TExtos del Garmin Zumo en Català!

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

TExtos del Garmin Zumo en Català!

Entrada Autor: Boolean » dc. juny 04, 2008 9:20 am

No, no es que a Garmin s'hagin tornat genrosos ni res per l'estil.... a pesar que Garmin no ofereix la possibilitat d'instalar els textos en Catala, aixi com Valencià, Euskera o Galego, es possible fer-ho tot i que s'ha de suar una mica...

http://zumo.creatuforo.com/viewtopic.php?p=74

Pels incrèduls:

Imatge
Imatge
Imatge

Jo de moment he fet la traducció del fitxer principal al Català (amb alguna que altra falta, això si) pero funciona. Com que no tinc antena de Trafic i ni ganes, he deixat el fitxer de trafic catala amb el textos en castella, es a dir que no l'he traduit vaja... QUi li interesi en breu penjaré els fitxers en català el foro Zumo on hi ha el tutorial.

Salut

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dc. juny 04, 2008 1:45 pm

Bona feina boolean:

Ets un crack :bow jo el que si hi tinc en catalá son les veus d´avis dels radars.....

De totes maneres el Nuvi si " que parla en català" es una opció.de totes maneres no es TTS , es a dir no diu el nom del carrers , no ès giri a la dreta o giri a l´esquerra... etc, però sense dir ni numero de carretera ni el nom del carrer o els nom propis, en castellà si que ho fá.

Home, quan ho tinguis fet el tutorial m´ho dius i esmorzar garantit:lol:

Una altre cosa: Al Gpsmap 60 csx, quan estic en navegació, ( normalment m´agrada navegar amb el zoom a 120 mts. que es a on a part del avis sonor del radars, es a on el detall es més "llegible" )
doncs al cap d´una estona nevegant es possa al menys a 20 Kms. ( sense detall) encara que les indicacions de navegació surten quan toca amb tot detall.
Amb el format de No NAVEGACIO, O sia el que es fa servir quan llegeixes el Track que has fet avns amb l´ozi , cap problema, aguanta la visió al que l´hi dius

No ´se si m´he sapigut explicar.... :oops:

Una altre cosa : hi ha manera que el track surti una mica més gruixut.... :lol:

PS.- Ara em miraré amb tot detall les explicacions que fas a l´altre fòrum referent a les traduccions.
A veure si puc fer quelcom. :roll: :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 06, 2008 8:38 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dc. juny 04, 2008 1:57 pm

gs12 red ha escrit: Una altre cosa: Al Gpsmap 60 csx, quan estic en navegació, ( normalment m´agrada navegar amb el format a 120 mts. que es a on a part del avis sonor del radars, es a on el detall es més "llegible" )
doncs al cap d´una estona nevegant es possa al menys a 20 Kms. ( sense detall) encara que les indicacions de navegació surten quan toca amb tot detall.
Amb el format de No NAVEGACIO, O sia el que es fa servir quan llegeixes el Track que has fet avns amb l´ozi , cap problema, aguanta la visió al que l´hi dius
Aixó tambe m'ho fa el Zumo, que s'allunya i s'apropa en relació a la velocitat que portes per donar mes anticipació a lo que et ve pel davant. Suposo que parteix d'un zoom de visió que tu tinguis posat. Normalment en mode navegació 3D el zoom es porta al maxim amb lo que al aumentar la velocitat el zoom s'allunya per permetre veure millor la carretera que tens davant. Si tu fas servir un zoom de visió inicial que ja es llunyà, pq 120mts deu ni do, et deu prendre aquest zoom com a base i a l'augmentar la velocitat ell fa els seus calculs de zoom a partir del zoom inicial que tu has posat, per aixó t'allunya tant.

No se si realment es aquest el motiu pero que el mode navegacio funciona aixi, si. Per aixó en mode track no et passa pq actua com a GPS pur, mes manual que no pas el mode navegació (mes automatitzat poer facilitar la feina)
gs12 red ha escrit: Una altre cosa : hi ha manera que el track surti una mica més gruixut.... :lol:
Pos ni idea,.... per software crec que no, almenys amb el Zumo. Igual toncant algo als fitxers intern, pero no goso sense saber que toco...

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dc. juny 04, 2008 4:56 pm

No trobo cap fitxer amb extensió *.gtt :cry: :cry:
Imatge

Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dc. juny 04, 2008 9:44 pm

gs12 red ha escrit:No trobo cap fitxer amb extensió *.gtt :cry: :cry:
no deu tenir el mateix sistema de fitxers que el Zumo

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. juny 04, 2008 9:51 pm

ETS UN CRACK !!!!
Ex ...moltes coses

Respon

Torna a “El Racó del GPS”