Nou forum Garmin Zumo

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Nou forum Garmin Zumo

Entrada Autor: Boolean » dc. abr. 16, 2008 3:47 pm

Amb el vostre permis vull donar-vos a coneixer que he obert un forum per als usuaris del Garmin Zumo, donat a que l'unic foro dedicat a aquest model que he tribat esta en angles y a sobre,... ple d'americans :D

Aixi que aqui el teniu:

Imatge

Acaba de neixer aixi que encara esta una mica pobre de contingut, pero temps al temps :wink:

Salut!

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dc. abr. 16, 2008 5:08 pm

Ep company !

I que tal el Zumo en general ?

A mí em va cridar l'atenció quan va sortir, perquè creia que era una barreja de GPS i navegador, però després vaig veure que només era un navegador porta-porta, no ?

Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dc. abr. 16, 2008 5:17 pm

ARBE ha escrit:Ep company !

I que tal el Zumo en general ?

A mí em va cridar l'atenció quan va sortir, perquè creia que era una barreja de GPS i navegador, però després vaig veure que només era un navegador porta-porta, no ?
pensaves bé, i has vist malament,... es un navegador+GPS

El Zumo te les funciuons de navegador porta a porta amb mapes rollo Tomtom, indicacions de veu per Bluetooth, tot el tema dels radars, etc,... vaja, un navegador.

pero el Zumo tambe actua com a GPS pur ja que te la possibilitat de carregar mapes topografics en format Garmin (que n'hi ha, jo tinc els topos de Catalunya instalats), guardar tracks, compartir-los amb altres Zumo a traves de la tarja SD, brujula electronica, processador de trajecte (estadistiques de moviment, temps, etc...)

Peeeeeero, a mes el Zumo disposa de reproductor MP3, lector de llibres audibles i visualitzador de fotos. Emet audio a traves del BT, i al no tenmir el protocol A2DP (audio stereo), es a dir emet en mono, es pot escoltar en els auriculars BT mes comuns con els Midland o els ScalaRider.

Es una mica mes car que el TT Rider pero jo crec que si no busques nomes un navegador es la unica opció que tenim els moteros

SI tens cap dubte mes pregunta :D

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dv. abr. 18, 2008 5:58 pm

Jo estic per jubilar el meu GPS map 60 csx , i com que soc un Garminero empedreït...... :roll: ( Garmin Nüvi 680 cotxe Streetpilot C330 cotxe 2 i Etrex bici ) ,,,,,
:lol: :lol:

On el podria comprar el Zumo 550 ( bé de preu )?????? amb Navigator NT2008.?????? :Saltant USA ????
Imatge

Avatar de l’usuari
Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dv. abr. 18, 2008 6:32 pm

gs12 red ha escrit:On el podria comprar el Zumo 550 ( bé de preu )?????? amb Navigator NT2008.?????? :Saltant USA ????
Aquí avui he comprat unes targes de memòria de 4 Gb (SD) força be de preu
Expansys :wink: :wink:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Avatar de l’usuari
Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dv. abr. 18, 2008 6:32 pm

gs12 red ha escrit:On el podria comprar el Zumo 550 ( bé de preu )?????? amb Navigator NT2008.?????? :Saltant USA ????
Aquí avui he comprat unes targes de memòria de 4 Gb (SD) força be de preu
Expansys :wink: :wink:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Avatar de l’usuari
Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dv. abr. 18, 2008 6:33 pm

gs12 red ha escrit:On el podria comprar el Zumo 550 ( bé de preu )?????? amb Navigator NT2008.?????? :Saltant USA ????
Aquí avui he comprat unes targes de memòria de 4 Gb (SD) força be de preu Expansys :wink: :wink:

compara aquí
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dg. abr. 20, 2008 11:41 am

Jo em vaig comprar el 500 a http://www.Redcoon.es per 399€,.... lo bo es que als 2 dies ja l'havien pujat a 415€ :D:D:D:D (IVA inclos)

Es el millor preu que he trobat i amb les despeses d'enviament em va pujar a 408€ en total

Respon

Torna a “El Racó del GPS”