia una carretera amb obres ens impedia continuar; vàrem optar per agafar l'altre carretera i després d'uns Km va indicar un trencant d'una altre carretera i la ruta va continuar de forma normal. tot això gaudint del paisatge, de l'asfalt i sense patir (o quasi).

Per no parlar del radar, de les benzineres o de les zones de vida nocturna (hi ha vida diurna?). Amb en Vendetta em descobert un zona de girona que volem anar-hi, és diu no sé que de Infermeres

Si això afegeixes que pots escoltar música i connectar-te a internet, considero el meu aparell (una PDA) la eina complementaria del mototurista

Aquí tots els compelemnts ....

Imatge
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2517
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dt. oct. 16, 2007 1:20 pm

stromkel ha escrit:GPS vol dir:

Globus Personal Sistemàtic


Quan em va ficar per el camí de la foto d'en Siono1000

Al final del tall jo estava molt content, havia salvat la meva preuada vida, i el que no portava GPS ja té més arguments per comprar-ne un.

Per no parlar del radar, de les benzineres o de les zones de vida nocturna (hi ha vida diurna?). Amb en Vendetta em descobert un zona de girona que volem anar-hi, és diu no sé que de Infermeres
Quatre apreciacions sense importància.
- Goretx Perruques Sistem..???
- La foto es d'en Xaviestrom.
- Argumens a favor o en contra??
- Jugant amb la Pda, hi ha una busqueda de "vida nocturna", es possa en marxa però com no hi ha cobertura la busca es fa a Girona. Sorpresa!!! a la seva ciutat hi ha un llooc que es diu "Les infermeres i les seves amigues" i dos singles com ells no coneixen. El nom aquest realment crida l'atenció. Esperem informació del que es. :wink:

Salut.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Rutilo
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:02 am
Ubicació: Alboraia (Valencia)

Entrada Autor: Rutilo » dt. oct. 16, 2007 7:28 pm

I aquestes son les bateries dels navegadors, oi ???

Imatge

JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Entrada Autor: JordiTrident » dt. oct. 16, 2007 10:07 pm

Bé, jo no tinc GPS...de moment vaig bé amb mapes i improvisant sobre la marxa o decidint prèviament per on vull passar. Suposo que efectivament, lo ideal és la combinació de les dues coses com bé heu dir per aquí. En fi, un exemple de putada que et pot fer un GPS (combinat amb altres cirscumstàcies) si el segueixes a ceges és el següent:

http://amigosanzanigo.creatuforo.com/vi ... osanzanigo

Salut i fixeu-vos bé a veure per on gireu!!!
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. oct. 16, 2007 10:18 pm

I no us sobraven tants paper i gps enmig de tants "navegadors" liquits ?????? :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv



Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » ds. oct. 20, 2007 3:58 pm

Jo crec que el perfecte es la combinacio dels dos.
Pero tambe depen del us que en facis i quant.
No sempre has de dependre del GPS no?
Per una ruta per una zona en concret crec que el millor es el mapa i anar voltejant al teu aire , pero i si et perds i no tens remota idea de on ets? I vas just de gasolina? donsc el GPS et tornar al teu punt de partida, et podra buscar la gasolinera ms proxima, .....

En un viatje...crec que es molt millor tenir un GPS que et diu anar de A a B de la manera mes rapida i sense tenir que anar girant el mapa a mida que fas km's. Una vegada al lloc...doncs les dues coses.
Normalment quant vaig de viatge porto el mapa a la bossa sobrediposit i el GPS
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2517
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dt. oct. 23, 2007 12:59 am

Estic pensant en comprar un Gps d'aquest.

Osti tu..!!!
Jo amb movil i Gps, ja no em reconec ni jo mateix.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. oct. 23, 2007 1:01 am

Amb movil i GPs ja nomes et faltaria una HOnda per sentir-te totalment un home ;)
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dt. oct. 23, 2007 10:57 am

James_Bond ha escrit:I no us sobraven tants paper i gps enmig de tants "navegadors" liquits ?????? :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv

Vsssssssss
007
Alguna cosa va acabar sobrant, no sè pq al final m'ho vaig quedar tot , o em van veure amb pinta de necessitat de liquids, o em van veure responsable per a guardar-ho per la proxima.

La questiò, que tinc les botelletes amb els licors per a la proxima.

Respon

Torna a “El Racó del GPS”