GPS.. quin??

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Airolg
Presentats
Entrades: 74
Membre des de: dj. maig 31, 2007 4:50 pm
Ubicació: La Plana de vic

GPS.. quin??

Entrada Autor: Airolg » dl. oct. 13, 2008 3:07 pm

Hola, com que veig que hi ha bastant entès pel foro sobre el tema GPS, a veure si m'ajudeu...
Veig que ja hi comencen haber TomTom's o altres marques de GPS, per 100 o 100 i pocs euros...
Ja se que em direu, agafa el TomTom Rider, especial per moto.. però no em vull gastar aquests diners, si encara no se si m'agradara això d'anar amb GPS...
En fi, doncs que voldria saber si un GPS de gamma bàsica, el puc utilitzar per la moto?? amb el cotxe, ja en tinc mes que suficient, però de pas, m'agradaria que si un dia esporadicament el vull utilitzar amb la moto.. sigui "utilitzable"!!
Ja se que no m'avisara per bluetoth, però simplement amb les indicacions de pantalla, es suficient??

MErci!!
F650GS 4ever, VERSYS ara!

Avatar de l’usuari
Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Entrada Autor: Sharky » dl. oct. 13, 2008 6:23 pm

Jo porto un Go 710, que el vaig comprar per el cotxe, i també al porto a la moto, vaig haber de comprar un suport RAM que venen expresament per aquest model i a funcionar, a més també sento les instruccions amb el BT de Midland.

Inconvenients, al tanto quan plou pk no esta preparat per intemperie.


Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dl. oct. 13, 2008 7:40 pm

Dedueixo que el que busques és un navegador , no un gps.

Home, jo porto adaptat un tomtom one, com et diu el company, i per més que el foti a tot volum no el sento si vaig una mica 'a ritme',

La informació en pantalla es mira, però l'avís de veu és també important, perquè si no aniràs tota l'estona neguitós mirant la pantalla, en canvi si saps que la Cris et dirà amb veu dolça ...'d'aquí a 800 metres, preparat per sortir"... doncs vas més relaxat (jo en el meu tomtom fins i tot tinc la foto de la Cris que posa la veu en català, ja us l'ensenyaré).
I més important que això, els radars, tal com s'està posant la cosa... més val tenir manera de sentir el navegador avisante de la proximitat.

Osigui 100% aconsellable sentirlo, per ús ocasional de molt de tant en tant per guiarte, doncs si, millor un navegador sense veu que res, obviament.

L'altre problema ja te l'han dit: cuando llueve se moja, como los demás... Si vas refiat del navegador i passes de mirar mapes i de portarne, se't fot a ploure i ja tens una bona estona de patiment garantida.


si vols agafar alguna idea:

Imatge
-----------

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. oct. 13, 2008 8:09 pm

ARBE ha escrit:en canvi si saps que la Cris et dirà amb veu dolça ...'d'aquí a 800 metres, preparat per sortir"... doncs vas més relaxat (jo en el meu tomtom fins i tot tinc la foto de la Cris que posa la veu en català, ja us l'ensenyaré).[/img]

Ep, Arbe !!!

La Cris no la conec, jo porto la Maria i la veu no es tant dolça. D'on l'has tret ?


Un altra cosa, mireu que al navegador tomtom porti targeta SD. Ho dic perquè aquest cap de setmana m'han explicat que ni han que només portant memòria interna molt justeta i segon quins mapes no hi caben


Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Airolg
Presentats
Entrades: 74
Membre des de: dj. maig 31, 2007 4:50 pm
Ubicació: La Plana de vic

Entrada Autor: Airolg » dl. oct. 13, 2008 11:13 pm

pel que m'aneu dient, entenc que es vital poder sentir les intruccions de la Cris. :wink:

Però, els de gama basica, ho permeten d'alguna manera??
F650GS 4ever, VERSYS ara!

