Oportunitats: ara que la lliure esta baixa....

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Oportunitats: ara que la lliure esta baixa....

Entrada Autor: Steelman » dl. gen. 05, 2009 11:32 pm

Com que la lliura esta molt baixa podeu comprar per internet en llocs com a AMAZON gps's a molt bon preu.

Per exemple
TOMTOM RIDER amb mapes d´anglaterra (despres es poden posar els qeu es vulguin) per nomes 280 Lliures (uns 300€)



O el GARMIN ZUMO 500 Deluxe (despres es posen els mapes que t´interessin) per 250 lliures ( uns 270€)



Alguna cosa bona ha de tenir la globalització no?



Més coses!
DVD de Long WAY ROUND per uns 12€!!
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dl. gen. 05, 2009 11:41 pm

Jo triar per triar més m´estimo el Zumo 550 que encara que valgui mes calers, té la facultat de guardar 10000 punts de Track i 50 rutesi mirar la ruta que exactament has fet al Google o allà on sigui. a més a més permet carregar -li les rutes previament fabricades, tant per On com per OFF. cosa que el 500 no pot, també fer gràfics d´alçades, temps, hores de pas i fer estadistiques complertes a més a més passar-se els Tracks entre " Garmineros " .... en format tant *trk com *.plt com *.gpx o *.gpd. amb el programa Perfils.

Ojo amb això, val la pena gastarse uns quants calers més pel Zumo 550
i disposar d´això.... :roll: :roll: que de totes maneres es l´unica marca que has d´anar a parar si vols uns GPS/Navegador que et permeti "Navegar " tant al Dakar com per Sibèria, Alaska o per les carreteres i ciutats de tot el món :roll: :roll: a part de Magellan o algún altre.

El Tom-Tom nomès es Navegador porta a porta.
Imatge

Avatar de l’usuari
Carletsfz6
Presentats
Entrades: 182
Membre des de: dj. nov. 27, 2008 1:47 pm
Ubicació: Picamoixons
Contacta:

Entrada Autor: Carletsfz6 » ds. gen. 10, 2009 2:53 am

Cullons steelman estas en tot no se cony ho fas pero ets traficas del mototurisme jejeje.Gracies per tot alguna cosa pillarem.


A per cert jo tinc el tomtomraider II europa i a la hora de circular no hem posiciona be la senyal de gps.

Exemple vaig per dos carreteres pareleles com la n-340 i AP7 si circulo per la AP7 dona la senyal com si estigues pasant per la N-340.Si algu pot ajudarme ja k no soc un gran programador i se k fer :lol: :lol:
TREMENDO FOT-LI GASSSSSS!!
http://picamoto.blogspot.com
E-mail: Carles.montseny@pdam.tk
PDAM: Plataforma de Ayuda Motera

Respon

Torna a “El Racó del GPS”