Amb el rider tambe es pot fer off-road i anar al tercer mon

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Amb el rider tambe es pot fer off-road i anar al tercer mon

Entrada Autor: Steelman » dg. març 29, 2009 7:52 pm

Amb el programa TTMAPS
Imatge

Imatge

Aquest programa el que fa es llegir mapes en format ecw

Fins aqui molt be (ja havia sortit info al for), pero d´on treiem els mapes amb aquest format?

Doncs amb el programa GOOGLEMV2 podem descargarnos amb una interface molt semblant al google Earth el tros de mapa que nosaltres volguem georeferenciat amb format jpg.

Despres amb una tercera aplicacio, la Global Mapper 10 podem passar el mapa anterior (jpg) al format ECW

Una vegada fet tot aixó..ja podem sortir a disfrutar on vulguem

Aixi
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Itaca
Presentats
Entrades: 683
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
Ubicació: l'empordanet

Entrada Autor: Itaca » dg. març 29, 2009 9:08 pm

Jordi, sembla que aixó és una bona solució.
Jo ja fa temps que estic mirant aixó dels GPS, però no acabo de veure que aniria millor. Trobo molt interessant que pugui servir per tot el mon i també per Off-road. Un altre problema que no sé si és factible és si no el vols portar endollat a uns auriculars, creus que es pot utilitzar igualment?
Si amb aquest sistema funciona bé potser hauré de fer un pensament. :wink:
Merci per la informació.
Encara podriem fer una compra conjunta??? :lol:
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI
Imatge

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2517
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dg. març 29, 2009 9:53 pm

Pitu, tens un privat. :wink:
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dg. març 29, 2009 9:54 pm

Siono1000 ha escrit:Pitu, tens un privat. :wink:
Què és això del privat en públic, jo també vull saber-ho ???? :evil:

A part d'això, no entenc gaire res, tot i que sembla prou interessant
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2517
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dg. març 29, 2009 10:10 pm

Que potser la tentació a guanyat i ja estem en negociacions per el Gps. :wink:


És que després de dir-ne fastics durant temps, en fa certa vergonya comentar que compro un Gps. :oops: 8)



Salut.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. març 29, 2009 10:22 pm

Siono1000 ha escrit:Que potser la tentació a guanyat i ja estem en negociacions per el Gps. :wink:


És que després de dir-ne fastics durant temps, en fa certa vergonya comentar que compro un Gps. :oops: 8)



Salut.
No et posis vermell, sabrem respectar la decisió i no direm a ningú que .....

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

ET COMPRES UN GPS !!!!!!


Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: Angel » dg. març 29, 2009 11:27 pm

Siono1000 ha escrit:Que potser la tentació a guanyat i ja estem en negociacions per el Gps. :wink:


Salut.
De savis es canviar d’opinió.Imatge
Salutacions moteres.

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dl. març 30, 2009 12:51 pm

Angel ha escrit:
Siono1000 ha escrit:Que potser la tentació a guanyat i ja estem en negociacions per el Gps. :wink:


Salut.
De savis es canviar d’opinió.Imatge
De savis o no es canviar d’opinió o no.Imatge


8) 8) :lol:
Sort,

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2517
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dl. març 30, 2009 1:32 pm

Valeeeeeeeee....que si..........que teniu raò... :oops:

Jo no he dit mai que no fos útil per segons quines coses, l'únic que deia era que per mi no m'ho semblava d'útil, però això era abans, ara ja penso diferent. :wink:


Aceptaré sense arronsar-me totes les bromes-brometes i putades que creieu convenients. Ja me les podeu fotre per tots els costats, que les encaixaré sense dir ni piu. o no. 8)

Ho diré el més clar i alt que pugui:

JO, SIONO1000, HE COMPRAT UN GPS !!!!