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. oct. 13, 2008 11:14 pm

Pots agafar un TomTom One dels que estan tirats de preu i muntar-hi un suport d'aquests, per 4 duros:

http://www.maisondugps.com/Supports/cat ... que=TOMTOM

I si plou, un preservatiu. :wink:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » dt. oct. 14, 2008 12:56 am

Bones, doncs jo m'he comprat aquest estiu el TT One Xl Europe pel cotxe i amb el suport RAM l'he endinyat a la moto i la mar de content. En el viatge de l'estiu m'ha anat de fàbula.

Com dius, ara que han baixat de preu es un bon moment.

Jo el vaig "pillar" per ebay i em vaig estalviar uns eurillos...

V'sssss

Avatar de l’usuari
Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Re: GPS.. Quin??

Entrada Autor: Molinenc » dc. feb. 17, 2010 9:15 pm

per el que veig, tot teniu marca tom-tom?

M'aconselleu aquesta marca? o be Garmin o Navman o d'altres?

I per la moto no es millor un gps una mica petit? El XL m'el recomanes deivid i més gent?

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: GPS.. Quin??

Entrada Autor: Geroni » dc. feb. 17, 2010 9:35 pm

El XL tè el problema que no el podrás escoltar per el casc.
Lo de les marques ni hi a per tots els gustos,jo tinc un Rider i n`estic content. :cool:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: GPS.. Quin??

Entrada Autor: Sagal » dc. feb. 17, 2010 10:47 pm

Airolg,

Mirat aquest link
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: GPS.. Quin??

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. feb. 17, 2010 10:51 pm

[quote user="Sagal" post="108938"]Airolg,

Mirat aquest link[/quote]

Sagal, no anem be :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

L' Airolg ho demanava el 2.008 :cool: :cool: :cool:
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Re: GPS.. Quin??

Entrada Autor: Molinenc » dc. feb. 17, 2010 11:03 pm

[quote user="Geroni" post="108925"]El XL tè el problema que no el podrás escoltar per el casc.
Lo de les marques ni hi a per tots els gustos,jo tinc un Rider i n`estic content. :cool:[/quote]

Si, però se m'escapa del pressupost...

Llavors, a veure que m'enteri..., en teoria el GPS navegador ha de portar sistema bluetooth per poder comunicar-me amb uns auriculars/mans lliures oi?

Aquets mans lliures bluetooth serveixen tambe per comunicar-se amb la parella a la moto?

Gràcies :D

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: GPS.. Quin??

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. feb. 17, 2010 11:05 pm

[quote user="AT" post="108943"]Si, però se m'escapa del pressupost...

Llavors, a veure que m'enteri..., en teoria el GPS navegador ha de portar sistema bluetooth per poder comunicar-me amb uns auriculars/mans lliures oi? SI :D

Aquets mans lliures bluetooth serveixen tambe per comunicar-se amb la parella a la moto? SI :D

Gràcies :D[/quote]
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Re: GPS.. Quin??

Entrada Autor: Molinenc » dc. feb. 17, 2010 11:12 pm

[quote user="James Bond" post="108944"][quote user="AT" post="108943"]Si, però se m'escapa del pressupost...

Llavors, a veure que m'enteri..., en teoria el GPS navegador ha de portar sistema bluetooth per poder comunicar-me amb uns auriculars/mans lliures oi? SI :D

Aquets mans lliures bluetooth serveixen tambe per comunicar-se amb la parella a la moto? SI :D

Gràcies :D[/quote][/quote]

Moltes gràcies James.

I la pregunta "para rizar el rizo"...

Puc anar amb el GPS enchufat i anar els dos escoltant el que diu el GPS i a la vegada parlar?
:martell :martell

Gràcies de nou :D

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: GPS.. Quin??

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. feb. 17, 2010 11:16 pm

[quote user="AT" post="108945"]
Moltes gràcies James.

I la pregunta "para rizar el rizo"...

Puc anar amb el GPS enchufat i anar els dos escoltant el que diu el GPS i a la vegada parlar?
:martell :martell

Gràcies de nou :D[/quote]

Si no fos així no tindria gràcia l'¡invent ;) ;)
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Re: GPS.. Quin??

