tomtom one a la moto...

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

tomtom one a la moto...

Entrada Autor: ARBE » dt. oct. 30, 2007 4:41 pm

Si, ja sé que per moto hi ha el Rider,

però servidor té el One, què vols fer-hi, ni tan sols hi vaig pensar en la moto quan el vaig comprar fa un parell (?) d'anys.

Tinc el One i una llista de coses a comprar entre cotxe i moto que quintuplica el pressupost disponible, per tant, entendreu que no em planteji canviar el navegador.

Em pregunto si algú té manera de fer una bona adaptació del One a la moto, ja compto amb que si plou l'hauré de guardar...

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: tomtom one a la moto...

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. oct. 30, 2007 5:14 pm

ARBE ha escrit: ja compto amb que si plou l'hauré de guardar...


No cal guarda-lo, només l'has de protegir :D


Imatge



Vsssssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dt. oct. 30, 2007 5:32 pm

KBROOOOOOOO :lol: :lol: :lol:

I si li foto el durex-play ???

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dt. oct. 30, 2007 8:36 pm

Has mirat els accessoris RAM Mount? http://terra4x4.com/index.php?pag=tienda&fam=RAM Jo duc la meva PDA en un d'ells i n'estic content. Són de bona qualitat.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. oct. 30, 2007 8:40 pm

miquelpericas ha escrit:Has mirat els accessoris RAM Mount? http://terra4x4.com/index.php?pag=tienda&fam=RAM Jo duc la meva PDA en un d'ells i n'estic content. Són de bona qualitat.

Aquests mateixos suports Ram que diu en Miquel jo hi porto el gps i la càmera de fotos, és una bona opció.


Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Pere
Presentats
Entrades: 946
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
Ubicació: Lliçà d'amunt

Entrada Autor: Pere » dt. oct. 30, 2007 9:03 pm

Hola, dic jo, si es per un us ocasional, no et seria util ( no es cap burrada ni broma) fer un "brico" amb belcro adesiu? i una cinta d'aquestes tipus clauer per asegurar el TomTom per si de cas i a correr.
Per un ús ocasional.........

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. oct. 30, 2007 9:22 pm

PereBMW ha escrit:Hola, dic jo, si es per un us ocasional, no et seria util ( no es cap burrada ni broma) fer un "brico" amb belcro adesiu? i una cinta d'aquestes tipus clauer per asegurar el TomTom per si de cas i a correr.
Per un ús ocasional.........

Pere, el tomtom és un aparell electrònic amb les seves virtuts però també amb els seus defectes. Cal que estigui ben fermat a la moto per evitar el màxim de vibracions tant per la durada de l'aparell com per poder-lo consultar visualment sense semblar que tingui el mal de San Vito :D :D


Per cert, el que he posat abans del preservatiu és veritat. Proveu-ho quan plogui molt fort i ja veureu com realment és molt pràctic. :mestre :mestre



Imatge




Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dt. oct. 30, 2007 9:24 pm

M'agrada trobar un us als preservatius ... :wink:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. oct. 30, 2007 11:21 pm

ARBE, et copio la resposta d'u e-mail que els vaig enviar pel mes de juny als de Ram-Mount:

buenos dias,

justamente hace pocos dias me pasaron informacion de un soporte para el tom tom one,(no tengo referencia), que lo tendre en pocos dias.
vale 18€ + iva, solo el soporte. tendriamos que mirar que tipo de anclage necesitas para la moto, si de manillar o de tornillo.

saludos,

oscar
terra 4x4
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dc. oct. 31, 2007 9:11 am

el velcro ja hi havia pensat, però precissament ho vaig descartar més que per l'efectivitat per no anar amb la por al subconscient i patint... apart que has de fermarlo en una posició que puguis llegirlo...
suports RAM els conec, tinc el de la Asus R2H pel cotxe, i no saps què és un suport fins que has tingut un RAM, però pel meu tomtom sembla que no tenen el suport (és el one primer), com a mínim a la web no surt.
El que diu en Randy probablement sigui pel One-xl o One V2, ja en vaig comprar un i el tinc "per llavero", no s'adapta al meu, molta gent li diu One a tres models diferents, i passa el que passa.
Bé, crec que agafaré el camí del mig, i no parlo d'Hospitalet.... M'hauré de fabricar un suport a mida, però en plan caixa acolxada, que quedi ben subjecte, amb una tapa amb finestra i ja estarà... Tinc unes caixes de faries que quedarien tope fashion...


p.d. els condons els COE els porten d'uniformitat obligatoria, per tapar el canó de l'arma en creuar rius i coses d'aquestes... i sí tenen moltes aplicacions, però si són lubricats, quina guarrada, pobre tomtom, semblarà que li hagi fet ves a saber què...

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. nov. 15, 2007 9:11 am

No es a una AT pero en una varadero mira com queda el TTONE

Imatge

Imatge

Imatge
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dj. nov. 15, 2007 9:21 am

està guai, molt fi i ben solucionat, però no mel puc aplicar

tinc 2 problemes abans de començar, el primer és que el meu es el tomtom one, i ja no es troben suports enlloc del món, tot el que hi ha és pel tomtom one v2, encara que no diguin que és la versió 2, i no són compatibles els suports ni els alimentadors.

I el segon és que el sistema de fixació del tomtom... no sé, ja sé que és pràcticament impossible que "salti", però en l'Africat no me l'acabo d'imaginar.

Havia pensat de fer una caixa de manera que el JuanJuan cabés just a dins, i la tapa de la caixa retallada a la mida de la pantalla, i llavors rematxar la caixa a algun tipus de suport, però.... refotut temps !

merci per la info.

Respon

Torna a “El Racó del GPS”