I a partir d'ara en seré un gran defensor. :D

Ja coneixeu la dita aquella: "Donde dije digo...ponga Diego"

:D :D :D :D :D 8) :wink:
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dl. març 30, 2009 1:46 pm

Jordi, el que seguim sense tenir amb el TTmaps aquest és el dibuix de tracks, no ?
-----------

Avatar de l’usuari
Itaca
Presentats
Entrades: 683
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
Ubicació: l'empordanet

Entrada Autor: Itaca » dl. març 30, 2009 1:54 pm

Siono1000 ha escrit:

I a partir d'ara en seré un gran defensor. :D

Ja coneixeu la dita aquella: "Donde dije digo...ponga Diego"

:D :D :D :D :D 8) :wink:
Esperem que així sigui, jo no he cregut mai que no fos una bona cosa, però ara ho sabrem...de moment sempre he arrivat on he volgut anar..de vegades fent alguna volta de més :wink: :wink:

Vinga jo també m'he comprat un GPS.

(Les brometes per en Siono)
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI
Imatge

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

Avatar de l’usuari
Sergi3
Presentats
Entrades: 1451
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Sergi3 » dt. març 31, 2009 12:52 pm

Tu tambe Siono, pero ja saps
no foto = no gps

quin gps es?

Jordi, gracies per la info, jo habia provat de fer els mapas amb un programa que es diu compegps, pero em donava força problemes. Ara provare aquests

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dt. març 31, 2009 8:01 pm

Jordi, està molt bé el post permenent sobre el Rider,

Anava a demanar que el fessis extensiu a continguts sobre tots els navegadors tomtom, que hi ha qui no tenim el rider i ens apanyem amb el que podem, i ja posats.... podriem fer el permalink del racó dels recursos pels navegadors, classificats per aparell, no? :wink: perquè hi ha el rider, el zumo, aviat algu apareixerà amb el IGO, etc...
-----------

Avatar de l’usuari
Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: Angel » dt. març 31, 2009 11:20 pm

Acabo d’instal•lar l’aplicació TTMaps al Rider v1 que tinc, fins i tot funciona!. :o
De moment, i observant els menús de l’aplicació sembla que la cosa prometi força, ja que permet fer coses com gravacions de pistes, gestionar-les, importar i exportar formats *.GPX,te menú de rutes, menú de preferències, i he posat mapes BlueMarble que es veu com el Google Earth. Vaja, que estic content. :D :D :D
La instal•lació facilíssima. Tan fàcil com abaixar-se els arxius comprimits de la web i descomprimir-los directament al Tom Tom.
Gracies de nou, Jordi. Aquest post “Tot sobre el Rider” es una aportació molt bona al foro. Enhorabona. :!:
Salutacions moteres.

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dg. abr. 05, 2009 7:39 am

Angel ha escrit:Acabo d’instal•lar l’aplicació TTMaps al Rider v1 que tinc, fins i tot funciona!. :o
De moment, i observant els menús de l’aplicació sembla que la cosa prometi força, ja que permet fer coses com gravacions de pistes, gestionar-les, importar i exportar formats *.GPX,te menú de rutes, menú de preferències, i he posat mapes BlueMarble que es veu com el Google Earth. Vaja, que estic content. :D :D :D
La instal•lació facilíssima. Tan fàcil com abaixar-se els arxius comprimits de la web i descomprimir-los directament al Tom Tom.
Gracies de nou, Jordi. Aquest post “Tot sobre el Rider” es una aportació molt bona al foro. Enhorabona. :!:
Això promet.... m´ho miraré amb calma.. :lol: i dius que et queda marcat el Track ?????
Imatge

Avatar de l’usuari
Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: Angel » dg. abr. 05, 2009 10:16 pm

Gs12 red ha escrit:
Angel ha escrit:Acabo d’instal•lar l’aplicació TTMaps al Rider v1 que tinc, fins i tot funciona!. :o
De moment, i observant els menús de l’aplicació sembla que la cosa prometi força, ja que permet fer coses com gravacions de pistes, gestionar-les, importar i exportar formats *.GPX,te menú de rutes, menú de preferències, i he posat mapes BlueMarble que es veu com el Google Earth. Vaja, que estic content. :D :D :D
La instal•lació facilíssima. Tan fàcil com abaixar-se els arxius comprimits de la web i descomprimir-los directament al Tom Tom.
Gracies de nou, Jordi. Aquest post “Tot sobre el Rider” es una aportació molt bona al foro. Enhorabona. :!:
Això promet.... m´ho miraré amb calma.. :lol: i dius que et queda marcat el Track ?????
Si Albert, avui he anat a donar el tomet del diumenge al mati, i al tornar a casa he connectat el TonToron amb la nova aplicació,(TTmaps, menú pistas, iniciar pista nueva), al fer una drecera.
Al arribar a casa m’he adonat que, efectivament, hi havia una ratlleta del track en el mapa BlueMarble que ofereixen baixar per aquesta aplicació.
Amb el zoom al màxim en el mapa BlueMarble encara deixa molt per desitjar, ja que del track nomes es veu una ratlleta en miniatura. Ara queda esbrinar com es fa per tornar a passar per la mateixa pista que he gravat, i per suposat, trobar nous mapes en format *.ecw, (que son els que soporta la nova aplicació Ttmaps), mes adients per mi.
Com tu be dius, mira-ho amb calma, segur que t’agradarà.
Salutacions moteres.