Entrada Autor: Molinenc » dc. feb. 17, 2010 11:22 pm

ok. ostres quina eficacia James jejeje, sembla un chat això... :lol:

ultima pregunta, ho prometo :lol:

El tom tom rider 2 val uns 600 euros, i amb el tom tom rider et ve, el cargador, un mans lliures per 1 persona, l'estoig i el cable de la bateria i el suport.

Com només et ve uns auriculars, per la parella en necesito uns altres. Que feu vosaltres, heu comprat uns altres auriculars de tom tom o be d'una altre marca?

Gràcies de nou, i penso que ja ho tindré clar.

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: GPS.. Quin??

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. feb. 17, 2010 11:27 pm

[quote user="AT" post="108948"]ok. ostres quina eficacia James jejeje, sembla un chat això... :lol:

ultima pregunta, ho prometo :lol:

El tom tom rider 2 val uns 600 euros, i amb el tom tom rider et ve, el cargador, un mans lliures per 1 persona, l'estoig i el cable de la bateria i el suport.

Com només et ve uns auriculars, per la parella en necesito uns altres. Que feu vosaltres, heu comprat uns altres auriculars de tom tom o be d'una altre marca?

Gràcies de nou, i penso que ja ho tindré clar.[/quote]

A veure, el Rider el pots trobar per 400 a Andorra o buscant una mica per Internet.

Jo no vaig amb bluetooh, vaig amb cable.

A cada casc i cal un micro i uns auriculars, com be dius amb el tomtom ja te'n be un i nomes et caldrà comprar-ne un altra de la mateixa marca que em sembla que es Cardo i això que t'estalvies.

Ara bé poques coses mes podràs fer alhora al anar amb bluetooh.
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: GPS.. quin??

Entrada Autor: Steelman » dj. feb. 18, 2010 2:21 pm

Opinio personal.
EL Garmin es un GPS més complexe de funcionalitat, pero mes bon GPS en conjut i mes possiblitats.
Per contra el Rider es mes facil de fer anar i a mes et regalen el Intercomunicador.

En contra el intercomunicador que et donen es mono..aixi que no es gaire bo.

Jo et recomenaria el ZUMO que es Garmin, te mes possibilitats i entre elles te el reproductor mp3. Per complementarho d´intercomunicador et recomanaria el Midland BT2 que es estero i podras escoltar la musica del ZUMO en molt bones condicions i escoltar el GPS i a la parella amb mes comoditat i claredat

A BMWMOTOS hi havia atra una promocio del Gamrin i el BT per uns 600€
Si no estas registrat, jo o algu que tnguis a prop que ho esta en podem fer les getions...
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Re: GPS.. Quin??

Entrada Autor: Molinenc » dv. feb. 19, 2010 12:14 am

gràcies Jordi. Aniré mirant de moment. També busco l'alternativa d'agafar un navegador de cotxe que porti bluetooth i que la bateria li duri una mica...per exemple aquests dos son tom tom i tenen bluetooth, amb lo que amb uns midland com tu be dius Jordi podria escoltar el que diu el navegador anant amb moto, oi?

http://www.pixmania.com/es/es/xx/349/xx ... 64229.html

L'unic que no se es el tema de la bateria, si dura o no... :???:


També he vist que el Navegador GPS Garmin NUVI 510 també es de moto (impermeable y amb bateria que li dura), però he llegit per internet que es un gps més preparat per treure-li suc per muntanya i no tant per carretera)

Avatar de l’usuari
Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Re: GPS.. Quin??

Entrada Autor: Molinenc » dv. feb. 19, 2010 12:41 am

Per cert, he trobat aquest Becker Traffic Assist Z100 que tambe es per moto. En sabeu algo? Algú de mototurisme el te?

http://www.mybecker.com/esES/MOBILE+NAV ... Vista.html

Respon

Torna a “El Racó del GPS”