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dl. abr. 06, 2009 9:23 am

el format ECW es un dels formats que enten el Compegps o Ozi, a més a més amb el programa Perfils pots anar canviant els formats a GPX GBD TXT PLT etc.

si surt el Track , també pot entrar no ????? quan tingui un moment ho esbrinaré.

Mitjantçant aquests programes Ozi Compe etc. pots preparar la ruta per on vols passar ( off inclòs ) i ho passes al Gps i després només seguir la fletxeta, veus el track que has de seguir i el que deixes enrera ( a diferents colors )
Imatge

Avatar de l’usuari
Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: Angel » dl. abr. 06, 2009 10:20 pm

el format ECW es un dels formats que entén el Compegps o Ozi, a més a més amb el programa Perfils pots anar canviant els formats a GPX GBD TXT PLT etc.
Si, tinc el programa compegps instal•la’t a l'ordenador i també tinc mapes de Catalunya amb bastant de detall però no en el format *.ECW. El problema que tinc ara es trobar un programa que converteixi els formats de mapes que tinc a *.ECW, per poder-los introduir al GPS.
Amb temps i una canya segur que ho aconsegueixo. 8)
si surt el Track , també pot entrar no ?????
Suposo que si però encara no he arribat a aquesta fase. :oops:
Mitjançant aquests programes Ozi Compe etc. pots preparar la ruta per on vols passar ( off inclòs ) i ho passes al Gps i després només seguir la fletxeta, veus el track que has de seguir i el que deixes enrera ( a diferents colors )
Com ja he comentat, tinc un problema de mapes, has de comptar que el track que vaig gravar el diumenge es de uns 20 Kmts, la ratlleta que surt dibuixada en la pantalla no fa mes de 5 mil•límetres amb el zoom al màxim que em permet. Com podràs entendre amb aquesta ratlleta tan petita que surt no arribo a diferenciar si te color ni cap a on haig de girar. :roll:

Com he dit abans, necessito una mica de temps i anant provant coses. :wink:
Salutacions moteres.

Avatar de l’usuari
Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: Angel » dv. maig 08, 2009 12:58 am

Reprenent aquest fil que ja començava a estar una mica oblidat us faig cinc cèntims de com tinc el tema.

Desprès de buscar i remenar per la xarxa uns mapes mes adients per al TTmaps del TomTom i no trobar-ne cap que em satisfés, vaig optar per fer el que comentaven en el foro de GPS’s del javiermb, convertir els mapes que a un li interessin en un format que entengui el TTmaps.
Desprès de baixar-me el programa recomanat en el foro de Javiermb que es diu Ermaper, i desprès d’aprendre’l a fer anar una mica, he aconseguit adaptar un mapa digitat de Catalunya de Alpina 1:250000, (trobat a la xarxa a molt bon preu :wink: ), a un format que entén el TTmaps.
El resultat es sorprenent. Ara ja puc veure el trak amb mes claredat i veure la meva posició sobre el mapa amb molt mes detall. Visca!!. :D
Per descomptat, si algú esta interessat en aquest mapa esta a la seva disposició. Nomes cal que es posi am contacte amb mi, mitjançant un privat per exemple, i ja buscarem una manera de fer-lo arribar.
Salutacions moteres.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dg. maig 10, 2009 12:58 pm

Gracies Angel!!!
Ex ...moltes coses

Respon

Torna a “El Racó del GPS”